X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היקף הקמפיין 50,000 דולר באמצעות משרד טוטאל פרומושן
▪  ▪  ▪
 קישורים
  לאתר רכבת ישראל

בפעם הראשונה יוצאת רכבת ישראל בקמפיין למגזר הרוסי תחת הסיסמה: "רכבת - ניצלת את זמנך בחוכמה". היקף הקמפיין 50,000 דולר באמצעות משרד טוטאל פרומושן, אשר נבחר על-ידי משרד אדלר חומסקי & ורשבסקי לטפל בתקציב המגזר הרוסי עבור רכבת ישראל.
הקמפיין יופיע במשך 3 שבועות בערוצי הטלוויזיה הרוסים ORT RTVI, NTV MIR, ישראל פלוס וברדיו רק"ע. בנוסף תתבצע פעילות קידום מכירות - הפצת לוח זמנים ברוסית על-ידי דיילות דוברות רוסית בתחנות הרכבת ודיוור ישיר.
אבי חפץ, סמנכ"ל שיווק ברכבת ישראל, מסר כי העולים מרוסיה הינם קהל יעד חשוב מאוד בעיני רכבת ישראל. הנסיעה ברכבת ברוסיה נפוצה וידידותית למשתמש ואין כל סיבה שבישראל באופן דומה העולים מרוסיה, יהפכו לצרכני רכבת קבועים. חפץ הוסיף, כי פרט לקמפיין ולפעילות קידום המכירות, הקימה רכבת ישראל עבור המגזר אתר אינטרנט ברוסית.
בקביעת האסטרטגיה הפרסומית יוחסה חשיבות להיבטים נוספים פרט לזמן נסיעה קצר ועקיפת פקקים, בעלי חשיבות בעיני המגזר הרוסי, כגון: האפשרות לנצל את הזמן עם תועלת והנאה בנסיעה ברכבת. הביטוי: "נצל את הזמן בחוכמה", הינו ביטוי שגור בפי העולים בעיקר משום שניתן להשליכו על תחומים שונים.

תאריך:  23/06/2003   |   עודכן:  23/06/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
משלימה את הסך הכולל שגייסה החברה עד כה ל-75 מיליון דולר
הדר פרבר
נשיא התאחדות התעשיינים עודד טירה הודיע על שיתוף פעולה עם המכללה האקדמית
הדר פרבר
מעתה יוסיף הערוץ את ה"א הידיעה לשמו; תקציב הפרסום והשיווק של הערוץ למחצית השנייה של 2003 הינו כ-6 מיליון ש"ח
ענבל אביב
במסגרת המהלך הקימה צוות ניהולי חדש המהווה את המפתח לביצוע המהפך הניהולי בחברה
הדר פרבר
גבר בן 88 ואשה בת 55 נפטרו כתוצאה מהווירוס הקטלני; בטורונטו דווח עד כה על 38 מקרים; ארגון הבריאות העולמי צפוי להסיר את הונג קונג מרשימת האזורים הנגועים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il