X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היגוואין הבקיע מקרוב בדקה ה-82. רק תיקו למאיורקה ואוואט מול דפור
▪  ▪  ▪
היגוואין, שער ניצחון דרמטי בגיחון (gettyimages). צפו בתקציר

אחרי שברצלונה הכניעה את ויאריאל וטיפסה למקום הראשון, שחקני ריאל מדריד נאלצו לירוק דם לפני שהוציאו 3 נקודות מאיצטדיון אל מולינון וחזרו לפסגת הטבלה הספרדית. שחקניו של ז'וזה מוריניו התאמצו, הזיעו, והרבו להחמיץ, לפני שגונסאלו היגוואין כבש בדקה ה-82 את שער הניצחון הדרמטי על גיחון.

סביליה הכניעה את סראגוסה, מלאגה ניצחה בבכורה של פלגריני על הקווים בליגה, הרקולס גברה על סוסיאדד ומאיורקה של דודו אוואט סיימה בתיקו את מפגשה מול דפורטיבו.

גיחון - ריאל מדריד 1:0
המפגש נפתח בצל הרפש שהטיחו המאמנים, מנואל פרסיאדו וז'וזה מוריניו, אחד בשני במהלך השבוע האחרון. כבר בדקה החמישית קיבלה ריאל הזדמנות טובה, אבל הכדור החופשי של רונאלדו נבלם בחומה וגם הטענות לנגיעת יד ברחבה לא עזרו. בדקה העשירית קיבל היגוואין מסירה לאגף ימין ושלח כדור אדיר לקורה הרחוקה ולידיו של פאבלו.

בדקה ה-31 עלו העצבים אל פני השטח לאחר היתקלות בין פפה לשחקן מקומי, אבל השופט טוריינסו אלבארס דאג להרגיע את הרוחות. דקה להפסקה דהר מיודענו גאסטון סאנגוי לרחבה לצד פפה ונפל, השריקה לא הגיע למרות המחאות.

בדקה ה-50 שלח די מריה כדור מסוכן מסף הרחבה, אבל פאבלו הדף. 4 דקות חלפו והיגוואין סיפק עוד החמצה מקרוב. מהעבר השני רשם סאנגוי החטאה משלו, לאחר שבעט מימין לשמאל והחוצה. בדקה ה-64 החליט מוריניו שדרוש שינוי והכניס את כרים בנזמה על חשבון אנחל די מריה.

בדקה ה-69 היגוואין מצא את עצמו לבד מול חואן פאבלו, אבל החלוץ שלח כדור מהוסס והשוער סגר נפלא והציל. גיחון יצאה למתפרצת וסאנגוי, שוב הוא, בעט סנטימטרים מהקורה השמאלית והחוצה. גם בנזמה הצטרף למחמיצים בדקה ה-76. ואז הגיעה החגיגה של פיפיטה.

בדקה ה-82 הגביה סרחיו ראמוס כדור מצד ימין לרחבה, בנזמה נגח בעוצמה, פאבלו הדף חלש והיגוואין עט על הכדור ודחק מקרוב פנימה את ה-0:1 של ריאל. מוריניו מיד הגיב ובמהלך אופייני הקפיץ את לאס דיארה למגרש על חשבון כובש השער במטרה לשמור על התוצאה. בתוספת הזמן הכשיל בוטיה את רונאלדו וספג כרטיס אדום, זה כבר לא שינה דבר עבור ספורטינג. ריאל שוב ראשונה ובמחזור הבא היא מארחת את בילבאו.

מלאגה - לבאנטה 0:1
אחרי ארבעה הפסדים רצופים ובמשחקו הראשון של מנואל פלגריני על הקווים בליגה, נחלצו המקומיים מהנאחס והשיגו ניצחון שלישי העונה. אליסאו כבש את השער היחיד בדקה ה-63 וחילץ את קבוצתו מהמקום האחרון.

סראגוסה - סביליה 2:1
האורחים עדיין מחזיקים מעמד בשולי הצמרת והמארחים מתרסקים במקום האחרון. לואיס פביאנו כבש את הראשון בדקה ה-29, ברטולו איזן (53) ואלבארו נגרדו לקח את הנקודות עם שער דרמטי בדקה ה-90. וזה למרות שנבארו הורחק בדקה ה-71.

הרקולס - סוסיאדד 2:1
אנטואן גרייזמן הצרפתי אמנם המשיך ביכולת הנפלאה שלו עם שער חוץ בדקה ה-15, אבל הבחורים מאליקנטה ממשיכים לבסס את מעמדם בליגה הבכירה. דויד טרזגה הוותיק איזן דקתיים אחרי ההפסקה ורויסטון דרנטה השלים מהפך בחלוף 4 דקות נוספות.

מאיורקה - דפורטיבו לה קורוניה 0:0
דפור הגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים, אבל מול דודו אוואט לא הצליחו למצוא את הרשת. הכרטיס לאירופה מתחיל לברוח לאנשי מאיורקה, שצברו עד כה 15 נקודות בלבד ב-11 מחזורים.

תוצאה נוספת: סנטאנדר - אספניול 0:0.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/196397.jpg

תאריך:  14/11/2010   |   עודכן:  14/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
דיקן הסטודנטים באוניברסיטת חיפה הודיע כי הוא אינו מאשר את הגעת ח"כ חנין זועבי אל הקמפוס מחשש שהגעתה תגרור מהומות ושפיכות דמים    זועבי זועמת: האוניברסיטה משתמשת בטיעוני השב"כ במקום להילחם בהם
ראובן לייב
בדברים שנשא נשיא המדינה בטקס האזכרה לזכרו בשדה בוקר אמר: "בן-גוריון - גדול המנהיגים בהיסטוריה החדשה"    מתיישבי חברון: אל תגייס אותו לנטיותיך הפוליטיות השמאליות
איציק וולף
ביישובים היהודיים ביהודה ובשומרון בנו במרץ בחודשיים שעברו מאז תום ההקפאה ועד להצעה להקפיא לשלושה חודשים נוספים את הבנייה    חלק מהבנייה - של פרויקטים שאושרו כבר אך חלק גם של פרויקטים לא חוקיים    השר סילבן שלום תוקף את נתניהו: הקפאה נוספת היא שגיאה גדולה
ראובן לייב
200 נגמלים ישתתפו מדי שנה בפרויקט    מטרת הכפר: השבת המכורים לסמים לחיים תקניים
איציק וולף
פרקליטות המדינה הגישה תשובה לבג"צ בשם הרבנות הראשית ובה נקבע חד-משמעית שאין פסול בגיורים שנערכים בצה"ל    "מערך הגיור בצה"ל, הינו חלק ממערך הגיור הממלכתי של מדינת ישראל, אשר פעל ופועל לאורך עשרות שנים בשיתוף פעולה מלא עם הרבנים הראשיים לישראל ועל דעתם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il