X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יורוצ'לנג': בנקס בלט עם 27 נקודות. אלפסי: "ניצחון מאוד חשוב לקבוצה"
▪  ▪  ▪
מעל כולם. אדריאן בנקס. צפו בתקציר המשחק

23 שנים אחרי ההופעה ההיסטורית, עירוני ברק נתניה חזרה לארח משחקים במפעל אירופי. הקבוצה של אריק אלפסי, שהובסה ביום ראשון בנוקיה על ידי מכבי, הראתה מעט מהיכולות שלה כאשר ניצחה את אלופת שבדיה, נורשופינג, 64:71 במסגרת המחזור השני של היורוקאפ.

אדריאן בנקס היה ענק עם 27 נקודות (11 מ-21 מהשדה). אלטון בראון הוסיף 12 נק' ו-12 ריב'. טוני יאנגר וכריס ווטסון רשמו 10 נק' כ"א. שאר הקלעים: אוריה גור 7, ערן אסנטי 3, שמוליק ברנר 2. ג'י גרווין, בנו של שחקן הכדורסל האגדי ג'ורג' גרווין, קלע 9 נקודות.

מאמן נתניה, אריק אלפסי, אמר לאחר הניצחון: "הם היו טובים, אבל אני שמח שהבאנו את המשחק שלנו במיוחד בדקות המאני טיים. ידענו לקחת את המשחק ואני שמח על הניצחון. ננסה להמשיך הלאה במשחק הבא, אני שמח שאורי יצחקי ואוריה גור נתנו משחק טוב ועשו את העבודה. נכון שלא היה כדורסל גדול, אבל העיקר שניצחנו. זה היה חשוב לקבוצה ולשחקנים במיוחד לאחר ההפסד למכבי ת"א. אני שמח שבסוף בנקס הלך לקו והכריע את המשחק".

מהלך המשחק
השבדים פתחו טוב ולינדקויסט סחף אותם ליתרון 3:5. בצד השני, אסאנטי דאג להוביל את המארחת ליתרון ראשון במשחק, 5:8. בנקס הצליח לסחוף את נתניה ליתרון ולרדת עם פער שלוש בסיום הרבע, 16:19 לנתניה. חיכיתם להתפרקות של המארחת? אלטון בראון העלה הילוך, שיתק השבדים ורץ עם נתניה ל-8:16 ברבע השני ו-24:35 בהפסקה. טוני יאנגר ואלטון בראון המשיכו להריץ את נתניה קדימה, כשסל של יאנגר סגר את הרבע השלישי על יתרון 9 לאלפסי והשחקנים, 42:51. ברבע האחרון נורשופינג חזרה כאשר שלשה של אנדרו מיצ'ל קבעה שיוויון 64:64. אדריאן בנקס החזיר את היתרון עם ג'אמפ נהדר (64:66) 39 שניות לסיום. מיצ'ל איבד כדור ובנקס הלך לקו וקלע פעמיים. לאחר מכן הגיע תורו של גרווין לאבד כדור, מה שאיפשר לבנקס ללכת לקו ולדייק פעמיים נוספות. כריס ווטסון סגר את הסיפור עם נקודה נוספת, 64:71 בסיום.

במשחק השני בבית רשמה ליאז', שגברה על נתניה שבוע שעבר, את ניצחונה השני במפעל לאחר שניצחה בטורקיה את טלקון אנקרה 85:94. לאונרד מאטלה קלע 25 נק', טיילור גריפין הוסיף 22. סאני בצ'ירוביץ' הסלובני קלע 16 נק' לטורקים.

תאריך:  23/11/2010   |   עודכן:  23/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
כך עולה מבדיקת דן אנד ברדסטריט    חברת ניהול הסיכונים מציינת כי 10.44% מהעסקים בתחום החקלאות נמצאים בסיכון גבוה
עופר וולפסון
יו"ר הכנסת סירב לבקשת דחייה נוספת בבחירת היו"ר לאחר שכשל ניסיון ההידברות בין נתניהו ללבני    "הדחיפות במינוי איננה רק במישור התקציבי אלא גם בתפקוד ועדות המשנה העוסקות בעניינים הרגישים ביותר"
איתמר לוין
לא גילו שהעובד לא יוכל להתייצב לדיון משום שגורש מישראל למשך 10 שנים
יואב יצחק
חוקרי מח"ש ערכו עימות בין מ' לבין המאהבת לשעבר ("ש")    מ' טוענת: סיממתם אותי וגררתם אותי לאורגיה    ש' נעצרה ביום שני בערב ושוחררה בערבות    בעדותה היא הפריכה את טענתה של מ' כאילו היא נאנסה
עופר וולפסון
זאת בניגוד לטענות מ' כי חברתה תוכל לגבות את עדותה על כך שאנס אותה לפני 5 שנים    מחר יעומת בר-לב עם גרסותיהן של א' ו-מ' בבדיקת פוליגרף    גם מ' תעבור בדיקת פוליגרף בימים הקרובים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il