X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
למעלה מ-50% מהנסקרים אמרו כי חשו לא בנוח לקרוא את הדואר; 21% קוראים את ה"ספאם"
▪  ▪  ▪
 שמות קשורים
  דוא"ל
  סימנטק

4 מתוך 5 ילדים נחשפים להודעות דואר זבל לא ראויות על בסיס יומיומי. כך על-פי תוצאות סקר על מידת היחשפותם של ילדים לדואר זבל (ספאם) בלתי נאות, אותו הזמינה חברת אבטחת המידע סימנטק.
על-פי הסקר, מדובר בהודעות הכוללות הצעות לזכייה מהירה, הלוואות בתנאים מיוחדים וגם תוכן פורנוגרפי.
הסקר, אשר נערך אונליין עבור סימנטק על-ידי חברת המחקר אפלייד, סקר 1000 ילדים ובני נוער בגילאי 7 עד 18. הסקר בחן את ניסיונם של הילדים עם דואר זבל ואת יחסם להודעות אלה. למעלה ממחצית מהנסקרים ציינו, כי חשו שלא בנוח ואף נפגעו כאשר צפו בתכני דואר בלתי נאותים.
"כמו כל משתמש דואר אלקטרוני, גם ילדים ובני נוער מופצצים בהודעות דואר זבל, המפרסמים מוצרים ושירותים בלתי ראויים לילדים, כמו כדורי ויאגרה וחומרים פורנוגרפים", אומר אריה דנון, מנכ"ל סימנטק ישראל. "על ההורים לחנך את הילדים על הסכנות מפני דואר זבל ועל הדרכים להימנע מפניו".
הסקר מצביע על כך שלרוב הילדים ובני הנוער יש חשבון דואר אלקטרוני משלהם. למעלה ממחציתם בודקים את הודעות הדואר שלהם ללא השגחת ההורים. אחד מבין חמישה ילדים (21%) קורא את הודעות הזבל השונות, בעיקר את ההודעות עם שורת הנושא שעניינה אותם (כך השיבו 16% מהנסקרים).
על-פי נתוני הסקר, נראה כי חלק מהדואר הנשלח אכן מפולח כראוי, זאת כאשר מתקבל על-ידי בני הנוער דואר ובו הצעות לרכישת פלייסטיישן, הצטרפות לשירותי היכרויות ועוד. אבל דואר רב, אשר נשלח פעמים רבות בעקבות ביקור באתרים תוכניים מסויימים, מציע לבני הנוער גם הצעות אשר אינן נוגעות כלל לעולם התוכן או העולם החומרי שלהם: רכישת תרופות ויאגרה, הצעות למשכנתא ועוד.
כאמור, הראה הסקר כי 80% מהנסקרים קיבלו דואר זבל עם הצעות לזכייה מהירה, כגון "זכה בפלייסטיישן", 62% קיבלו הצעות להצטרפות לשירותי הכרויות ברשת, 61% קיבלו הצעות להקטנת שיעור המשכנתא או דירות למכירה, 55% קיבלו דואר זבל עם הצעות לנוסחאות זהב לירידה במשקל, 51% קיבלו הצעות לקניית תרופות ברשת, כמו כדורי ויאגרה ו-47% קיבלו הודעות עם קישוריות (לינקים) לאתרי פורנו קשה.
סימנטק
סימנטק הנה חברת תוכנת אבטחת המידע אשר מספקת מגוון פתרונות אבטחה לשוק הארגוני והפרטי ומתמחה בהגנה מפני וירוסים, בטכנולוגיות פיירוול ו-VPN, בסינון תכני אינטרנט ודואר אלקטרוני, בהערכות הפגיעות של רשתות מחשב (Vulnerability Management), במניעת פרצות (Intrusion Detection), ובטכנולוגיות ושירותי אבטחה לארגונים.
החברה מייצרת ומשווקת את תוכנת הפופולרית - נורטון אנטי וירוס, את תוכנת האבטחה הפופולרית נגד סכנות האינטרנט Norton Internet Security, את תוכנת התחזוקה Norton SystemWorks, תוכנת העבודה מרחוק PC Anywhere, תוכנת הפקס WinFax ועוד.

תאריך:  16/06/2003   |   עודכן:  16/06/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
סיסמאת הקמפיין: "ויטה זה כל הטעם"; בהשקעה של 200,000 דולר
הדר פרבר
ממלא תפקיד המפקח על הביטוח בפועל משנת 2002; היה חבר דירקטוריון הבורסה לני"ע וחבר מליאת רשות ניירות ערך; עסק בשורת תפקידים בכירים בתחום הביטוח
רנית נחום-הלוי
המחיר החדש יהיה תקף עד סוף ספטמבר והוא כולל את כל ההצגות והסרטים שיוקרנו ברשת בכל ימות השבוע; גלובוס גרופ ויונייד קינג - לא מוזילות
רנית נחום-הלוי
מבדיקה שנערכה עולה, כי מקור מי הביוב הוא מעשרות בתים ומפעלים שהוקמו סמוך לגבול ישראל; בישראל צופים המשך הבניה בסמוך לגבול; גובר החשש לזיהום מי הכינרת
רנית נחום-הלוי
דברים אלו אמר הסנאטור ריצ'ארד לוגר בראיון לתוכנית "פוקס ניוז סאנדיי"; הוא אמר עוד, כי הכוחות עשויים להילחם נגד ארגוני טרור פלשתינים קיצוניים באם ורה"מ הפלשתיני לא יצליח למגר הטרור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il