X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ולחשוב שפעם זה היה קלאסיקו: 8 מתוך 10 השערים נכבשו במחצית השניה
▪  ▪  ▪
3 מ-10. רייס (Gettyimages). צפו בתקציר

אוהדי פיינורד ידעו שהשנה הקבוצה שלהם לא תרוץ בצמרת. גם מקום באירופה נראה בתחילת השנה די רחוק. אבל מכאן ועד להפסיד 10:0, כן 10:0, ועוד לפ.ס.וו איינדהובן השנואה, הדרך עוד ארוכה. ארוכה מאוד. מוליכת ה-Eredivisi פשוט התעללה בקבוצה מרוטרדאם, שעלולה לרדת מתחת לקו האדום בעקבות ההפסד, כשלא פחות מ-8 שערים (!) נפלו במחצית השניה. בחישוב מהיר, מדובר בממוצע של שער בכל 5 וחצי דקות.

פ.ס.וו השוותה את ניצחון השיא שלה, אותו השיגה ב-4 משחקים שונים. להיסטוריונים שביניכם, הפעם האחרונה שאיינדהובן ניצחה 0:10 היתה ב-1998, אז השפילה את וולנדאם.

אז מה היה לנו בפיליפס סטדיון? החגיגה החלה רק בדקה ה-24, כשהחלוץ הברזילאי ג'ונתן רייס העלה את פ.ס.וו ליתרון ראשון. רבע שעה חלפה והגיע תורו של איברהים אפלאי, ששמו נקשר לאחרונה לאינטר, להכפיל את התוצאה. חמש דקות לפני כן הורחק קווין לירדאם מפיינורד, אבל אף אחד לא חשב שלהרחקה יהיו כאלה השלכות. שתי הקבוצות ירדו להפסקה, ואז המבול החל. ולא, לא מדובר בגשם.

שתי דקות במחצית השניה וכבר 0:3, כשג'ונתן רייס משלים צמד. עוד שתי דקות ואולה טויבונן, החלוץ השבדי הבינלאומי, הופך את ההפסד של פיינורד לתבוסה. חכו, זו רק ההתחלה. ג'רמיין לנס (55), ג'ונתן רייס משלים שלושער (59), ולוח התוצאה כבר מראה 0:6.

הלאה. בלאש דז'וז'אק, ההונגרי הבינלאומי, העלה את פ.ס.וו ל-0:7 בדקה ה-62. אורלנדו אנגלאר התכבד בשמיני, דז'וז'אק השלים צמד בפנדל (77), לנס סגר גם הוא על שני כיבושים (87) ולמזלה של פיינורד, השופט ריחם ולא הוסיף יותר מדי זמן לשער מספר 11. מי היה מאמין?

העשיריה הנדירה הזאת מעלה את מאזן הכיבושים של פ.ס.וו, אחרי 10 מחזורים, ל-35 (ממוצע של 3.5 למשחק). איינדהובן מוליכה את הליגה כשהיא מובילה ב-3 נקודות על אייאקס (2:2 מול אקסלסיור) ורודה (1:2 על ברדה).
תאריך:  24/10/2010   |   עודכן:  24/10/2010
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
תשע קבוצות של מפעילי תחבורה ציבורית הגישו הצעות למכרזים להפעלת קווי תחבורה בכל רחבי הארץ    בין החברות: קבוצה חדשה המורכבת משלוש חברות, בהן החברה הספרדית יורנטה מבית אבנזה שהיא בעלת השליטה בקבוצה
אלעזר לוין
מקימה מרכז לוגיסטי באיזור חיפה
איציק וולף
שר הביטחון פנה בטלפון אל המבקר והעביר פנייה בכתב וביקש שמבקר המדינה יבדוק את פרשת המסמך המזויף על כל היבטיה    המבקר כבר בוחן את הפרשה בדיסקרטיות בשבועות האחרונים
איציק וולף
לשכת ראש הממשלה טוענת כי לא קיים ניגוד עניינים בין העובדה שהוא מעסיק את שעיה סגל כיועץ אסטרטגי לבין העובדה שסגל מועסק בתפקיד זהה אצל איש העסקים יצחק תשובה    זאת לנוכח הויכוח הער המתנהל בעקבות כוונת האוצר להגדיל את התמלוגים שייגבו מבעלי הזיכיונות לקידוח גז    במכתב לנתניהו נטען: האם התעקשות נתניהו על הישארות ח"כ אקוניס כיו"ר ועדת הכלכלה קשורה להעסקת סגל במקביל גם על-ידי תשובה?
איציק וולף
התביעה במשפט הרצח של ששת בני משפחת אושרנקו שכחה לעדכן את קרובי משפחתה של האם הנרצחת טטיאנה אושרנקו בפרטי עסקת הטיעון הנרקמת עם נטליה קרליק, רעיית החשוד ברצח    זאת למרות שמדובר בצעד המחויב על-פי חוק    הצגת הסדר הטיעון נדחתה עד להצגת עמדתם, שטרם פורסמה, בפני בית המשפט    הפרקליטות טוענת: טרם גובש סופית הסדר טיעון בנוגע לעניינה של נטליה קרליק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il