X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פרשת זיוף ההצבעות טרם נסתיימה; יו"ר הכנסת הורה לבדוק את כל שעות ההצבעה שצולמו על-ידי ערוץ 33 והאם על-פי החשדות היו הצבעות כפולות נוספות במהלך ההצבעה על אישור התקציב
▪  ▪  ▪

הכנסת נערכת לצפייה של תשע שעות לפחות בצילומי ערוץ 33 של דיוני הכנסת, כדי לבחון האם חברי כנסת נוספים ביצעו הצבעות כפולות.
ההחלטה לבחון נושא זה, עלתה בעקבות דרישת האופוזיציה והיועץ המשפטי לממשלה, שטענו כי עקב המעשים הבלתי כשרים שכבר התגלו בהצבעה של ח"כ מיכאל גורלובסקי, יש לבחון את כל ההצבעות שנערכו בנושא תקציב המדינה.
השבוע הושעה ח"כ מיכאל גורלובסקי לארבעה חודשים מדיוני הכנסת, לאחר שימוע שהתקיים בוועדת האתיקה של הכנסת. הסיבה: פרשת ההצבעות הכפולות בכנסת במהלך ההצבעה, עבור הצעת חוק התוכנית הכלכלית להבראת המשק.
ח"כ משה גפני (יהדות התורה) שחשף את הפרשה, התלונן בפני יו"ר הכנסת על כך שגם ח"כ גלעד ארדן נעדר במהלך ההצבעה וח"כ אחר הצביע עבורו. עיקר החשדות הופנו לח"כ מיכאל גורלובסקי, שהודה כי הוא שהצביע במקומו של ח"כ ארדן.
עתה מתברר, לטענת ח"כ יעקב ליצמן, כי התקיימה הצבעה כפולה נוספת בשמה של ח"כ ענבל גבריאלי. אולם שלא כמו המקרה הקודם, ח"כ ליצמן לא הגיש תלונה ליו"ר הכנסת. ליצמן עתר לבית המשפט העליון, בבקשה לבטל תוקפן של ההצבעות. עיקר החשדות מופנות אל ח"כ יחיאל חזן שכסאו במליאה לצידה של ח"כ ענבל גבריאלי. עם התפוצצות הפרשה הוא הגיב: "אולי אני בטעות לחצתי".
מכיוון שלא הוגשה תלונה על-ידי ח"כ ליצמן, הוחלט להפעיל את הכלים המשפטיים העומדים בפני הכנסת באירוע מסוג זה. ההליך מתבצע בהוראת קצין הכנסת, והיועצת המשפטית של הכנסת עו"ד אנה שניידר.
חומר הראיות שעומד עתה לרשות הכנסת, הוא צילום הישיבה במליאת הכנסת - כפי שתועד הדבר בצילומי ערוץ 33. הצפייה תיעשה בפועל על-ידי אנשי הלשכה המשפטית ומשמר הכנסת. המדובר כאמור בתשע שעות של חומר גלם מצולמות מ-3 זוויות צילום שונות, המתעדות את המתרחש במליאת הכנסת. לדברי דובר הכנסת, נותרו מספר ימים ספורים לתוצאות הבדיקה.
כאמור, הסמכות להעביר את הנושא לחקירת המשטרה מצויה בידי יו"ר הכנסת, ראובן (רובי) ריבלין. למשטרה בלבד הסמכות החוקית לפתוח בחקירה פלילית. אי לכך, מקיים עתה יו"ר הכנסת תהליך של בירור העובדות, כדי להחליט, על-סמך העובדות שיימצאו, האם יש מקום לפנות למשטרה בתלונה ובבקשה לפתוח בחקירה משטרתית.

תאריך:  12/06/2003   |   עודכן:  14/06/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
על-פי ההסכמה עם האוצר יוקטן הקיצוץ ב-12 מיליון ש"ח
גלית יצחק
תמקד פעילותה בפיתוח ובאספקת פתרונות בתחומי אבטחה, בקרה, ופיקוח על תהליכים, מניעת הברחות וגניבות של מטענים, שמירה ופיקוח על מוצרים ואתרים
הדר פרבר
אתר הקהילה היהודית JTA מדווח על ספר חדש העוסק בפחד מיהודים ובאנטישמיות במאה ה-21
אלונה קורן
הנפקת בזק תתבצע תוך 12 חודשים; אחריה יופרטו בתי הזיקוק, התעשייה האווירית וצים
גלית יצחק
הקמפיין יעלה בסוף השבוע הקרוב בסיסמא: "ספיד סטיק 24/7 ושמישהו ינסה לעצור אותו"; ספיד סטיק מצויד בטכנולוגיה חדישה בה קפסולות מהפכניות מפרישות ניחוח רענן כאשר הן באות במגע עם זיעה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il