X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ערך לימודי סטאז' בארה"ב במסגרת חילופי סטודנטים; את לימודי הסטאז' ערך הסטודנט יחד עם שותפיו למחקר מהאוניברסיטה לפיתוח עולמי בתחום תכנון שבבים
▪  ▪  ▪

יונתן רוזנפלד (29) מחיפה, תלמיד שנה רביעית במחלקה להנדסת אלקטרוניקה במכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה, חזר זה עתה משהות בת חצי שנה באוניברסיטת רוצ'סטר - בין 20 האוניברסיטאות המובילות בארה"ב, שם ערך את התמחותו המקצועית (הסטאז').
במהלך התקופה היה שותף פעיל במחקר באחת ממעבדות המחקר בתחום ה-VLSI באוניברסיטה. יחד עם ד"ר מוג'היד קוזאק ופרופסור איבי פרידמן מנחיו למחקר יצר רוזנפלד תכנון שבבי יוצא דופן בו פותח שבב אנלוגי של מגבר זעיר העובד בהספק נמוך והמובנה על פיסת סיליקון.
יש לציין, כי מעגלים אנלוגיים בעלי הספק נמוך הם אחת ממגמות המחקר העכשווי בתחום האלקטרוניקה וכי מעגלים כאלה ישולבו בעתיד בכל מכשיר אלקטרוני כל שהוא מטלפון סלולרי ועד למחשבים למיניהם. בעתיד צופים מומחים בתחום כי יעשה שימוש נרחב במערכות בעלות הספקים נמוכים הזקוקות למגבר מסוג זה.
הצוות פיתח תת מערכת שלהערכתו תוכל להועיל בשימוש במערכות שונות. בעקבות הפיתוח החדשני הגיש הצוות בקשה להוצאת פטנט על התכנון. כמו כן נכתב מאמר בנושא והוגש לקבלה לוועידה בתחום שתיערך בספטמבר השנה בארה"ב.
יונתן רוזנפלד: "לא היה לי מושג לאיזה כיוון יפנה הסטאז' שלי עד שהתייעצתי ברוצ'סטר עם המנחים שלי למחקר. אנו מפתחים שבב סיליקון שעדיין לא קיימת מערכת שלמה המסוגלת לעבוד על-פי הספקים נמוכים כשלו, אולם הוא נחשב להמצאה בגלל איכויותיו. זהו שבב שעובד בהספק נמוך במיוחד עם תוצאה סבירה. לקחנו ידע קיים ויצרנו ממנו משהו חדשני שלא קיים עדיין באף מעבדה בעולם". רוזנפלד יחל בקיץ הקרוב את לימודי התואר השני והשלישי שלו באוניברסיטת רוצ'סטר בארה"ב".
תוכנית חילופי הסטודנטים בין מכללת אורט בראודה ואוניברסיטת רוצ'סטר פועלת מזה מספר שנים בשני מסלולים: סטודנטים מאורט בראודה נוסעים ללמוד במשך סימסטר בארה"ב בעוד סטודנטים מארה"ב מגיעים ללמוד בבראודה. כמו כן לראשונה השנה ניתנת האפשרות לסטודנטים מצטיינים לערוך את ההתמחות המקצועית שלהם בארה"ב.
תקדמים.
תאריך:  15/06/2003   |   עודכן:  15/06/2003
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס באר
"טיסונצ'יק" - טיסות מיוחדות ב-35% הנחה למשפחות עם ילדים
אילת אטיאס
ספר חדש שיצא לאור במסגרת שבוע הספר מספר את סיפורו של מפקד יחידת המסתערבים שנפל בעת לחימה על בית בג'נין; משה גבעתי מביא את סיפורו בספר "אביר 21"
מירב לוי
תמר נהרגה ביום רביעי שעבר בפיגוע בקו 14 בירושלים; המשפחה העבירה למופז מכתב זועם; מותחת ביקורת על הממשלה: מספיק להפנות אצבע מאשימה כלפי הפלשתינים
אילת אטיאס
ועדת החוקה הציעה לתקן את המעוות ולשנות את סעיף חוק יסוד: הכנסת כך שיכלול הסמכה מפורשת בכתב בתוך סעיף החוק; הדברים נאמרו במסגרת דיונים על כינון חוקה בישראל
אילת אטיאס
הצעה שהוגשה לוועדת הכנסת לשינוי תקנון הכנסת כך שהצעה לסדר היום לא תאפשר הבעת אי אמון בממשלה בנושאים מדיניים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il