X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סיימון, כיאל ודופלה כבשו. איל לחמן ורעננה כבר במקום 2. נצחון לבת ים
▪  ▪  ▪
כיאל חוגג את השני של כפ"ס

את העונה שעברה סיימה הפועל כפר סבא עם הפסד להפועל רמת גן במשחק על הכרטיס לליגת העל. על פי איך שהיא נראית העונה, הקבוצה של תומר קשטן לא תזדקק למשחק מבחן. הערב (שישי) הירוקים מהשרון עלו למקום הראשון בליגה הלאומית לאחר שגברו 1:3 על הכח עמידר רמת גן, בעוד שהמוליכה ערב המחזור השמיני, הפועל ראשון לציון, הפסידה 2:0 להפועל רעננה של אייל לחמן, שעלתה למקום השני. הקבוצה של לחמן שמרה על שער נקי בפעם השביעית מתוך שמונה משחקים (!). במשחק נוסף גברה עירוני בת ים 1:2 על בית"ר/שמשון ת"א.

הפועל כפ"ס - הכח עמידר ר"ג 1:3
כבר בדקה ה-1 אותתה כפ"ס על כוונותיה, כשפטריק דופלה הגיע למצב מצויין אבל בעט החוצה. עשר דקות מאוחר יותר זה כבר היה ברשת, כשאלירן סיימון התרומם מצויין לכדור קרן ונגח פנימה - 0:1 לירוקים. בדקה ה-18 נפצע איתי עוזרי והוחלף על ידי ג'ורג' בייסה, אבל הכפר סבאים לא הורידו הילוך וכבשו שוב בתוך 10 דקות. אלירן סיימון החליף מסירות עם אבי אבינו ובעט לקורה, חמודי כיאל הגיע ראשון לריבאונד ודחק מקרוב - 0:2. הכח יצאה מההלם ובדקה ה-30 ניסה עמית אוחנה את מזלו בבעיטה בסיבוב אבל בוריס קליימן היה במקום והדף. שתי דקות מאוחר יותר גם יוגב בן סימון איים על שער כפ"ס אבל מצא את קליימן מוכן.

המחצית השניה נפתחה בלחץ של הכח, שבדקה ה-54 גם קיבלה כדור עונשין מ-11 מ' אחרי שיניב צ'יצ'יאן תפס בחולצתו של ניסים אסייג ברחבה. אותו אסייג לקח אחריות אבל בעט חלש, בוריס קליימן הדף ולריבאונד הגיע ישראל בן ישראל, שעלה כמחליף, אבל מ-4 מ' בעט לגופו של השוער. החמצה איומה. בדקה ה-65 כמעט 0:3, אבל פטריק דופלה רשם עוד החמצה לאוסף. בדקה ה-88 הצליחה הכח למצוא סוף סוף את הרשת. הרחקה לא טובה של ליאור לוי הגיעה לישראל בן ישראל, שהפעם לא התבלבל ודחק מקרוב לרשת - 1:2. בתוספת הזמן עקף דופלה את שוער הכח ומקרוב גלגל לרשת - 1:3 לכפ"ס.

"בכל שבוע יש מוליכה אחרת ולא חשוב מי מוביל כרגע", אמר בסיום המאמן המנצח, תומר קשטן. "המטרה שלנו היא ליצור רצף של נצחונות ומשחקים טובים. הכח כמעט ולא סיכנה אותנו אבל הצליחה לצמק וחבל. במקום ליהנות ב-0:2, להניע בסבלנות את הכדור ולשחק התקפי, הלכנו לאחור והזמנו אותם לשלוט בקצב המשחק. ראשל"צ קבוצה מצוינת שהוליכה את הטבלה לא מעט, בשלב הזה שום משחק הוא לא גורלי לקבוצות אבל יהיה לנו קשה מולם במחזור הבא".

מאמן הכח, רונן ויינשטיין, נתן את הצד שלו: "יכולנו להשיג יותר היום, אבל כשמגיעים למצבים ולא מבקיעים זה לא קורה. כפ"ס פתחה טוב ונתנה שני שערים מהירים, היה לנו מומנטום ויכולנו לחזור במחצית השנייה אבל לא הצלחנו לכבוש. אני  לא יודע אם הצעירים שלנו נתנו להם יותר מדי כבוד, אבל זה שכר הלימוד לכך שיש לנו הרבה שחקנים צעירים".

הפועל רעננה - עירוני ראשל"צ 0:2
אחרי 35 דקות בלי יותר מדי אירועים, אלון זיו - שכבש את שער הניצחון גם במחזור הקודם מול הכח עמידר ר"ג - העלה את רעננה ליתרון. אגב, הקבוצה של אייל לחמן ספגה שער אחד בלבד ב-8 מחזורים. נתון פשוט מדהים. בתוספת הזמן קבע רז כהן את תוצאת הסיום.

בית"ר/שמשון - עירוני בת ים 2:1
מור גולן כבש עבור המארחת בדקה ה-65, משה אבוטבול איזן כעבור 14 דקות. בדקה ה-90 המהפך הושלם לאחר שאדריאנו מרציאנו הכניע את השוער המקומי. ניצחון שני העונה לבת ים.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/193467.jpg

תאריך:  29/10/2010   |   עודכן:  29/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
שתי קטגוריות משקל חדשות, שורה של לוחמים מלהיבים כמו חוסה אלדו
איציק וולף
פגישת שר האוצר עם יו"ר ההסתדרות הסתיימה ללא תוצאות    בהסתדרות ממשיכים בהיערכות להשבתה כללית של המשק ביום שלישי בבוקר    הצדדים ייפגשו שוב ביום ראשון לניסיון נוסף למנוע את השביתה
ענת ביין לובוביץ', לי-אור אברבוך
יוחלף ע"י ‎עיתון מבית "ידיעות אחרונות"    הפצת החינמון ברכבת ישראל עלולה להסתיים כבר ביום ראשון הקרוב בשל חילוקי דעות עם חברת הדריה, בעלת הזיכיון לפרסום במתחם
איציק וולף
גופת עמאש בת ה-30 נמצאה בדירה בג'סר א-זרקא    שכנים סיפרו כי בינה לבין אחיה היה ויכוח קולני    גופתה נמצאה כשצעיף כרוך סביב צווארה    המשטרה עורכת מצוד אחרי האח החשוד ברצח
יפעת גדות
הניחו תמיד את התינוק על גבו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il