X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
דיווח: המגפייז ישלמו 2.5 מ' ליש"ט והצהובים זכאים לכ-15% מהסכום
▪  ▪  ▪
עמנואל מאיוקה עוד יכול לעזור למכבי. צפו ביוסי מזרחי מדבר

האם מכבי ת"א עומדת בפני הכנסה לא צפויה בינואר הקרוב? לפחות על פי דיווחים באנגליה ובשוייץ, ייתכן שכן. עמנואל מאיוקה, החלוץ הזמבי ששיחק מ-2008 ועד לקיץ האחרון במכבי ושוחרר הקיץ ליאנג בויס ברן, מצוי על הכוונת של ניוקאסל שאם תרכוש אותו תכניס מתוקף ההסכם 10 אחוזים מהעסקה לקופת הצהובים.

על פי הדיווחים, המגפייז מוכנים לשלם כ-2.5 מיליון ליש"ט ליאנג בויז עבור השחקן שהגיע לגיל 20 רק לפני כשבועיים, כאשר במידה שיהיה כך, מכבי תרוויח כ-375,000 פאונדים. סכום יפה לכל הדיעות. המכשול שעומד בפני השלמת העסקה הוא העובדה שכריס הוטון, שרצה את מאיוקה, פוטר ועדיין לא ברור אם מחליפו יקדם את ההעברה.

סוכנו של הזמבי, ניר קארין, אמר לאתר ערוץ הספורט: "אני לא מכחיש או מאשר את הידיעה. כל מה שאני יכול לומר זה שמאיוקה מתרכז בהצלחה של יאנג בויז, וכשזה יתבצע אני בטוח שהוא יגיע גם לאנגליה".

שני הפסדים ברצף, שני נצחונות ברצף, ו-3 נקודות הפרש בלבד מהמקום הראשון. עם המטען הזה תגיע מכבי למפגש בשבת מול מכבי פ"ת, כשהיא יודעת שכל תוצאה פרט ל-3 נקודות בכיס עלולה להעלות את סף הלחץ והמתיחות, וזה בטח לא דבר מומלץ שבוע בלבד לפני פגישה מול האקס המיתולוגי, ניר קלינגר, והפועל ב"ש שלו בווסרמיל.

"מה השינוי בשבועיים האחרונים? הבקענו שערים ולא ספגנו", סידר מאמן מכבי, יוסי מזרחי, את הדברים. "כדורגל זה משחק פשוט. ק"ש לא הגיעה למצב אחד מולנו וכבשה, בני יהודה הגיעה ל-2-3 מצבים וניצחנו אותה. "אנחנו שולטים בקצב ויוצרים מצבים, אבל הגדולה בכדורגל היא להבקיע בדקות הטובות כי אחרת המקריות משתלטת על העניינים. שבת? פ"ת תשחק סגור ותנסה לצאת למתפרצות, לא נשנה סגנון בגלל יריבה כזו או אחרת".

"כמועדון אנו מנסים לייצר שקט והמפתח הוא הקהל. השנה האוהדים נותנים לנו את כל התמיכה האפשרית ואנחנו צריכים להחזיר", הוסיף המאמן. "יש לנו סגל רחב מאוד ואם מצאנו פורמולה והרכב שרץ, זה לא אומר שאנחנו לא חושבים על השחקנים שכרגע לא פותחים. ההבדלים בין הפותחים למחליפים קטנים".

כשנשאל מזרחי על שינויים אפשריים בחלון ההעברות בינואר, ענה: "הסגל הזה מספיק כדי לקחת אליפות, ולעשות שינויים בינואר זה מראה שאנו חושבים שהקאדר לא מספיק טוב. מצד שני, אני יודע גם שהכדורגל כל כך נזיל ולפעמים קורים דברים שאין לנו שליטה עליהם וצריך להגיב. בכל מקרה, כרגע אין בראש כוונה לעשות שינויים".

מזרחי התייחס גם למצבו של ברק יצחקי ששב לאימונים עם הקבוצה לראשונה מאז הקרע ברצועות במחזור הראשון בליגה מול מכבי חיפה. "שחקן שעבר פציעה כזו, קשה לשוב ממנה. הוא צריך תמיכה מכל הסובבים, ומכבי נותנת תמיכה אינסופית. כרגע לא חשוב מה ברק ייתן כשיחזור אלא איך אנחנו עוזרים לו לשוב", אמר מזרחי.

אחרי דבריו לתקשורת הצטרף מזרחי לקבוצה שקיימה אימון בקרית שלום. סאבו פאביצ'ביץ' נעדר עקב סיבות אישיות, כאשר שרן ייני שסובב את קרסולו טופל, כמו גם תמיר כחלון שקיבל שתי זריקות וישוב להתאמן רק לפני סוף השבוע. הפצועים ג'יבריל סידיבה וניבאלדו ערכו אימון אישי, אך מצבם יתברר רק בהמשך השבוע.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/200515.jpg
תאריך:  07/12/2010   |   עודכן:  07/12/2010
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
ניצב (בדימ.) זאב אבן חן, שבתו טופז נספתה בדליקה בכרמל בשבוע שעבר, סירב לאפשר לשר הפנים להגיע לביקור ניחומים    גם חותנה של טופז, ניצב (בדימ.) חיים קליין היה שותף לסירוב
אלעזר לוין
מכירות-שיא ב-130 מיליון שקל של קבוצת רכישה ב"צומת הפיל"    דירות במחירי מציאה - 70 מ"ר ב-1.3 מיליון שקל    בלושינסקי מדווח על המשך הגאות
מערכת PCאון
תוכנית חדשה של רשות התקשורת הפדרלית בארצות הברית תנסה להבטיח את נייטרליות הרשת באמצעות רגולציות חדשות שההצבעה לאישורן תיערך ב-21 בדצמבר    מה הן? מה המשמעות?
איציק וולף
ד"ר סימון פרי טוען כי תלונה שהגיש לפני שנתיים אשר נסקרה רק באופן ראשוני על-ידי אנשי משרד המבקר כלל לא קיבלה טיפול עד היום    התלונה כללה מחדלים חמורים של ניצב דנינו, שמנע משיקולים בלתי ענייניים את מעצרם והעמדתם לדין של בכירי העבריינים, אשר אחראיים לפיגועים פליליים בהם נרצחו אזרחים חפים מפשע    "חנה יזרעלוביץ' טענה שתדרוש את החומר מהמשטרה לפני שייעלם...לא זומנתי לפגישה נוספת וחמור מכך, עד היום לא העבירה המשטרה את עיקר החומר בנושא לידי משרד המבקר"
אלעזר לוין
באוקטובר נמכרו כ-8,800 דירות, עלייה של 46% לעומת ספטמבר    משרד האוצר מיישר קו עם נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ועם דיווחי קבלנים, שדיווחו אף הם על המשך הגאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il