X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
העמותה עולה בקמפיין בסיסמא: "בחו"ל המדינה זה אתה - יצג אותנו בכבוד"; המטרה: להשפיע על הישראלים לייצג בכבוד את המדינה כשהם יוצאים לחו"ל
▪  ▪  ▪

עמותת "שגרירים של רצון טוב" משיקה (יום ג', 17.6.03) מהפיכה התנהגותית ועולה לאוויר בקמפיין באמצעי התקשורת השונים בסיסמא: "בחו"ל המדינה זה אתה - יצג אותנו בכבוד".
הקמפיין מוערך בסכום של כ-3 מיליון דולר - הסכום הינו תרומת גופי התקשורת השונים (זכייני הטלוויזיה, עיתונים, תחנות רדיו, חברות שילוט חוצות, בתי קולנוע ועוד) וארגונים כלכליים (הראל, אל-על, למטייל ועוד). הקמפיין ימשך כל עונת הנסיעות לחו"ל הקרובה ויסתיים לתום בחגים.
הקמפיין יכלול סרטוני גיוס בהשתתפותם של מפורסמים רבים. בין המשתתפים: הכדורגלן שביט אלימלך, כדורסלן העבר נדב הנפלד, השדרן דידי הררי ומנחת הטלוויזיה והעיתונאית אודטה שוורץ. הארבעה משתתפים בקמפיין בהתנדבות במטרה להשפיע על הישראלים לייצג בכבוד את המדינה כשהם יוצאים לחו"ל.
הקמפיין בנוי מארבעה סרטונים, כל סרטון מראה סיטואציה בה קבוצת ישראלים נמצאת באתר תיירותי בחו"ל ומראה כיצד אנו נראים כאשר אחד מאתנו לא מתנהג יפה:
- גניבה ממלון:
צילום רקע של מלון יוקרתי בחו"ל, זוג ישראלי מעמיס מגבות במזוודה שמתפרקת בלובי לעיני כל הנוכחים. התיירים האחרים מופתעים ומזועזעים כשלפתע מופיע נדב הנפלד שאומר את הסלוגן: "לפעמים ככה אנחנו נראים, זה פוגע בכולנו. בידנו לשנות את המצב, מעכשיו כולנו שגרירים".
- דחיפות במעלית:
אמפייר סטייט בילדינג, זוג ישראלים נדחף למעלית ובדרך מעיף החוצה אישה זקנה. האנשים במעלית מבוהלים, תינוק בוכה. אודטה שוורץ מופיעה ואומרת: "ישראלי אחד יכול ללכלך על כולנו ופוגע בעתיד שלנו. אפשר לשנות את המצב. כולנו שגרירים עכשיו".
- גרפיטי:
עיר האבירים ברודוס, קבוצת תיירים מגלה להפתעתה ישראלי הכותב גרפיטי על-גבי קירות העיר המשומרת ובו הצעת נישואים לחברה שלו. התיירים המומים. שביט אלימלך מופיע ואומר: "אח שלי, תדע שמה שעשית פוגע בכולנו, אפשר לשנות את המצב, כולנו שגרירים עכשיו".
- פרסומת גיוס לשגרירות שיוקרן במטוסים
היוצאים ליעדי צ'רטר וכן בטיסות המובילות משלחות נוער לחו"ל:
בפרסומת הרביעית שמיועדת לנוסעים הישובים במטוס בדרכם לחו"ל, מככב דידי הררי, במונולוג קצר וחד משמעי בו הוא ממליץ בחום לישראלים היוצאים את הארץ לזכור תמיד מהיכן הם באו, וקורא להם להתגייס בהתנהגותם להיות שגרירים טובים של המדינה.
עמותת שגרירים של רצון טוב, הנה התארגנות התנדבותית מלאה הפועלת למען מאמץ לאומי להסברה ולחינוך להתנהגות טובה יותר של ישראלים בחו"ל. בראש העמותה עומד יובל לימון, בעליה של קבוצת למטייל.
הרעיון להקמת העמותה החל לפני שנתיים. לימון, האיש שייסד את העמותה ועומד בראשה, הגיע להכרה שהסכסוך המזרח תיכוני עומד בפני התערבות בינלאומית מסיבית ושהחלטות שיחליטו אומות העולם בקרוב - ישפיעו רבות על העתיד הכללי, המדיני והכלכלי בישראל בעשרות השנים הבאות.
הכרה זו מול מצב בו מצא את עצמו יובל נחשף שוב ושוב לנזקים הישירים והתדמיתיים, הנגרמים למדינה בשל התנהגות של מיעוט ישראלי המתנהג בצורה מחפירה בחו"ל, היוו את המצע ממנו קמה העמותה.
בעקבות זאת, הקים יובל לפני כשנה וחצי את העמותה והחל לרתום לפעילות גופים ואנשים מתחומים שונים. ראשי העמותה משווים את המהפכה החברתית המתבקשת על-ידי העמותה, למהפכת "פרחי הבר" שהחלה פה בשנות ה-60 ונחשבת למהפכה החברתית המוצלחת ביותר.
עמותת "שגרירים של רצון טוב", רואה בעצמה עמותה חינוכית ולכן בסיס הפעילות שלה החל בחינוך דור העתיד - בני הנוער. העמותה עורכת מגוון פעילויות חינוכיות, החל מהרצאות בבתי ספר, דרך פעילות מתוכננות עם מועצת התלמידים מורים וגננות וכלה בסמינר קצר אותו עוברות כל משלחות התלמידים היוצאות לחו"ל.

תאריך:  17/06/2003   |   עודכן:  18/06/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
מבוכה בכנסת: חברי כנסת נוספים בהם השר אברהם פורז הצביעו פעמיים לתוכנית הכלכלית; החקירה נערכה על-ידי היועצת המשפטית של הכנסת וקצין הביטחון; ההמלצה: להעביר את הממצאים לטיפולה של ועדת האתיקה; ח"כ יצחק כהן: לפטר את השר פורז
נועם שרביט
נשיא בית המשפט המחוזי ורדי זיילר אישר פסילת ספרים על-ידי פקיד השומה; "דרך הרישום בעפרון יכולה ליצור "גמישות רישומית": ברצותו - רושם, ברצותו - מוחק"
אלונה קורן
מראני: השקל החזק אינו טוב למשק; על הנגיד לזרז קצב הפחתת הריבית
גלית יצחק
מטרת הפרויקט הינה למכן רכש מוצרי מדף, הנרכשים בהיקפים גדולים
רנית נחום-הלוי
כך התירה היום לפרסום משטרת ההגירה; מדובר בעבירות קשות הכוללות זיוף מסמכי זיהות, אשרות כניסה, הסתננות, אשרות עבודה, שוחד ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il