X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן הפועל ת"א באימון. דה סילבה יעלה כמגן ימני מול הפועל פ"ת מחר
▪  ▪  ▪
מצב רוח לא טוב באימון הפועל, גוטמן (צפו בהפסד לאשדוד)

שיחת היום באימון הפועל תל אביב היתה, איך לא, שרפת הענק שהתחוללה בכרמל. מאמן האלופה, אלי גוטמן, שמתגורר בחיפה עבר לילה לא פשוט. "ראיתי את הלהבות וזה היה פשוט מחזה מחריד", אמר גוטמן באימון.

מהארן לאלה שגר בעוספייה, אבל שהה אתמול בביתו בראשון לציון, עידכן שמשפחתו לא נפגעה מאחר שהשריפה החלה בצד השני של עוספייה ולא בצד בו מתגוררת משפחתו. "לא יכולתי לזוז מהטלוויזיה, זה פשוט לא נתפס", אמר החלוץ.במישור המקצועי גוטמן, כפי שכבר פורסם אתמול באתר, מתכנן מערך סופר התקפי לקראת המשחק מחר (שבת) מול הפועל פ"ת באצטדיון ר"ג כשבן סהר יפתח בכנף על חשבונו של שי אבוטבול. וואליד באדיר יחזור ל-11 במקום עמרי קנדה, כאשר דגלאס דה סילבה יוסט לעמדת המגן הימני.

"צריך להוכיח שההפסד לאשדוד היה בגדר מעידה חד פעמית", אמר גוטמן לשחקנים באסיפה המסכמת. המאמן הקרין את הטעויות מהמשחק מול אשדוד, וביקש לשים לב בעיקר לדודו ביטון והבעיטות החופשיות של גיא צרפתי.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דגלאס דה סילבה, וואליד באדיר, ביבאן פרנסמן, דדי בן דיין, ערן זהבי, אביחי ידין, גילי ורמוט, בן סהר, טוטו תמוז, איתי שכטר.מנגד, בהפועל פ"ת זוכרים היטב את התבוסה 7:1 להפועל ת"א במשחק האחרון בין השתיים באיצטדיון ר"ג, לפני קצת יותר משנה. שלושה שחקנים ששיחקו אז, גיא צרפתי, גל כהן ונעאל חוטבה, צפויים לעלות ב-11 גם מחר. "ההפסד ההוא עוד מהדהד לכולנו בראש", הודה אחד מהם היום.

יובל נעים מתלבט עדיין לגבי ה-11 שיפתחו אבל נראה כי המאמן יערוך שינוי אחד, כשג'וניור ויסה יחזור להרכב במקומו של גיא דיין. "נצטרך לשחק אגרסיבי, ולא לתת להם כבוד אפילו לא לשנייה", אמר אחד השחקנים. באסיפה המסכמת אמר נעים: "אם ניתן להפועל את המרווח והכבוד לא ניקח נקודות. נצטרך להיות במיטבנו ולא להפסיק לרוץ אפילו לרגע".

מי שנראה שהכי מתרגש מהמשחק מחר הוא יגאל אנטבי. המגן הוותיק שהספיק כבר לשחק במדי מכבי נתניה אחרי שנזרק מהפועל ת"א ישחק לראשונה במדי קבוצתו החדשה נגד האקסית הישנה.

הרכב משוער :שניר דורי, נעאל חוטבה, גל כהן, דניאל אדו, יגאל אנטבי, ג'ונתן אסוס, ניסן אלקלעי, אלון תורג'מן, גיא צרפתי, ג'וניור ויסה, דודו ביטון.http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/1/199661.jpg

תאריך:  03/12/2010   |   עודכן:  03/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
שר הפנים אלי ישי הודיע כי ידרוש להקים ועדת החקירה לבחינת השתלשלות האירועים שהובילו לאיבוד השליטה על הדליקה בכרמל    בכירים בשס קראו להתפטרותו
עפרי עמרמי
הקוורטרבק מסר לשני טאצ'דאונים ורץ לעוד אחד בדרך ל-24:34
איציק וולף
מצלמה שהוצבה על אחד הבניינים באוניברסיטת חיפה תיעדה את התפתחות דליקת הענק מהרגעים הראשונים ועד שהכרמל כולו בער
איציק וולף
כוחות משטרה גדולים מאוד פרושים בכל גזרת הרכס ובכל גזרת חוף הכרמל. אלפי שוטרים מסייעים לשירותי כיבוי האש ולכוחות ההצלה    יתחדשו חיפושים אחרי שני קציני המשטרה ליאור בוקר ואיציק מלינה שנעדרים מאז אתמול    שירותי כיבוי האש נפרשו בקו הגנה במערב טירת הכרמל
איציק וולף
אנשי כוחות הביטחון הודיעו למשפחות הנספים על האסון    בבוקר הותרו לפרסום שמותיהם של עשרה מן הנספים    בשעות הערב (יום שישי) הודיעה המשטרה על מותו של ליאור בוקר, קצין אג"ם של המחוז הצפוני במשטרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il