X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הבקשה לפירוק האיגוד, הנתמך ברובו מכספי ציבור, הוגשה בעקבות ליקויים חמורים בפעילות העמותה הרשם ביקש למנות מפרק זמני לצורך הפעלת האיגוד
▪  ▪  ▪
עו"ד אלון בכר, רשם העמותות [צילום: יח"צ]

מכה לענף ספורט בישראל. לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגשה (יום ב', 1.11.10) בקשה מטעם רשם העמותות לפרק את איגוד הג'ודו ולמנות מפרק זמני לצורך הפעלת האיגוד, וזאת בשל ליקויים חמורים בפעילות העמותה.
איגוד הג'ודו הוא העמותה האחראית על ריכוז ענף הג'ודו בישראל לרבות ניהול וקיום תחרויות לאומיות ובינלאומיות וקשרים עם גופים בינלאומיים.
האיגוד נתמך ברובו מכספי ציבור אותם הוא מקבל ממשרד המדע התרבות והספורט ומהמועצה להסדר הימורים בספורט.
התנכלויות לספורטאים וניגודי עניינים בהנהלה
בשנים האחרונות התקבלו אצל רשם העמותות תלונות רבות באשר להתנהלות האיגוד, התלונות התייחסו בין היתר להתנכלות לספורטאים, ניגודי עניינים בניהול האיגוד, פעילות בניגוד לתקנון האיגוד, אכיפה סלקטיבית של הדין המשמעתי וכו'.
בעקבות בדיקות מטעם החשב הכללי במשרד האוצר ורשם העמותות, הוחלט על חיוב האיגוד בחתימה על תוכנית הבראה כתנאי למתן אישור ניהול תקין. העמותה חתמה על תוכנית הבראה, אשר הוכנה על-ידי רשם העמותות בשיתוף עם מינהל הספורט, בדצמבר 2007, אולם עקב העדר שיתוף פעולה הופסקה התוכנית והרשם שלל אישור ניהול תקין.
בעקבות כך הגישה העמותה עתירה לבית המשפט המחוזי בירושלים, בדרישה לקבלת אישור ניהול תקין. העתירה נדחתה ובפסק דין שניתן במרס 2009, נקבע כי אכן היו כשלים חמורים בהתנהלות האיגוד, ולפיכך האיגוד לא יוכל לקבל אישור ניהול תקין אם לא יחתום על תוכנית חדשה.
במאי 2009 חתם האיגוד על תוכנית הבראה נוספת בליווי של עו"ד נמרוד טפר כמנהל מלווה מטעם רשם העמותות. מרשות התאגידים נמסר כי במהלך התוכנית העמותה שיתפה פעולה באופן חלקי בלבד, וביצעה הפרות רבות של התוכנית. ב-30 לאוגוסט הודיע המנהל המלווה כי לא ניתן להמשיך בתוכנית. עקב כך ביטל הרשם את האישור שניתן לעמותה. "לאחר ביטול האישור החליטה העמותה על דעת עצמה לפגוע באופן חד-צדדי בהמשך הפעילות ובתוך כך פיטרה מאמנים ועובדים", אמרו ברשות התאגידים.
לפני כשבוע נערך שימוע לעמותה אצל רשם העמותות, עו"ד אלון בכר, בעקבותיו הוחלט, בתיאום עם מינהל הספורט, על הגשת בקשה לפירוק אשר כאמור הוגשה היום

תאריך:  01/11/2010   |   עודכן:  02/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
לב הצטרף לתמיר פישמן ב-2008 וכיהן כמנהל תחום הבנקים בבית ההשקעות
ראובן לייב
38% מכלל התקלות ברכב הן תקלות-תאורה
איציק וולף
בטקס שהתקיים בדלתיים סגורות בלשכת הרמטכ"ל הוענק עיטור המופת ללוחם מאגף המודיעין של צה"ל    הרמטכ"ל על המבצע המדובר: פעילות חיונית ביותר לביטחון ישראל המתבצעת מעל לכל דמיון, שוברת כל תקרת זכוכית והולכת אל מעבר לאופק
עופר וולפסון
אושרה הצעת החוק הפרטית המחייבת את משרדי הממשלה והמוסדות הממשלתיים לרכוש את דגל המדינה מיצרנים מקומיים בלבד, אשר מייצרים במפעלים בישראל    שלי יחימוביץ': "החוק יעזור למתפרות ולמפעלי ייצור דגלים לשרוד ואף להעסיק עובדים רבים נוספים"
אלעזר לוין
נשיא הלשכה תוקף את העסקה, בנאומו בפתיחת כנס סוכני הביטוח באילת    "האם יש למכור פוליסות ביטוח בסמוך לעגלות מזון?"    הלשכה בודקת את העסקה    הנשיא כץ הודיע על הצגת מועמדותו לקדנציה נוספת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il