X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
טביב אישר. להראל הוא הודיע: מוכן להליך במבי. אביחי ידין יפתח בק"ש
▪  ▪  ▪
פצ'אלקה מימין. מצטרף להפועל (GETTYIMAGES)

אוהדי הפועל ת"א, שהניפו ביציע במשחקים האחרונים שלטים ועליהם הכיתוב "במבי עכשיו", יכולים לשאוב עידוד מהידיעה הבאה. אלי טביב שלח היום (ראשון) באמצעות פרקליטיו מכתב למוני הראל כאשר השורה התחתונה היא שבניגוד לנוסח ההסכם המקורי שדיבר על אפשרות לבמבי בקיץ, הוא מוכן לבצע את ההליך כבר עכשיו.

"ההסכם בין בעלי המניות צופה את האפשרות שאחד מבעלי המניות יבקש לפרק את השיתוף במועדון. למן תום עונת המשחקים 2010/11 כל אחד מבעלי המניות יהיה רשאי להפעיל מנגנון BMBY שפרטיו מוסדרים בסעיף 28 להסכם", נכתב שם. "דהיינו, בתמצית, שכל אחד משני בעלי המניות ראשי ליזום פניה לבעל המניות האחר לנקוב במחיר ולאפשר לבעל המניות האחר את הבחירה בין מכירה לבין רכישה במחירי הנקוב".

"נוכח פנייתו האמורה של הראל, טביב מוכן לכך שהרשות להפעיל אתת מנגנון ה-BMBY תהיה נתונה לכל אחד מבעלי המניות כבר ממועד מכתב זה. למען הסר ספק, אין בהסכמה זו כדי לשנות מכל יתר תנאיו של של מנגנון ה-BMBY או מכל הוראה אחרת בהסכם בעלי המניות".

בנוסף ביקר טביב את התנהלות שותפו. "החיכוכים שקיימים, ואכן קיימים כאלה, נובעים כולם מהחלטות חד צדדיות שהראל מקבל, מקדם ומפרסם על דעת עצמו בנסיון להציג את טביב בציבור כאילו הוא מחבל בענייני המועדון", פורט במכתב. "אילו הקפיד הראל לפעול בשיתוף והסכמה, כמתחייב לפי הסכם בעלי המניות, מוקדי החיכוך הללו היו נמנעים".

בעניין אחר, עסקת מריו פצ'אלקה, בלמה בן ה-30 של ז'ילינה, נסגרה באופן סופי לאחר שאלי טביב נתן את אישורו למהלך. תשלם לאלופת סלובקיה 300 אלף יורו עבור הבלם. כמו כן, טביב, השוהה במיאמי, נתן אור ירוק להחתים גם את איתמר ניצן.

ועוד בעניינים מקצועיים. אביחי ידין, שנטש אמש את האימון, ערך היום אימון מלא והוא צפוי לפתוח בהרכב של אלי גוטמן מחר מול קרית שמונה. איתי שכטר יעבור ניתוח בכתף ימין ב-16 בפברואר.

הרכב משוער: וינסנט אניימה, דני בונדר, וואליד באדיר, ביבאן פרנסמן, דדי בן דיין, אביחי ידין, שי אבוטבול, ערן זהבי, גילי ורמוט, בן סהר, טוטו תמוז.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/1/207861.jpg

תאריך:  23/01/2011   |   עודכן:  23/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
יוזמה חדשה - הקמת מאגר ישראלי ענק של תרופות-סבתא ורפואה עממית באמצעות פעילות גולשים בפייסבוק    המאגר יוצג בפורטן אינפומד לצד התרופות הקונבנציונליות    המציע אשר יזכה למספר ההצבעות הגדול ביותר יקבל לילה זוגי בחוות הבריאות מצפה הימים
מירב ארד
2010 הייתה השנה הכי מסוקרת של תל אביב בתקשורת העולמית. "לונלי פלאנט", "נאשיונל ג'יאוגרפיק" ואפילו מגזין "פלייבוי" שלחו צוותי כתבים וסייעו לתל אביב לשבור שיאים בתחום התיירות    ב-2010 סיקרו את העיר מעל 100 צוותי חדשות מ-30 מדינות
איתמר לוין
מנהל חברה נטש אותה כאשר נקלעה לקשיים ולא הגיש עד היום את הדוחות - ולכן החליט בית המשפט להחמיר בעונשו
אלעזר לוין
המגדל הנבנה הוא בן 27 קומות, 74 דירות
מירב ארד
השנה, מתמודדות על התואר חמש חברות: קבוצת שטראוס, חוגלה קימברלי, תנובה, רקיט בנקיזר והנקל סוד    תחרות מוצרי השנה מתקיימת זו השנה השישית בישראל והזוכים יוכרזו בטקס שיתקיים בחודש הבא במוזיאון תל אביב לאומנות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il