X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בורשטיין: "אנו נלמד מהטעויות שלנו". היו"ר: "מרוצה מהיכולת של הנדריקס"
▪  ▪  ▪
צפו בבורשטיין מדבר

זהו, הטיול נגמר. אחרי 9 נצחונות בשלב הבתים המוקדם, מכבי ת"א פתחה הערב (חמישי) את שלב הטופ-16 של היורוליג והבינה על בשרה שקל זה לא הולך להיות. הצהובים חזרו פעמיים מפיגור דו-ספרתי, לא היו רחוקים מלעקוץ, אבל בסוף ברצלונה היתה גדולה עליהם. טוב, לפחות בפאלאו בלאו גראנה. זה נגמר ב-81:71, לא מעודד מצד אחד, אבל בהחלט ניתן למחיקה בהיכל נוקיה.

טל בורשטיין, שסיים עם 4 נק' ב-9 דק', אמר לשליח אתר ערוץ הספורט: "ברצלונה קבוצה עמוקה מאוד ומצוינת. וזה בהחלט לא קל להתמודד מול אלופת אירופה במגרש הביתי שלה. פתחנו את המשחק לא טוב, אבל הצלחנו לחזור. כמה החלטות שגויות והחטאות שלנו, לצד מספר איבודי כדור, עזרו להם לפתוח לקראת הסיום הפרש של 10 נק'".

"זה מתסכל מאוד", הוסיף בורשטיין, "הגענו במטרה לנצח כמו בכל משחק, אבל בטורניר מהסוג הזה גם אם מפסידים צריך לנסות שזה יהיה בהפרש קטן. היינו קרובים יותר וחבל שזה נגמר ככה. אבל אנחנו מסתכלים קדימה. נלמד מהטעויות שלנו להמשך הדרך. יש עוד מספיק משחקים, ניקח את הדברים החיוביים ונמשיך הלאה".

דורון פרקינס ירד מאוד מתוסכל לחדר ההלבשה, כעס מאוד על השופטים, והתאכזב מאוד שיצא מוקדם ב-5 עבירות. יו"ר מכבי, שמעון מזרחי, היה מרוצה מחלקים מהיכולת של מכבי, אך כעס גם הוא על השופטים. "המשחק ברובו היה צמוד, והיה גם שלב שהובלנו ולמרות היתרון של ברצלונה מתחת לסל, המחצית הסתיימה ביתרון שלנו בריבאונדים ובסיום היה שיוויון וזה דבר חשוב. אני מאוד שמח שריצ'רד הנדריקס הוכיח את עצמו".

"הבעיה שלנו הייתה שתי העבירות שהשופט הקרואטי הדביק לדורון פרקינס. אני חושב שהייתה לנו גם בעיה בקליעה מחוץ לקשת (3 מ-16) כי בשאר הפרמטרים זה היה צמוד יותר". מזרחי המשיך ואמר על השופטים: "אני לא אוהב לדבר על כך, בטח שלא ברמות האלו, אבל פרט לשופט יונגבארנד הפיני שהוא מאוד ותיק, השניים האחרים הם לא למשחק לרמה של ברצלונה מול מכבי".

אלן אנדרסון, שבעונה שעברה לבש צהוב, נתן משחק סולידי של 16 נקודות. הגארד לא היה המצטיין, אבל מתי שהקטאלונים היו צריכים אותו הוא בהחלט היה שם בשבילם. "כדורסל הוא משחק של ריצה", הוא אמר בסיום, "וידענו מכבי טובה בזה אז ניסינו לעצור אותם ולשלוט בריבאונד. שיחקנו אגרסיבי ונלחמנו, וזה הביא את הניצחון".

צפו באנדרסון מדבר לאחר המשחק ---->

המצטיין במשחק חואן קרלוס נבארו, שקלע 24 נק', אמר בסיום: "זה ניצחון מאוד חשוב מבחינתנו. היה קשה לנו מול ההגנה שלהם, במיוחד לאחר חילופי ההגנות, אבל הצלחנו להגיב בסופו של דבר. באופן אישי, הרגשתי מצוין והעיקר שלא הרגשתי שום כאב. הפרש 10 הנק' יכול להיות מאוד משמעותי להמשך".

מאמן ברצלונה, צ'אבי פסקוואל, הוסיף: "היה חשוב לפתוח את הטופ 16 בניצחון ואני שמח שעשינו זאת מול קבוצה כה מאומנת ומוכנה. כדי לנצח את מכבי מוכרחים לתת הגנה טובה וזה מה שעשינו". על שחקניו אמר: "אני מרוצה מהיכולת של קוסטה פרוביץ', אבל יש לו עוד מקום לשיפור. גם לאלן אנדרסון היה משחק טוב נגד קבוצתו לשעבר".

באדיבות קל נופש - חברת התיירות הותיקה בישראל

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/207452.jpg

תאריך:  21/01/2011   |   עודכן:  21/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
נבחר ברוב מוחץ ע"י לשכת המפלגה    מסתמן: שלום שמחון או מתן וילנאי לא יכהנו בראשות קק"ל
מערכת אתר ערוץ הספורט
רונאלדו העניק 0:1 ו-1:4 בסיכום. סביליה מחכה בחצי, בארסה בגמר?
עידן חגי
הקשר שנזרק מהפועל פתח תקוה טרם חתם ולא ישחק מול הפועל עכו
איציק וולף
דירקטוריון בנק לאומי אישר העלאה של 10% בשכרה של המנכ"ל הראשי של הבנק, גליה מאור    יעמוד על 210 שקלים בחודש ברוטו    בהודעת הדירקטוריון נמסר כי ההעלאה מבטאת את ההערכה לתיפקודה של מאור ולאופן שבו שמרה על יציבות הבנק
מערכת אתר ערוץ הספורט
19 לגרגורי במשחק המקביל בבית של מכבי. 70:84 לפנר בחוץ על אולימפיאקוס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il