X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נסתיימה הלוויתה של נועם לביבוביץ ז"ל; אחותה בת ה-5 נפצעה בינוני; פונתה יחד עם סב המשפחה, שגם הוא נפגע, לביה"ח בילינסון; האם, נפגעת חרדה; הפת"ח והחזית העממית נטלו אחריות לפיגוע
▪  ▪  ▪

נועם ליבוביץ, בת ה-7, נרצחה הלילה (יום ג', 17.6.03) בפיגוע ירי סמוך לקיבוץ אייל שבשרון. הילדה נפצעה אנושות ומתה מפצעיה לאחר שצוות מד"א ניסה לבצע בה החייאה. גדודי חללי אל-אקצא, הזרוע הצבאית של הפת"ח, והחזית העממית נטלו אחריות לפיגוע.
הלוויתה של נועם ליבוביץ' החלה ב-13:00. היא הובאה למנוחות בבית העלמין ניר עציון שבכרמל. יותר מ-1000 איש השתפו בלוויה.
אחותה (בת ה-5) נפצעה באורח בינוני ופונתה יחד עם אחיה וסב המשפחה שנפצע מרסיסים, לבית החולים בילינסון, שבפתח תקוה. אם הבנות, נפגעת חרדה, פונתה גם-כן לבית החולים. לפנות בוקר שוחררו האח והסב לביתם.
בעקבות הירי איבד נהג המכונית המסחרית את השליטה ברכבו והתנגש ברכב אחר. כתוצאה מההתנגשות נפצעו אנשים נוספים. מצבם, ככל הנראה, קל.
כביש חוצה שומרון נפתח הבוקר לתנועה משני ציריו. כוחות הביטחון ערכו סריקות אחר היורים בסיוע מסוק. כביש חוצה ישראל נסגר לתנועה במשך הלילה לשני הכיוונים במשך שעות ארוכות. עוצר הוטל על העיר קלקיליה. באזור יש כוננות של כוחות הביטחון.
תחקיר הפיגוע
הירי נפתח מקרבת הכביש, בקטע בו אין חומה. החומה היא לאורך כביש חוצה ישראל בגבול בין קלקיליה לקיבוץ אייל. שני מחבלים הגיעו מקלקיליה, חדרו את גדר הביטחון וביצעו את הפיגוע. לאחר מכן הם שבו לקלקיליה. השניים עדיין לא אותרו.
מתחקיר ראשוני שנערך בחטיבת אפרים של צה"ל עולה, כי הפיגוע שבוצע תוכנן בקפידה. שני המחבלים הבחינו כי בגדר ההפרדה ישנה פירצה, משום שזו טרם הושלמה. בתוך כך, הגיעו המחבלים אל מעבר המים שמתחת לחומה ניסרו את הסורגים ולאחר מכן זחלו וחצו אותו. מנקודה זו ירו השניים לעבר המכונית של משפחת ליבוביץ'.
בידי השב"כ רוכזו היום 58 התרעות לפיגועים מכל הארגונים הפלשתינים. הפיגוע אירע בשעה בה ניהל ראש הממשלה הפלשתיני, אבו מאזן, שיחות להפסקת אש עם ארגוני הטרור הפלשתינים ובהם, החמאס והג'יהאד האיסלמי.
קודם לכן נועד במחסום ארז מתאם הפעולות בשטחים האלוף עמוס גלעד, ואלוף פיקוד דרום דורון אלמוג, עם השר הפלשתיני לענייני פנים מוחמד דחלאן ומפקד הביטחון הכללי ברצועה. גורמי ביטחון ציינו שהשיחות הסתיימו באווירה קשה, [ראו קישור].
- פלשתינים ירו הלילה גם לעבר רכב ישראלי סמוך לישוב חוות עומרים שבדרום הר חברון. לרכב נגרם נזק רב, אך הנוסעים לא נפגעו. הצבא עורך במקום סריקות לאיתור היורים.

תאריך:  17/06/2003   |   עודכן:  18/06/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
כך אומר היום רנטיסי; לדבריו, מנהיגי החמאס לא ימכרו לעולם את בני עמם כדי להגן על חייהם שלהם; אמר שיסכים להפסקת אש, אם ישראל - תשחרר את כל האסירים, תסיים המתקפות, תסיר המצור, הריסת הבתים והטבח בילדים ונשים
עמוס באר
אגד ודן מפחיתים ב-4% מחיר כרטיס בגוש דן
רנית נחום-הלוי
הוסיף: כל עוד ערפאת בסביבה - לא יהיה הסכם; אמר את הדברים במסגרת הרצאה באוניברסיטת תל אביב; לדבריו, העולם לא יחכה להסדר הקבע כדי להכיר במדינה הפלשתינית; בכינוס השתתפו גם נציגים אמריקנים ופלשתינים בהם השגריר לשעבר מרטין אינדיק ופרופ' סרי נוסייבה
אלונה קורן
"אין ספק שהשער יתאזן אם תימשך מגמת הקטנת הגירעון בתקציב ואם בנק ישראל ימשיך להוריד את הריבית"
רנית נחום-הלוי
החשודים פרסמו בעיתונות הרוסית מודעות לגיוס תורמים המציעות 25,000 דולר בעבור איבר; מי ששינה דעתו הופעלו עליו לחצים ואיומים; מחר יובאו החשודים להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il