חברת ויטה מקבוצת 3I עולה בקמפיין שילוט חוצות להשקת סדרת "נפלאות התיבול". הקמפיין יעלה באמצעות פרסום פוגל לוין בהשקעה של 200,000 דולר, תחת הסיסמא: "ויטה זה כל הטעם".
רון בנטון, סמנכ"ל שיוווק בחטיבת המזון של I3: "ויטה חוזרת למקום המכובד ששמור לה במרכז המטבח הישראלי ומגבה את המהלך בקמפיין שילוט חוצות יחודי".
הקמפיין נועד לתמוך בתהליך המיצוב מחדש של חברת ויטה והשקת הקטגוריית החדשה בתחום התיבולים- נפלאות התיבול.
המהלך של ויטה נשען על שלושה שלבים מרכזיים: השלב הראשון הוא עיצוב מחדש של הלוגו והאריזות, השלב השני הוא סיסמא ואסטרטגיה פרסומית חדשה והשלב השלישי הוא השקת מוצרים חדשים באופן קבוע.
"נפלאות התיבול" היא סדרת צירי בישול באבקה בשישה טעמים.