X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דובר משרד החוץ האמריקני: המטרה לפרק את ארגוני הטרור מנשקם; השר שלום: ישראל מילאה את התחייבויותיה; האיחוד האירופי שוקל להכניס את החמאס לרשימת ארגוני הטרור; שעת' פנה לאיחוד האירופי שלא לעשות זאת
▪  ▪  ▪
וולף

 שמות קשורים
  קוורטט

מזכיר המדינה האמריקני, קולין פאוול, עשוי להגיע לישראל ביום ו' (20.6.03) השבוע. פאוול ינסה לקדם את השיחות בין ישראל לפלשתינים.
בשבוע הבא צפוי פאוול להשתתף בפגישת הקוורטט ברבת עמון. גורמים בבית הלבן ציינו, שייתכן שגם היועצת לביטחון לאומי קונדוליסה רייס, תגיע בקרוב לאזור.
עם הניסיון המתגבש להגיע להפסקת אש בקרב כל הפלגים הפלשתינים, מודיעה היום ארה"ב, כי היא מסכימה להצעה של הפסקת אש בין הרשות לחמאס לתקופה של שישה חודשים, אך רק כצעד ראשון ולא כשלב סופי.
דובר משרד החוץ האמריקני, ריצ'ארד באוצ'ר, אמר כי הפסקת אש כזו היא צעד נכון אך המטרה היא לפרק את ארגוני הטרור מנשקם. הוא שב ואמר, כי החמאס וארגוני הטרור האחרים הינם מכשול לשלום ולהקמת מדינה פלשתינית.
ראש הממשלה, אריאל שרון, נועד הערב (יום ב', 16.6.03) בירושלים עם תת מזכיר המדינה האמריקני וראש המשלחת, ג'ון וולף. קודם לכן נועד וולף עם שר החוץ, סילבן שלום.
בפגישתו עם שלום, ציין וולף כי בכוונתו לפעול לפי חזון השלום של נשיא ארה"ב, ג'ורג' בוש. הוא ציין, כי טרם יציאתו לאזור, הנחה אותו הנשיא בוש שכל מה שתחליט המשלחת לעשות - יש לדאוג שהדבר לא יפגע בביטחון ישראל.
לדבריו, העניין העיקרי שמשלחת הפקחים תעסוק בו, יהיה פירוק תשתיות הטרור. בפגישה דנו השניים גם בדרישת ישראל להפסקת ההסתה ברשות הפלשתינית. השר שלום ציין בפניו, כי ישראל מילאה את התחייבויותיה - פינוי מאחזים ושחרור אסירים.
האיחוד האירופי שוקל להכניס
החמאס לרשימת ארגוני הטרור
"אין כל ספק כי ארגון הטרור 'החמאס' פועל במכוון כדי לנסות לפוצץ את תהליך השלום לחתיכות", כך אמר (יום ב') שר החוץ הבריטי, ג'ק סטרו לעיתונאים, לאחר פגישתו עם שרי החוץ של האיחוד האירופי בלוקסמבורג.
סטרו קרא לנקיטת אמצעים בינלאומיים נגד ארגוני הטרור הפלשתינים. "בריטניה תנקוט בצעדים קשים נגד החמאס, וכעת אני מאמין שהגיע הזמן שכל הקהילה הבינלאומית, כולל האיחוד האירופי, תנקוט באותו אופן נגד הארגון - אשר הבהיר באופן הכי גלוי שאין לו כל אינטרס להיות שותף לשלום".
קודם לדברים אלו, נשמע שגריר האיחוד האירופי במזרח התיכון, מיגל אנג'ל, אומר כי על האיחוד האירופי לצרף את החמאס לרשימת ארגוני הטרור ועל כן יש לעקל את נכסיהם.
בעקבות דברים אלו, פנה שר החוץ של הרשות הפלשתינית, נביל שעת', בבקשה לאיחוד האירופי שלא לצרף את ארגון החמאס לרשימת ארגוני הטרור.

תאריך:  16/06/2003   |   עודכן:  17/06/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
ערוץ 1 דיווח כי החלטה זו קיבלה פרקליטות מחוז תל אביב
נועם שרביט
נועם פדרמן ואלישיב כהן הואשמו בזריקת אבנים לעבר ערבים ובהפרת הסדר הציבורי בחברון; התיק נגדם נסגר מחוסר ראיות
רנית נחום-הלוי
כתבי האישום יוגשו נגד שוטרים ומפקדי כיתות; השוטרים מפלוגת מג"ב בחברון חשודים בביזה, פריצה לחנויות של פלשתינים, גניבה, איומים וגרימת נזק תוך שימוש באלימות
נועם שרביט
בית המשפט המחוזי הוציא צו מניעה זמני, המונע מהרשות השנייה לדון או להחליט בעניין הערוץ
רנית נחום-הלוי
דברים אלו אמר מופז בביקורו בביתן הישראלי בסלון האווירי בצרפת; מופז נפגש עם עמיתו האיטלקי והשניים חתמו על מזכר הגנה משותף וראשון בין שתי המדינות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il