X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
טלקיסקי כבש ראשון, משה אוחיון הפך עם צמד, ביבשקוב איזן
▪  ▪  ▪
גם זה משהו. שחקני ר"ג חוגגים

הפועל תל אביב השיגה ניצחון גדול על בנפיקה ומיד לאחר מכן הופתעה על ידי מ.ס אשדוד. מ.ס אשדוד השיגה ניצחון גדול על הפועל תל אביב ומיד לאחר מכן... הופתעה על ידי הפועל רמת גן. נכון, זה לא נגמר בהפסד אבל גם 2:2 ביתי מול הקבוצה של צביקה צמח זו תוצאה מאכזבת עבור ג'ון גרגורי וחניכיו. דמיטאר טלקיסקי העלה את האורחים ליתרון מהנקודה אבל משה אוחיון הפך עם התשיעי והעשירי שלו העונה (גם אחד מהם בפנדל). המילה האחרונה היתה שייכת לבולגרי קרום ביבישקוב, שעלה מהספסל ודקה לאחר מכן חתם את תוצאת המשחק. אז האשדודים יתנחמו בעובדה שזה קורה גם לגדולות מהן, ברמת גן יכולים להיות מבסוטים מצמצום נקודה על הפועל פ"ת וסכנין שהפסידו. גם זה משהו.

צביקה צמח, שסוף סוף הצליח לעצור את הסחף, אמר בסיום: "אני מרוצה מהנקודה. היינו יכולים גם להפסיד את המשחק הזה. אשדוד קבוצה מצוינת אבל שיחקנו לא רע. אני מסתכל הלאה, בינואר נתחזק ונוכל לראות הפועל ר"ג טובה יותר".

תמיר בן עמי הוסיף: "עשינו כל מה שהיה אפשר מול קבוצה באמת טובה. יש הרגשת הקלה גדולה כי אחרי 8 הפסדים רצופים הוצאנו נקודה. אני מאמין שהפועל ר"ג תתחזק ותישאר בליגת העל גם בעונה הבאה".

בצד השני ג'ון גרגורי אמר: "אני יוצא ברגשות מעורבים כי לא שיחקנו טוב במחצית הראשונה אבל בשנייה היינו הרבה יותר טובים. יש לנו בעיה לפעמים מול קבוצות קטנות יותר. חבל שהפסדנו את שתי הנקודות וחטפנו שער מיותר".

מהלך המשחק
כבר בדקה העשירית האורחים עלו ליתרון. דמיטאר טלקיסקי פרץ לרחבה והוכשל, ניגש לנקודה ועשה את העבודה כמו שצריך - 0:1 להפועל רמת גן. המארחים ניסו לחזור, גרגורי ביצע שני חילופים בתחילת המחצית השניה אבל קרלוס צ'קאנה היה דווקא קרוב יותר עם בעיטה מ-25 מטרים אבל עברה מהצד הלא נכון של המשקוף. שתי דקות לאחר מכן אורי ביבי החמיץ ממצב נוח בסיומה של התקפה מתפרצת.

בדקה ה-59 המחליף עמנואל סארקי פרץ לרחבה והוכשל, או לפחות ספק הוכשל. משה אוחיון ניגש וביצע כמו שצריך - 1:1 בי"א, התשיעי העונה של הקשר. בדקה ה-74 המהפך הושלם עם השני של אוחיון. הפעם זו היתה בעיטה חופשית מצד ימין שהקשר סובב פנימה תוך ניצול חוסר תשומת הלב של איתי ארקין - 1:2 למ.ס אשדוד. בדקה ה-83 האורחים הישוו במפתיע. קרום ביבישקוב, שנכנס רק דקה לפני כן, קיבל כדור 15 מטרים מהשער, הסתובב וירה לפינה של שקל - 2:2 באצטדיון הי"א.

מועדון ספורט אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטא, אפה אמברוז, מתן אוחיון, רחמים צ'קול, ניר ביטון, משה אוחיון, עדן בטיט (עמנואל סארקי 46), עידן שדה (אמיר לביא 46), עידן שריקי דימיטאר מקרייב.
איתי ארקין, בן לולו, יקיר שינה, אלי לוי, תמיר בן עמי, תמיר פור, קרלוס צ'קאנה, עידן סרור (דודי פדלון 84), אורי ביבי (גל לוי 65), דמיטאר טלקייסקי ולירון דיאמנט (קרום ביבישקוב 76).
שפט: מנשה משיח.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/0/199880.jpg

תאריך:  04/12/2010   |   עודכן:  04/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
צמד לחן עזריאל (6 שערים בשלושה מחזורים). גם איילי ובן שושן הבקיעו
עידן יוסף
לקוחות הקופות הלינו על הפרדה מלאכותית וחלוקת קפליות לכמה אריזות    בקרוב: הפחתה בדמי השתתפות עצמית
עידן יוסף
הגיע לכלא האמריקני במטוס פרטי של נדיב, שם קיבל ביקש ממנו פולארד לנטוע עץ-פרי    הרב אבינר קורא לנטוע עץ בכל ישוב ולכתוב מכתבי חיזוק לאסיר
עידן יוסף
בהנחיית ראש הממשלה מטוס כיבוי השריפה הגדול בעולם הגיע מארצות הברית לישראל    מכיל 80,000 ליטר מים, פי 16 ממיכלית כיבוי ממוצעת
יואב יצחק
בין ד"ר אורלי אינס לבין שר החינוך גדעון סער התקיים קשר אישי    אינס מסרה לחוקרים: בעבר סיפרתי לסער על ההטרדה מצד ניצב אורי בר-לב    סער: לא מסרתי עדות במח"ש או בנציבות שירות המדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il