X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות
הפרויקט כלל גיבוי של כל המערכות הפתוחות בארגון, כולל מספר רב של פלטפורמות מבוססות מיקרוסופט ויוניקס ומסדי נתונים והתקנת מערכת גיבוי נוספת באתר חלופי, לשימוש במקרה של אסון
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  לאומי קארד
  Xeprt

Xpert סיימה פרויקט גיבוי לכ-100 שרתים בלאומי קארד, במסגרת הטמעת המשכיות עסקית נכונה בארגון. אקספרט בנתה בשיתוף לאומי קארד מערכת לגיבוי של למעלה מ 100 שרתי Unix ו- NT , והייתה אחראית לכל שלבי התכנון, האיפיון, הביצוע, האינטגרציה והתמיכה.
Xpert גם סיפקה לחברה מפרט של נוהלי התאוששות, מהלך בעל חשיבות אסטרטגית ממדרגה ראשונה. אלון שטרסמן, מנכ"ל Xpert ישראל: "הפרויקט עם לאומי קארד - ארגון פיננסי בעל דרישות מיוחדות, היווה עבורנו אתגר הן בשל מורכבותו הרבה והן בשל ביצוע הפרוייקט בארגון עובד כולל כל המשתמע מכך".
הפרויקט כלל גיבוי של כל ה"מערכות הפתוחות" בארגון, כולל מספר רב של פלטפורמות מבוססות מיקרוסופט ויוניקס ומסדי נתונים והתקנת מערכת גיבוי נוספת באתר חלופי, לשימוש במקרה של אסון. העבודה התבצעה בסביבה מורכבת למדי הן ברמת כמות השרתים שכללה מעל 100 שרתים והן ברמת כמות הפלטפורמות ומסדי הנתונים.
בנוסף לטכנולוגיות המתקדמות שמומשו בארגון, Xpert גם סיפקה לחברה סט נוהלי התאוששות שנבנה על תשתית ה-WEB ומערכות הפנימיות בארגון, מהלך בעל חשיבות אסטרטגית ממדרגה ראשונה, שנועד ליישם תפיסה של המשכיות עסקית של הארגון בתשתית טכנולוגיות מהמתקדמות בארץ.
הפרוייקט שתוכנן, בוצע ומתוחזק על-ידי Xpert, התבצע על סביבת ייצור בארגון שהמשיך בעבודתו הסדירה, ללא הפרעות וללא פגיעה בפעילות הארגון. Xpert הטמיעה מערכת בעלת יכולות גידול ושינוי עתידיים, צעד שיוזיל ללאומי קארד עלויות לפרוייקט המשך.
אלון שטרסמן, מנכ"ל Xpert ישראל: "בתקופה האחרונה, אנו עדים לעלייה משמעותית במודעות של ארגונים, לחשיבות המכרעת של המשכיות עסקית לפעילות תקינה של הארגון. היערכותם המושכלת של ארגונים להמשכיות עסקית, תאפשר להם לקיים את פעילותם הסדירה בכל מצב, תוך חסכון בעלויות כבר מתחילת יישום הפרויקט. הפרוייקט עם לאומי קארד - ארגון פיננסי בעל דרישות מיוחדות, היווה עבורנו אתגר הן בשל מורכבותו הרבה והן בשל ביצוע הפרוייקט בארגון עובד כולל כל המשתמע מכך. אני שמח על הצלחת הפרוייקט ומקווה להמשיך ולשתף פעולה גם בעתיד".
לחברה Xpert עשר שנות ניסיון בתחומי התמחותה, בהן צברה למעלה מ-400 לקוחות מובילים בישראל ובאירופה מהמגזר הפיננסי, שוק התקשורת, מגזרי תעשייה וטכנולוגיה וממשלה. מטה החברה נמצא בישראל ובנוסף פועלת החברה גם בשני סניפים במדריד וברצלונה.

תאריך:  15/06/2003   |   עודכן:  15/06/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
השירות מאפשר ללקוחות לשלוח תמונות ישירות מהאלבום לפיתוח בחנויות קודאק הפרושות ברחבי הארץ, ולקבלן חזרה בחנויות או באמצעות שליח
עמוס באר
כמו כן תוצג מערכת מיוזיק - מתמודדת עם האיום של טילי כתף ולהגן על מטוסי נוסעים מסחריים ופרטיים ועוד
רנית נחום-הלוי
ביקש להגיע להסדר בתוך חודש בכל סניפי הדואר בהם לא גובים עמלה עבור התשלום; צופים כי הדבר עשוי לעודד נהגים רבים להשתמש בכביש חוצה ישראל
נועם שרביט
טוענים: מאבק פלשתיני ללא פגיעה באזרחים יהיה מדויק הרבה יותר; מכתבם התפרסם אתמול בעיתונות הפלשתינית
מירב לוי
התשלום יתאפשר בכל סניפי מס הכנסה בארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il