X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן י-ם לפני נוקיה (ראשון, 21:00, באתר): "צריך מזל מול סופו"
▪  ▪  ▪
בביקור הקודם שלו בנוקיה הוא חגג. קטש. צפו בגמר גביע הליגה

ראשון, 21:00, היכל נוקיה. מכבי תל אביב מארחת את הפועל ירושלים לקלאסיקו של הכדורסל הישראלי. עודד קטש, בראיין רנדל ודיון דוואל חוזרים ל"'זירת הפשע", להיכל בו גזלו מהצהובים את האליפות בעונה שעברה, יהיה חם, בזה אין ספק.

רוצים עוד פיקנטריה? אם נשים לרגע בצד את משחקי גמר הגביע ונתייחס לליגה, הניצחון האחרון של האדומים ביד אליהו היה אי שם לפני 20 שנה, וזה היה חתיכת ניצחון, זה עם ה-"23 עדיין לא יוצא לי מהראש", החודש אגב חגגו בעיר הבירה 20 שנים בדיוק למשחק שהתקיים באוקטובר 1990.

"אנחנו בשאיפה רק ליהנות מהפיקנטיות", אמר קטש לאתר ערוץ הספורט. "לשחק ולנצח את מכבי זה כיף ואתגר. בואו נהנה מזה. אפשר להתרגש אבל לא מעבר לזה. ההכנות למשחק הזה היו כמו לכל משחק. לא נצא מגדרנו לא לפה ולא לפה. אנחנו קבוצה מספיק טובה כדי לבוא ולשחק את הכדורסל שלנו בכל מקום. אני חושב שיש תכונה מיוחדת באוויר. אבל זה בעיקר בגלל שמדובר בסוג של אתגר. נבוא ונתן את מה שאנחנו יודעים לעשות. כל שחקן מגיע עם התחושות האישיות שלו".

המאמן האדום התייחס גם למה שמסתמן כיתרון הכי גדול של מכבי, בטח שמדברים על הליגה המקומית. "אין ספק שבליגה הישראלית כששחורציאנטיס נכנס למשחק כל השחקנים צריכים לתת תשומת לב מיוחדת", ניתח קטש. "הדבר הזה עוזר לשחקנים שמשחקים סביבו. הוא כוח אדיר בליגה שלנו. אני חושב שכל הליגה מנסה למצוא תשובות לאיך עוצרים אותו. אני לא בטוח שיש תשובה טובה. לא באים עם משהו אחד מנסים דברים וגם את המזל".

מאמן מכבי ת"א, דייויד בלאט, אמר לקראת המשחק: "מדובר במשחק ליגה מאוד מעניין ופיקנטי נגד הפועל ירושלים, משחק בין שתי קבוצות חזקות שתמיד מעניין את הצופים והקבוצות באותה מידה. ירושלים קבוצה טובה, אנחנו מכבדים אותה. אנחנו באים אחרי משחק לא קל ביום חמישי שדרש המון אנרגיה, זה מסוג הדברים שאנחנו צריכים להיות רגילים אליהם, משחק יורוליג ביום חמישי ומשחק ליגה ביום ראשון לאחר מכן, אז אין הנחות ואנחנו נבוא מוכנים".

בשני המשחקים הראשונים של ירושלים בגביע הליגה, ההגנה של האדומים עשתה את ההבדל וקטש מאוד התגאה בה והסביר שהקבוצה נבנתה מההגנה. אבל מאז חל שינוי גדול, ההגנה הירושלמית לא ממש עונה על הציפיות והקבוצה חוטפת יותר מדי נקודות. "זה משהו שאנחנו צריכים להוכיח לעצמנו כי לא ממש הראנו הגנה על המגרש", הסביר המאמן. "יש לנו חלקים במשחק שאנחנו שומרים טוב. אחת הסיבות היא שלא היה לנו מספיק זמן להיות יסודיים ולעבוד על כל התיאומים ההגנתיים שלנו. אני חושב שבשלושת השבועות שאנחנו משחקים פעם בשבוע יהיה לנו יותר זמן לעבוד על התאום ולהעלות את רמת ההגנה שלנו".

ירושלים שינתה לחלוטין את פניה בקיץ האחרון. כל הזרים התחלפו והשמות שהגיעו נחשבים נוצצים. וויל סולומון, רנדל, דוואל קלנסי אבל בינתיים, מעל כולם מתבלט השחקן הפחות נוצץ, ג'ייסון ריץ' שהגיע ממכבי חיפה שם ניגן כינור שלישי במקרה הטוב. "אני חושב שג'ייסון הוא אחד מהשחקנים החשובים בקבוצה", החמיא קטש לגארד האמריקני. "ההחלטות שהוא מקבל הן מצוינות. יחסית לגארד הוא גדול. הוא אתלט מצוין שמזכיר את טימי באוורס. היכולת שלו הפתיעה אותי. הבגרות שבה הוא משחק. הוא מאוד חיובי והחיבור שלו עם הקבוצה היה מהרגע הראשון. אנחנו מאוד שמחים שהוא איתנו. פשוט שחקן מדהים".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/193545.jpg

תאריך:  30/10/2010   |   עודכן:  30/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
בדיונים שהתקיימו בהשתתפותו התבטא היועמ"ש יהודה וינשטיין כי אין מנוס מהגשת כתב אישום נגד ליברמן    החשדות: קבלת כספים במרמה ממרטין שלאף וממיכאל צ'רנוי
עופר וולפסון
הרשויות בארה"ב, בבריטניה ומספר מדינות מזרח-תיכוניות העלו את רמת את הכוננות לאחר שחבילות המכילות חומרים חשודים התגלו במטוסי מטען שעשו דרכם לארה"ב    מטוסי קרב אמריקנים ליוו מטוס נוסעים שעשה דרכו למדינה מאיחוד האמירויות    לפחות אחת החבילות יועדה לבית כנסת בשיקגו
עופר וולפסון
ע"פ הנטען, ועדת האתיקה במחוז ת"א הפסיקה הטיפול בתלונות נגד מנהלת מחלקת המקרקעין במחוז, לאחר שפרקליטת המחוז התערבה בהליך המשמעתי
עופר וולפסון
עיתוני איטליה דיווחו כי האירוע התרחש במסגרת אחת מהמסיבות שערך ראש הממשלה האיטלקי בן ה-74 בביתו הפרטי הנמצא סמוך למילאנו
עופר וולפסון
השלב השני במבצע היציקה הגדול של בית החולים התת-קרקעי הממוגן ברמב"ם יימשך עם 7,000 מטר קוב של בטון שיוזרמו אל אתר הבנייה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il