X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
36 נק' של הגארד הוביל את שיקאגו לניצחון גדול. המג'יק טיילו מול המאבס
▪  ▪  ▪
"כשהוא אגרסיבי...". רוז (Gettyimages)

לאט לאט, בלי יותר מדי יחסי ציבור, בשיקאגו נבנית קבוצה שבהחלט אפשר להתחיל ולהתגאות בה. לפנות בוקר (ראשון) אותה קבוצה שיחררה הצהרה רצינית - ניצחון ביתי 79:90 על בוסטון - כשמעל כולם בולט שחקן אחד, כזה שגורם אפילו לרג'ון רונדו להחוויר לצידו. ניחשתם נכון, דריק רוז.

ואם כבר שחקנים שמחווירים, מה תגידו על דאלאס שפשוט לא מסוגלת לתפקד ללא דירק נוביצקי. הלילה המאבס ירדו למאזן 5:2 ללא הגרמני, אחרי הפסד לאורלנדו (לה זה היה ניצחון 9 רצוף). בקיצור: לא נעים.

שיקאגו - בוסטון 79:90
דריק רוז, עם 36 נקודות, פשוט התעלל ברג'ון רונדו ובג'רמיין אוניל שסיימו את המשחק עם 5 עבירות כל אחד והרבה כאב ראש. "כשהוא אגרסיבי ולא מפחד ללכת עד הסוף, הדרך היחידה לעצור את דריק היא בעבירה", פירגן לו מאמן הבולס תום ת'יבודו. קרלוס בוזר הוסיף 22 נק' ו-10 ריבאונדים והבולס התאוששו אחרי שני הפסדים רצופים.

הסלטיקס, שנעצרו אחרי 4 נצחונות רצופים, ירדו למאזן 2:5 ללא קווין גארנט הפצוע. פול פירס הוביל את הירוקים עם 21 נק', ריי אלן הוסיף 19. "קשה לי להסביר את מה שקרה פה", סיכם המאמן דוק ריברס, "פשוט לא היה לנו את זה הפעם".

דאלאס - אורלנדו 117:107
ניצחון תשיעי ברציפות למג'יק, מול יריבה עייפה ובעיקר פצועה. דווייט הווארד (23 נק', 13 ריב') וחבריו התעוררו אחרי מחצית ראשונה איומה, שכללה פיגור שהגיע עד ל-16 נק'. ג'ייסון ריצ'ארדסון הוסיף 20 נק', ג'אמיר נלסון 16. עוד תרמו: הידו טורקוגלו עם 13 נק' ושיא קריירה של 17 אסיסטים, גילברט ארינאס 14.

"פשוט התחלנו לשחק חזק", אמר הווארד בסיום, "אנחנו מנסים לשמור על עקביות וקורה לפעמים שזה לא הולך. לשמחתי, למדנו את הלקח שלנו וכשחזרנו מההפסקה נראינו כמו קבוצה אחרת".

דשון סטיבנסון הוביל את המאבריקס, שלא ממש מסתדרים ללא דירק נוביצקי הפצוע (נעדר משחק שביעי ברציפות), עם שיא קריירה של 24 נק'. שון מריון קלע 18 נק', ג'ייסון טרי הוסיף 16 והמאבס, ללא הגרמני, כבר עם מאזן 5:2. עלוב.http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/5/205365.jpg

אוקלהומה - ממפיס 100:109
התאנדר נקמו בגריזליס על ההפסד בתחילת השבוע. קווין דוראנט קלע, בפעם השניה בתוך שבועיים, 40 נקודות בעוד שראסל ווסטברוק הוסיף 22. זאק רנדולף הוביל את ממפיס עם 27 נק' ו-16 ריב', עוד 20 נק' של רודי גאי לא הספיקו.

יוסטון - יוטה 103:99 (לאחר הארכה)
פול מילסאפ לא נתן משחק גדול אבל במאני-טיים, בהארכה, הוא היה שם כמו גדול. 12 נקודות שלו (מתוך 27) השלימו את הקאמבק של הג'אז, שבילו את רוב המשחק בפיגור דו-ספרתי. אל ג'פרסון הוסיף 24 נק' ו-13 ריב', סי.ג'יי מיילס 16. אגב, זה היה המשחק ה-12 העונה בו יוטה הופכת פיגור דו ספרתי לניצחון. לואיס סקולה הוביל את יוסטון עם 24 נק' ו-10 ריב', קווין מרטין קלע 20 משלו שלא מנעו מהרוקטס הפסד חמישי ברציפות.

דטרויט - פילדלפיה 109:112 (לאחר הארכה)
שלשה של אוסטין דיי, 3.5 שניות לפני הבאזר, הוביל את שתי הקבוצות להארכה. לו וויליאמס, שעמד על הקו 3 שניות לפני כן, יכול לבוא בטענות רק לעצמו בנוגע להפסד. טיישון פרינס הוביל את הפיסטונס עם 23 נק', הרוקי גרג מונרו קלע שיא קריירה של 16. שבעה שחקנים מפילי קלעו בדאבל-פיגרס, בראשם אוון טרנר (19), אבל ל-W זה לא הספיק.

תוצאות נוספות: שארלוט - וושינגטון 89:104, אטלנטה - אינדיאנה 93:108, ניו ג'רזי - מילווקי 115:92.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/7/205367.jpg

תאריך:  09/01/2011   |   עודכן:  09/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת אתר ערוץ הספורט
ניצחון במשחק הקרוב יבטיח ליעקב הרשקו וחניכיו את המקום באליפות אירופה
מערכת אתר ערוץ הספורט
מי כבש? וייה, מסי, אינייסטה ופדרו. ראשון, 20:00, חי באתר: ריאל-ויאריאל
מערכת אתר ערוץ הספורט
הלפרין קלע 8 נקודות ב-60:81 של האדומים על קבאלה. ניצחון לדרוקר
איציק וולף
גבריאל גיפורדס נורתה בראשה במהלך כינוס פוליטי בעיר טוסון, אריזונה    דיווחים סותרים על מצבה    הבית הלבן עוקב אחרי הנעשה
איתמר לוין
סעיף השוחד יימחק ומנהל רשות המיסים לשעבר יודה בהפרת אמונים ובסיוע למתן שוחד    ההודאה תתייחס לחמישה מינויים על-רקע לחצים של קובי בן-גור ויורם קראשי; שלושה מהם כלל לא יצאו לפועל    העונש יישאר לשיקול דעתו של השופט זכריה כספי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il