X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אנשי עסקים רבים מדווחים על פניות של אגודות ושל אנשים פרטיים בבקשה לעזרה עקב המצב הכלכלי הקשה
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  בגיר
  טרלידור

במהלך החודשים האחרונים מדווחים מספר בעלי עסקים על גידול במספר הפניות של עמותו, ארגונים, בתי תמחוי גופות גמ"ח (גמילות חסדים) ופניות אישיות של מובטלים ומשפחות נצרכות, לסייע במצוקה הכלכלית הקשה.
לדברי חיות יוגב, מנהלת בגיר ישראל: "במהלך החודשיים האחרונים הייתה עלייה של עשרות אחוזים בפניות של חתנים ממשפחות מצוקה לתרומה של חליפות עבורם ועבור ההורים. בעבר הגיעו לחברה לא יותר מ-10 שכאלו פניות בחודש, והן היו ממגזרים שונים".
ראובן גרוס, בעליה של חברת 'רם-חן חניונים' אומר, כי במהלך החודשיים האחרונים חל גידול של שלמעלה מ-100% בכמות הפניות לסיוע כלכלי למשפחות במצוקה. "חלק גדול מהפניות היו לסיוע במימון לטיפול רפואי אך היו גם פניות לסיוע ברכישת ציוד וביגוד לתלמידים, שמלות כלה וסיוע ברכישת מזון", מוסיף גרוס.
מאיר ארנון, מנכ"ל חברת 'וולקן מצברים' מציין שאם בעבר הפניות שהגיעו לחברה היו לסיוע כלכלי מצד עמותות וארגוני סעד, במהלך השבועות האחרונים הגיעו פניות רבות גם מצד משפחות ואנשים פרטיים (במיוחד באזור הצפון) לסיוע כספי דחוף לצרכי היום יום. כואב מאוד שחלק מהפניות היו גם לסיוע של עשרות שקלים בודדים.
אהרון גל, סמנכ"ל חברת טרלידור מציין, שלאחרונה מתחזקת תופעה חדשה של פניות אישיות טלפוניות מידי יום של אנשים פרטיים המבקשים סיוע בכל צורה שהיא. "יש אפילו כאלה שמבקשים לעבוד בכל עבודה שיש. פרט לפניות להנהלת החברה ישנם גם פניות למפעלי החברה ולסניפי החברה בכל רחבי הארץ", אומר גל. גל מציין עוד, כי אם בעבר היו פניות מסודרות מטעם ארגונים ומוסדות צדקה כיום ישנם פניות אישיות של אנשים פרטיים המבקשים עזרה. החברה מנסה לסייע גם בבקשות לעבודה על-ידי העסקה זמנית.
אנשי עסקים ומנכ"לים נוספים ציינו שמורגשת עלייה של 1/3 בפניות לעזרה לנזקקים או למשפחות במצוקה כלכלית, אך לא היו מעוניינים להיחשף תקשורתית בעניין זה.

תאריך:  15/06/2003   |   עודכן:  15/06/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
ערך לימודי סטאז' בארה"ב במסגרת חילופי סטודנטים; את לימודי הסטאז' ערך הסטודנט יחד עם שותפיו למחקר מהאוניברסיטה לפיתוח עולמי בתחום תכנון שבבים
עמוס באר
"טיסונצ'יק" - טיסות מיוחדות ב-35% הנחה למשפחות עם ילדים
אילת אטיאס
ספר חדש שיצא לאור במסגרת שבוע הספר מספר את סיפורו של מפקד יחידת המסתערבים שנפל בעת לחימה על בית בג'נין; משה גבעתי מביא את סיפורו בספר "אביר 21"
מירב לוי
תמר נהרגה ביום רביעי שעבר בפיגוע בקו 14 בירושלים; המשפחה העבירה למופז מכתב זועם; מותחת ביקורת על הממשלה: מספיק להפנות אצבע מאשימה כלפי הפלשתינים
אילת אטיאס
ועדת החוקה הציעה לתקן את המעוות ולשנות את סעיף חוק יסוד: הכנסת כך שיכלול הסמכה מפורשת בכתב בתוך סעיף החוק; הדברים נאמרו במסגרת דיונים על כינון חוקה בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il