X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן גלבוע/גליל אחרי ההפסד 92:88 למאריופול ביורוקאפ: יש סיכוי תאורטי
▪  ▪  ▪
ווילקרסון. הפסד בהארכה (אתר המנהלת)

גלבוע/גליל רשמה הערב (שלישי) את ההפסד השלישי שלה העונה ביורוקאפ - 92:88 למאריופול באוקראינה לאחר הארכה. למרות ההפסד, האלופה יכולה להיות מרוצה מהיכולת והחזרה למשחק מפיגור מוקדם של 9 נקודות.  החבורה של ליאור ליובין עדיין לא איבדה סיכוי להעפיל מבית ד' אך תצטרך לנצח בשני המשחקים הקרובים את סדוויטה זאגרב בבית ואריס סלוניקי בחוץ.

"היתה לנו סדרה נוראית של איבודי כדור ובמשחק צמוד כל כך עם הארכה זה היטה חד משמעית את הכף לרעתנו", אמר ליאור ליובין בסיום, "זה לא היה אחד המשחקים הכי רעים שלנו. צריך לזכור שהיינו בחוץ מול 2750 צופים נגד אלופת אוקראינה שהיא קבוצה מאד מנוסה במעמדים אירופים. מגיע לחבר'ה קרדיט, לא צריך להיסחף בביקורת. מה שמאד כואב זה שיכולנו לנצח ולא עשינו זאת. יש לנו עדיין סיכוי אבל אנחנו תלויים כרגע בקבוצות אחרות. מה אבקש? שנשחק בבית שלנו באירופה".

הרבו לקלוע לגלבוע/גליל: ג'ק מקלינטון (20 נק'), וואן קארטר (19), טיילר ווילקרסון (16), דגן יבזורי (12), גל מקל (10). למאריופול: פרד האוס (17 נק'), ראמל קארי (16), דמיטריוס אלכסנדר ומקסים פוסטוזבונוב (15 כ"א), כריס אוואנס (10).

מהלך המשחק
גליל עלתה עם ג'ק מקלינטון, דגן יבזורי, גל מקל, וורן קארטר וטיילר ווילקרסון בעוד שהחמישיה של מאריופול כללה את ראמל קארי, כריס אוואנס, דמיטריוס אלכסנדר, מקסים פוסטזבונוב ופרד האוס שצחלף שלשה כבר בפתיחה. האוקראינים המשיכו לרוץ עם דאנק יפה של האוס ונקודות של פוסטזבונוב שקבעו. בצד השני היה רק את מקלינטון שקבע 2:11 והחל להחזיר את גלבוע/גליל עם 8 נק' ברבע הראשון. וורן קארטר הוסיף ושלשה של דגן יבזורי העמידה את התוצאה על 15:15. אנטון קזרנובסקי העלה את האורחת ליתרון ראשון, אבל ריצה של 0:10 בחסותו של מקסים איבשין קבעה 17:25 למאריופול ברבע הראשון.

פוסטזבונוב והאוס המשיכו את היכולת הטובה והחבורה של ליובין נקלעה לפיגור 32:21 אבל ליאו ליונס ורודני גרין נחלצו לעזרת חבריהם וצימקו ל-35:39 בהפסקה.

החצי השני נפתח היטב והאדומים הצליחו להפוך את התוצאה ולעלות ליתרון 42:45. האוס ניסה לתת לחבריו את ההובלה, אבל מקלינטון לא עצר, 50:52. המארחת לא ויתרה והצליחה לחזור ולקבוע 57:57 בסיום הרבע השלישי.

גרין ניסה להמשיך את המומנטום של הגליל כשהעלה אותה ליתרון 57:59, אבל האוקראינים הפכו פעם נוספת והצליחו לקבוע 60:63, אבל חמש דקות לסיום הצליחה האלופה הישראלית לחזור ליתרון 63:64. זה המשיך להיות צמוד. המארחת הפכה ל-64:66 ועלתה בהדרגה ליתרון 71:73. האדומים לא ויתרו והצליחו לקבוע 73:73 בתום הרבע האחרון. הולכים  להארכה.

מאריופול הצליחה לברוח משוויון נוסף (75:75) הגדילה את היתרון ל-80:84. בסופו של דבר ואחרי כל המאמצים, נכנעה האלופה בחוץ, 88:92 למאריופול בסיום.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/200544.jpg

תאריך:  07/12/2010   |   עודכן:  07/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
ראובן ריבלין מותח ביקורת נגד ההחלטה למנות את ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג לראש הצוות המיוחד שיטפל בנפגעי השריפה    אמר כי יש לצמצם את כמות ועדות הכנסת וציין כי חלקן "נועדו רק לרצות צרכים פוליטיים"
ראובן לייב
זוהי מסקנתו של פרופ' אשר אור-נוי, מנהל המחלקה להתפתחות הילד ולשיקומו במשרד הבריאות, בדיון מיוחד בנושא בוועדת החינוך של הכנסת, שהחליטה כי על משרד החינוך לרענן את הנהלים, האוסרים על עובדי ההוראה להמליץ על מתן התרופה לתלמידים
יואב בורוביץ'
שופט המחוזי אורנשטיין מצא ליקויים בהתנהלות. יעל ארד: "יום חג לענף"
עופר וולפסון
יחליף את העורך מזה שנה וחצי, יואב צור, העובר לשמש כמנכ"ל "מעריב החזקות" במקומו של עפר נמרודי    משולם בן ה-34 שימש עד לאחרונה כעורך אתר "וואלה!"
איציק וולף
על-פי התיקון לחוק שאושר במליאת הכנסת נקבעה חזקה לפיה מי שנוהג ברכב בתחום חוף הים או במקום רחצה מוכרז ביצע פעולה המהווה או עלולה להוות פגיעה בסביבה החופית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il