הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

2:3 לרמה"ש על ראשל"צ. צפו בתקציר

הלוי כבש בדקה ה-80 את המהפך למוליכה אחרי שהספיק להבקיע שער עצמי. צמד לניסים. זפרן: "נחישות השחקנים מייחדת את הקבוצה שלי". בית"ר שמשון הפתיעה את רעננה עם 0:2 בחוץ

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  31.12.10 - 16:55

מוליכת הליגה הלאומית עירוני רמת השרון השיגה היום (שישי) ניצחון ליגה רביעי ברציפות אחרי שגברה על עירוני ראשון לציון 2:3 בחוץ ופתחה ברגל ימין את הסיבוב השני. הקבוצה של מומי זפרן, שעדיין בלתי מנוצחת העונה, הוכיחה הרבה אופי אחרי שכבר פיגרה 2:1 במחצית ובכל זאת הצליחה לצאת מאצטדיון הברפלד עם שלוש נקודות מלאות.

במשחקים נוספים: השלישית הפועל רעננה הפסידה 2:0 בבית לבית"ר שמשון תל אביב. מכבי הרצליה גברה 1:3 על עראבה ועלתה למקום ה-4. הכח עמידר וג'ת אלהלי נפרדו בתיקו 1:1.

המאמן המנצח מומי זפרן אמר: "לא נכנסנו טוב למשחק אבל במחצית השניה ראיתם אותנו שוטפים את המגרש ומגיעים למצבים. הנחישות של השחקנים עושה אותנו לקבוצה מיוחדת. ידעתי שברגע שכל הפצועים יחזרו וכולם יתחברו, יהיה הרבה יותר טוב. לחגוג? ביום שלישי יש את נתיבות בגביע".

ניסן יחזקאל, מאמן ראשל"צ הודה בסיום: "הקבוצה הטובה יותר ניצחה. רמת השרון היא לפחות ברמה אחת מעלינו. ראית את העומק והניסיון של השחקנים שלהם לעומת הצעירים שלנו. החילופים שלהם פגעו, שלנו לא. אנחנו ברמה אחת מתחת לרמה"ש וכפר סבא, זה מצער אבל זו האמת".

דור הלוי כובש שער הניצחון: "הייתי חייב להחזיר את השער שקיבלנו באשמתי. אני שמח שזה עבד"

אורן ניסים שהעלה את מאזנו ל-9 שערי ליגה אמר: "אני שמח כי היה לנו משחק לא קל. ספגנו ממצבים נייחים אבל הוכחנו שיש לנו אופי ושאנו יודעים לחזור מפיגור. הדרך עוד ארוכה עד לליגת העל. החכמה היא לייצר יציבות ולשמור על המאזן החיובי שלנו"

הפועל ראשל"צ - עירוני רמה"ש 3:2
למרות השליטה של ראשון בפתיחה, המצב הראשון היה של האורחים. פסר חדר לרחבה ובעט חזק, אבל השוער המקומי היה במקום. מן העבר השני, בעיטה טובה של גומז נהדפה על ידי גל ניר. בדקה ה-21 הגיע הראשון. אורן ניסים שיחרר בעיטה מחוץ לרחבה, הכדור פגע באחד משחקני ההגנה וחלף מעל ראשו של השוער לרשת - 0:1 לרמה"ש.

כעבור 13 דקות הגיע השוויון. דודו אברהם נגח לכיוון השער, הכדור פגע בדור הלוי מרמה"ש וחדר פנימה - 1:1. שתי דקות לפני ההפסקה המהפך הושלם. רן יצחק התרומם נהדר לכדור קרן ונגח בעוצמה לרשת - 1:2 לראשון לציון.

שלוש דקות בתוך המחצית השנייה השתחרר יצחק משחקן הגנה ועבר את גל ניר, אבל רגל של אבי סופר הצילה שער בטוח ומנעה מראשל"צ לכבוש את השלישי. בדקה ה-58 חזרה רמה"ש למשחק. זיו כבדה מצא בכדור עומק את ניסים שהסתובב, השאיר 2 בלמים מאחור, וירה כדור חד לרשת, 2:2. האם נסתפק בזאת? לא. 10 דקות לסיום התגנב דור הלוי מאחור ונגח לפינה הקרובה אחרי כדור קרן וקבע 2:3 לאורחים ומהפך נוסף במשחק.

הפועל רעננה - בית"ר/שמשון ת"א 2:0
הפסד שני ברציפות לקבוצה של אייל לחמן. ארנון טמיר (76) ואלירן אפריאט (80) הצליחו לפצח את ההגנה האיתנה בדרך כלל של ניל אברבנל וחבריו וקבעו הפתעה.

מכבי הרצליה - אחווה עראבה 1:3
אחרי שעה יבשה, הקבוצה של משה סיני מצאה את הרשת: אלן  מסודי כבש בדקה ה-60 ועומר פרץ הוסיף צמד מהיר (68, 70). חמודי בריק הצליח רק לצמק (76). המקומיים העפילו למקום הרביעי בטבלה.

הכח עמידר ר"ג - עירוני ג'ת/אלאהלי 1:1
האורחים עלו ליתרון משער של מוחמד אבוריה בדקה ה-26, אך יוגב בן סימון איזן מהנקודה הלבנה 5 דקות לסיום.