X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בין האיחודים: רמת גן עם רמת אפעל, וכפר אז"ר, ראשל"צ עם בית דגן, יהוד עם נווה מונסון ופתח תקוה עם גבעת שמואל; ראשי הרשויות המתנגדים לאיחוד ניסו לפוצץ את מסיבת העיתונאים שיזם השר
▪  ▪  ▪

שר הפנים, אברהם פורז, פרסם (יום ד', 18.6.03) את סיכום המלצת משרדו לאיחוד הרשויות המקומיות. מהלך זה אושר בכנסת, אך רק עתה הושלמו הרשימות - אילו רשויות יאוחדו.
השר פורז הודיע על כך במסיבת עיתונאים שכינס. ואולם, "המסיבה" של פורז שובשה על-ידי ראשי רשויות מקומיות, שהגיעו למקום מתוך כוונה לפוצץ את מסיבת העיתונאים, ומכל מקום - להביע את התנגדותם למהלך. לטענתם, איחוד הרשויות יפגע בתושבי הרשויות, ועל-כן אין להוציא תוכנית זאת אל הפועל.
איחוד זה הוא חלק מההחלטות שהתקבלו בתוכנית הכלכלית. לדעת משרד הפנים, איחוד הרשויות יביא לתמורות שונות, בהן: חיסכון כספי, חוסן כלכלי, איכות ניהול ומהבחינה החברתית, בין היתר, יכולת ושוויון באספקת שירותים לאזרח.
"בשל חומרתו של המצב הכלכלי ונוכח הצורך לנקוט באמצעים מיידים לחסכון בכספי ציבור, לייעול המגזר הציבורי ולשיפור השירות לציבור, כמו-גם נוכח מדיניותן של ממשלות ישראל בנוגע לצורך בצמצום מספר הרשויות המקומיות, בדעת הממשלה לפעול לאיחוד רשויות מקומיות באמצעות חקיקה", כותב השר פורז.
המלצות הרשויות שיואחדו
מחוז דרום - איחוד הישובים באר טוביה-חוף אשקלון - הניתוח הכלכלי של כדאיות האיחוד מראה כי צפוי חסכון כספי של 6.2 מיליון ש"ח.
- איחוד הישובים יואב-לכיש שפיר - הניתוח הכלכלי של כדאיות האיחוד מראה כי צפוי חסכון כספי בהיקף של 7.3 מיליון ש"ח.
מחוז תל אביב - איחוד עירית חולון-מועצה המקומית אזור, תוך הבטחת הייחודיות והאופי הקהילתי-תרבותי של אזור באמצעות ועד נבחר ותקציב עצמאי.
- עירית אור יהודה-ורמת פנקס - המטרה לאחת את הישובים לעירייה אחת. בנוסף לכך, יצורפו הקרקעות השייכות למועצה האזורית אפעל המצויים ממערב לרמת פנקס עד לכביש מס' 4, בצפון עד לכביש 461, ובדרום עד לגבול מחוז תל אביב.
- רמת גן-כפר אז"ר-רמת אפעל – המטרה לאחר את עיריית רמת גן עם שטחי המועצה האזורית רמת אפעל המצויים מצפון לכביש 461. איחוד זה יתקיים בתנאי שתובטח היכולת לשמר את האופי הקהילתי תרבותי של תושבי רמת אפעל ואז"ר באמצעות ועד נבחר ותקציב עצמאי.
כמו-כן יאוחדו - פתח תקוה עם גבעת שמואל; ראשון לציון עם בית דגן; קריית עקרון ורחובות; מודיעין מכבים-רעות ונוף איילון; יהוד ונווה מונוסון; סביון וגני יהודה.
במחוז חיפה ממליץ המשרד על איחוד בין דליית אל כרמל עם עוספייה, סכנין עם עראבה, המועצות האזוריות מנשה אלונה וקציר-חריש, מועצת עמק יזרעאל עם מגידו ומטה אשר עם מעלה יוסף. בגולן הומלץ לאחד את מג'דל שמס עם בוקעתה.
בגדה יאוחדו הישובים קדומים-עימונאל וקרני שומרון, אפרתה עם גוש עציון, מעלה אפריים עם מגילות ובקעות הירדן. כמו-כן יאוחדו מודיעין-מכבים ורעות.

תאריך:  18/06/2003   |   עודכן:  19/06/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
כך אמר נשיא הקונגרס היהודי העולמי; לדבריו, הפתרון יכול להיות בקיזוז הזכויות אלה מול אלה, תוך ויתור מצד הפליטים הפלשתינים והרשות הפלשתינית על תביעתם ל"זכות השיבה"
מירב לוי
באומן בר יטפל במותג צ'אנס ואדלר חומסקי יטפל במותג 123
הדר פרבר
מאז סוף מרס הגיעו לארץ כ-40 קבוצות של צליינים מספרד ואיטליה; צפויות 50 קבוצות נוספות
הדר פרבר
חילקה מלגות בסך של 100,000 שקל
הדר פרבר
עד כה שודר ערוץ התכלת בלוויין בערוץ 19 ובכבלים הדיגיטליים בערוץ 36
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il