X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כדורעף: מכבי ת"א תנסה להפתיע את צ'סטוצ'ובה הפולנית במסגרת גביע האתגר
▪  ▪  ▪

מכבי תל-אביב תארח מחר (שלישי) את צ'סטוצ'ובה מפולין במסגרת הסיבוב השלישי של גביע האתגר האירופי בכדורעף. היריבה הפולנית שהגיעה השבוע ארצה נחשבת לאחת הקבוצות החזקות במפעל האירופי השלישי בחשיבותו, אליו הגיעה האלופה ומחזיקת הגביע הישראלית לאחר שהודחה מגביע ההתאחדות האירופית בתום מפגש כפול עם מחזיקת הגביע הטורקית זיראט באנקאסי אנקרה.

מכבי תעלה לפרקט בהדר יוסף (19:00) לאחר ניצחון במחזור השמיני על המוליכה הפועל מטה אשר 0:3. "המשחק מול מטה אשר לא היה קנה מידה למשחק מול הפולנים", סיפר המאמן, זהר בר נצר, "קיבלנו הגרלה קשה ואפשר אפילו להגיד שהם קבוצה יותר קשה מהטורקים שנמצאים במפעל יותר בכיר. נצטרך להיות בשיא הריכוז לאורך המשחק ואני מקווה שעם סֶרב טוב נוכל לשבש להם את המשחק".

הקבוצה הפולנית כרגע ממוקמת במקום השני בליגה המקומית אחרי האלופה בלצ'אטוב ועם 25 נק' מ-11 מחזורים, כלומר שמונה ניצחונות ושלושה הפסדים. במחזור האחרון ניצחה הקבוצה 0:3 את אולז'יטין האחרונה.

אחד השמות הבולטים בקבוצה הוא פיוטר נובאקובסקי (23, 2.05) חוסם האמצע של נבחרת פולין, אחת מעשר הנבחרות הבכירות בעולם כיום. נובאקובסקי, שזכה עם פולין באליפות אירופה 2009 עונד את אות האבירות הפולני אותו קיבל מנשיא פולין לך קאצ'ינסקי שנהרג באפריל השנה בהתרסקות המטוס המסתורית ברוסיה. שם נוסף שזכור לאוהדי הכדורעף בארץ הוא דויד מורק. הקבלן בן ה-33, אחד מטובי הכדורעפנים בפולין בכל הזמנים, הספיק לשחק בכמה מהקבוצות הטובות של היבשת ביניהן פאנאתינייקוס ומודנה האיטלקית אבל פריחת הקריירה שלו החלה דווקא כאן ב-1996, אז זכה עם נבחרת פולין באליפות אירופה לנוער שנערכה בישראל.

 על-פי החוק החדש במפעלים האירופים, אין כל משמעות למספר המערכות במקרה של ניצחון. במקרה שהמפגש הכפול מסתיים בניצחון לכל קבוצה, בסיום המשחק השני תיערך מערכת זהב, מה שנותן יתרון ברור לקבוצה שמארחת את המשחק. תקנון גביע האתגר קובע כי הנושרות מגביע ההתאחדות האירופית מארחות את המפגש הראשון.

תאריך:  06/12/2010   |   עודכן:  06/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
ריט 1 תחליט תוך שבועיים האם לרכוש מהאחים חג'ג' 50% ממגרש לשני מגדלי משרדים, ב-161 מיליון שקל    חג'ג' דורשים מחירי-שיא של 12,000 עד 23,000 שקל למ"ר    יבנו שני מגדלים מודרניים בני 32 קומות ברחוב הארבעה
עידן יוסף
ניתן יהיה להעביר כרטיס "סים" לכל מכשיר    כל סוגי החסימות במכשירים הסלולריים יוסרו כבר ב-1 בינואר 2011    כחלון: "ועדת השרים לחקיקה דחתה את ההצעה לבטל לחלוטין את קנסות היציאה בסלולר – אבל אנחנו נכניע אותה בסופו של דבר"
אסף אקרמן
נצחון בשבת על פינלנד באלבורג וישראל בגמר הצ'לנג', המקביל לאליפות העולם
איציק וולף
מבקר המדינה העביר לידי היועץ המשפטי לממשלה חומרי גלם שאסף לקראת פרסום דוח בפרשת הניצבים    החומר כולל את עדויותיהם של דנינו ושל פרקליטת מחוז המרכז עו"ד רחל שיבר    וינשטיין: ההכרעה תתקיים בהתאם לסמכותו ולשיקול דעתו של היועץ המשפטי לממשלה
איציק וולף
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הודיע במסיבת עיתונאים על הקמת הצוות בראשות מרים פיירברג לקיצור הביורוקרטיה בטיפול בנפגעי השריפה בכרמל    סירב להתייחס לשאלת הקמת ועדת החקירה הממלכתית לאירועי השריפה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il