X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מגן ריאל שהורחק בקלאסיקו התנצל גם בפני פויול וצ'אבי: "הגאווה נפגעה"
▪  ▪  ▪
טוען לתום לב. מעניין מה פויול יגיד? (gettyimages). צפו בתקציר הקלאסיקו

"בשום רגע לא התכוונתי לפרק את מסי", כך אמר היום (רביעי) מגן ריאל מדריד סרחיו ראמוס במסיבת עיתונאים. הרוחות מהקלאסיקו עוד לא שככו, וראמוס שהורחק בסיום בעקבות עבירה ברוטאלית על כוכב ברצלונה, מספר על האגו שנפצע ועל העבודה הקשה שהבלאנקוס צריכים להשקיע על מנת לצאת מההפסד.

למרות ש-400 מיליון הצופים בקלאסיקו בבית ועוד 99 אלף שנכחו בקאמפ נואו, היו בטוחים שהעבירה של ראמוס הייתה מיותרת וקשה, המגן דווקא לא רואה את זה כך, וטוען לתום לב: "אין שחקן שיכול לומר שסרחיו ראמוס פצע אותו. למרות כל מה שאתם שומעים, אני מרגיש רע. מסי כדורגלן מהיר ואני פשוט טעיתי, אבל לא התכוונתי לגרום לו נזק. אני לא חושב שמישהו עולה למגרש בכוונה לפגוע בשחקן אחר, בקבוצה שלי או אצל היריבה. אני מבקש להתנצל בפני כל אלה שקיבלו רושם מוטעה עליי בקלאסיקו, במיוחד הילדים".

"לא אהבנו את הרושם שהשארנו בקלאסיקו", אמר ראמוס ופירגן ליריבה, "ברצלונה בנתה את סגנון המשחק שלה לאורך שנים והתנהלה במגרש באופן מעולה. אנחנו מברכים אותם בגלל שהם עשו הכל טוב, היינו באחד מאותם ימים שכלום לא עבד. הגאווה בלבישת המדים והסמל נפגעה, במיוחד בגלל שאנחנו יודעים שהרבה מאוהדי ריאל סובלים מהתבוסה".

ראמוס שומר על ריאליות: "אנחנו לא יכולים לשנות את התוצאה של המשחק. אנחנו אשמים אבל גם מסורים לצאת מהמשבר. אסור לנו לשכוח שבסך הכל מדובר בשלוש נקודות, הליגה עוד ארוכה. חייבים לעבוד קשה עם אחריות וענווה, זה לא סוף העולם".

בנוסף, סרחיו ראמוס סיפר כי התקשר לחבריו לנבחרת ספרד, קרלס פויול וצ'אבי הרננדס, והתנצל בפניהם על התנהגותו בסיום הקלאסיקו.

בעניין אחר, כריסטיאנו רונאלדו לא התאמן היום עם יתר חבריו והוא נמצא בספק למפגש המסקרן עם ולנסיה בשבת הקרובה (23:00, שידור ישיר באתר).

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/199426.jpg
תאריך:  01/12/2010   |   עודכן:  01/12/2010
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
היועץ המשפטי של רשות ני"ע, עו"ד שמשון (שוני) אלבק, טוען כי החברות ינקטו בגישה זו במטרה למזער סיכונים    "אין בכוונת הרשות להשתמש בכלי האכיפה המנהלית בהפרות שוליות וקלות ערך"
עופר וולפסון
בעל קבוצת ריטייל גרופ, אבי מלכה, דורש לאשר תיקון הסדר נושים המבוסס על התאמת היקף התשלומים להיקף המכירות בפועל    " כ-60% מהעובדים הוותיקים בחברה נטשו את עבודתם"
עופר וולפסון
המותגים "מבסוטון", "Mr. Nice Guy" ודומיהם, הנמכרים לאחרונה בפיצוציות, מוצגים כתחליף טבעי של קנביס, אך למעשה מדובר בקנביס סינטטי בעל תכונות מסוכנות ביותר למשתמש    אנשי המשרד: "פועלים להכניס חומרים אלה לפקודת הסמים המסוכנים"
מוטי פשכצקי
המועדונים הגיעו לעסקת טיעון. גורם בהתאחדות: "זוהי התפתחות טובה"
עידן יוסף
לאחר שנחשפה מעורבות ניצב דנינו בשלוש פרשיות נאלץ השר לביטחון פנים לעצור את המינוי עד לבדיקת החשדות    השר הודיע על כוונתו למנות מפכ"ל "ללא רבב"    אחת הפרשות הרגישות שנחשפה ב-News1: כיצד נסגר תיק חקירה נגד המאהבת של דנינו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il