X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ניסן חקשורי ומשה בובליל, בעלי השליטה ברשת 'קלאב הוטל', הגיעו לפני כחודש לסיכום בדבר ניהול הנכסים המשותפים, אך שני הצדדים טוענים להפרת הסיכומים ביניהם
▪  ▪  ▪

הסכסוך המתוקשר בין שני בעלי השליטה ברשת 'קלאב הוטל', ניסן חקשורי ומשה בובליל, המתנהל בבית המשפט המחוזי בתל-אביב, ממשיך לייצר כותרות.
משה בובליל הגיש (יום ה', 19.6.03) לבית המשפט בקשה למחוק חלקים נרחבים מהתשובה שהגיש השבוע ניסן חקשורי בנושא סכסוך השליטה ביניהם. בובליל טוען, באמצעות עו"ד אלקס הרטמן ומיכל ליברמן, כי "לא ייתכן שחקשורי משנה גרסאות ומטיח האשמות חמורות בבנק לאומי, שאיננו צד במשפט".
כזכור, בחודש אפריל השנה, לאחר תהליך משא-ומתן, נחתם הסכם בין הצדדים, שהושג בתיווכו של הרב פינטו ובעזרתם של עורכי דין ויועצים. לפי ההסכם, אמור בובליל להמשיך לשלוט בעסקי הקזינו ביוון וברשת 'קלאב הוטל' בארץ ולנהל אותם, וחקשורי אמור לשלוט בעסקי 'דאבל קונטקט', חברה נוספת בבעלות משותפת של השניים ובניהולו של חקשורי, הפועלת ברוסיה ובחבר העמים.
בנוסף, יקבל חקשורי מהחברה באופן מיידי 8 מיליון דולר, כדי לסייע בפתרון הסתבכויותיו הכספיות במדינות חבר העמים ובארץ, ובובליל מנגד יקבל 6 מיליון דולר.
לאחר כחודש, פנה בובליל לבית המשפט בבקשה להצהיר כי הסכם הפשרה בינו לבין חקשורי תקף, וכי על חקשורי לממש הסכם זה. בתביעתו טען, כי תחילתו של המשבר בין השניים הוא נוכח מצוקה כספית אישית אליה נקלע חקשורי, ככל הנראה, עקב הסתבכויות עסקיות שלו עם גורמים במדינות חבר העמים.
חקשורי טען, כי בובליל שינה בדרכים לא כשרות את מבנה השליטה בחברות בקבוצה בשנים האחרונות - כך שנוצר מצב בו הוענקה לו השליטה המלאה על קבוצת החברות ועל נכסיה, על אף שחקשורי מחזיק כמחצית ממניות פרמייר וכי התמורה בגין העברת מניותיו בקלאב הוטל לפרמייר בסך כ-200 מיליון דולר לא שולמה מעולם.
כעת, מבקש בובליל מבית המשפט למנוע מחקשורי להחליף את גרסתו. לדבריו, "לא ייתכן כי לאחר שהוצגו מסמכים בנקאיים, המפריכים את טענותיו של חקשורי, ימהר חקשורי להציג גירסה חדשה".
"היעלה על הדעת? בא אדם, פונה לבית המשפט בבקשה לסעדים זמניים - חלקם במעמד צד אחד, טוען, וחוזר וטוען, כי חייבים
ל-S.A. מאתיים מיליון דולר, ולא טרח לבדוק כלל בבנק, טרם הגשת הבקשה, האם כספים אלה שולמו לה?".
בבקשת המחיקה מובאות ראיות לכאורה לכך שחקשורי ידע ואף הורה על העברות הכספים השונות בין החברות, עליהן הוא קובל כי נעשו בניגוד להסכם.
עוד מבקשים עו"ד הרטמן וליברמן, כי חוות דעתו של רואה החשבון, שצורפה לתשובתו של חקשורי, תימחק, מאחר ואין לצרף חוות דעת מומחה כתשובה לתגובה, וכן מאחר שכמצויין בחוות הדעת, היא חסרה וחלקית, מסקנותיה אינן מבוססות והיא נערכה תוך כדי התעלמות הן ממסמכים אשר 'קלאב הוטל' ניסתה להעביר לחקשורי וחקשורי סירב לקבלם, והן ממסמכים אשר הוגשו לבית המשפט.
יצויין, כי בדיון שהתקיים בתחילת החודש, דחה השופט יהודה זפט בקשת פסילה נגדו, על-אף שציין כי אביו היה בקשרים חברתיים עם משפחת בובליל וכי בעבר קיבל הזמנות ממספר אחים של משה בובליל להשתתף באירועים משפחתיים.
הדיון הבא בפני השופט זפט, צפוי להתקיים ביום ד' הקרוב, 25.6.03.

תאריך:  22/06/2003   |   עודכן:  22/06/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
כך עולה מבדיקה של אוניברסיטת דרבי; עלויות גבוהות יחסית למשתמשים בכרטיסי האשראי בחו"ל
הדר פרבר
התברר כי החולה האחרון עליו דווח לא חלה ב-SARS
גלית יצחק
הסדרה החדשה כוללת: קנאה, תאווה וסקרנות המשלבים טעמים מקוריים: גלידת שמנת בטעם פיסטוק, גלידת שמנת בטעם וניל עם ריפל קרמל וגלידת שמנת בטעם וניל עם ריפל שמפניה
הדר פרבר
מחקר בקרב גברים ונשים: 77% מהגברים ו-79% מהנשים הודו כי הם מציצים לשכניהם
גלית יצחק
250 תלמידים יציגו את עבודותיהם בתחומים שונים: ציור, פיסול, קרמיקה, תחריט, צורפות ועוד; התערוכה החלה ופתוחה לקהל מהשעה 10:30-20:00
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il