X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בתערוכה יישתתפו נציגי ממשל ותעשייה מגרמניה, אוסטריה, טייוואן, טורקיה, סינגפור, ארה"ב ופולין; בתערוכה משתתפות מעל ל-300 חברות ישראליות וזרות; התערוכה תמשך עד יום ה'
▪  ▪  ▪

"טכנולוגיה 2003" - התערוכה הבינלאומית לחידושים ולהישגי הטכנולוגיה, נפתחה אתמול (ב', 23.6.03) בגני התערוכה בת"א.
בתערוכה מוצגים פתרונות וחידושים בענפי הטכנולוגיה והתעשיות עתירות הידע בישראל ובעולם. בין הענפים בתערוכה: מכונות וכלים לעיבוד מתכת ופח, הידראוליקה, רובוטיקה, אוטומציה פיקוד ובקרה, טכנולוגיות לייזר, אביזרים טכנולוגיים ועוד.
בתערוכה משתתפות מעל ל-300 חברות ישראליות וזרות והגיעו אליה - במיוחד - משלחות נציגי תעשייה וממשל מגרמניה, אוסטריה, טייוואן, תורכיה, סינגפור, ארה"ב ופולין, שחלקן אף מציגות במסגרת ביתנים לאומיים.
ביתן שלם בתערוכה מוקדש לחברות סטארט-אפ הפועלות בסיוע תכנית תנופה, הפועלת במסגרת לשכת המדען הראשי במשרד התמ"ת. בין הפרויקטים: מערכת חדשנית המשמשת לאיתור לכודים וניצולים מתחת להריסות מבנים שקרסו וערכת בדיקה המאפשרת זיהוי מחלות נגיפיות דוגמת ה-SARS, בבדיקה פשוטה, לא פולשנית הנותנת תוצאות תוך שעה.
התערוכה נערכת בארגון מרכז הירידים והקונגרסים, ובחסות משרד התעשיה והמסחר והיא תמשך עד יום חמישי (כולל).
לדברי עו"ד אמיר תמרי, מנכ"ל מרכז הירידים והקונגרסים, מייד עם סיום המלחמה בעירק החלה התעוררות, הן מצד מציגים ישראלים, אך בעיקר מצד גורמים מחו"ל, שרואים בתערוכה הזדמנות לפיתוח וחיזוק קשרי מסחר עם חברות ישראליות. לדברי תמרי, התערוכה מנצלת בצורה היעילה ביותר את מבנה התערוכות החדש, אשר נחנך בסוף מאי 2003.
SARS תוך שעה
שר התמ"ת (תעשייה מסחר ותעסוקה) הגיע לתערוכת "טכנולוגיה 2003" מייד עם סיום ביקורו בירדן. בביתן הסטארט-אפים הדגימה לו ד"ר עמליה רומנו, מחברת "קוויק-פרדיקט", את הפיתוח של החברה - ערכה לזיהוי מיידי של מחלות נגיפיות, דוגמת ה-SARS.
שיתוף פעולה עם הפולנים
שיתוף הפעולה התעשייתי בין פולין לישראל, על רקע הצטרפותה של פולין לאיחוד האירופאי, צובר תאוצה. נציגים בכירים ממשרד החוץ, משרד האוצר וממשרד הכלכלה, העבודה ומדיניות חברתית, הפולניים, הגיעו לישראל לקחת חלק פעיל במסגרת אירועי "טכנולוגיה 2003" - התערוכה הבינלאומית לטכנולוגיה ולתעשיות עתירות ידע.
הנציגים הפולנים עורכים היום כנס העוסק ב"הזדמנויות חדשות לתעשייה הישראלית, עם הצטרפות פולין לאיחוד האירופאי".
במשלחת, המונה 20 איש, נמצאים נשיא הסוכנות לפיתוח תעשייתי של פולין, נשיא הסוכנות הפולנית להשקעות בינלאומיות, נשיא לשכת המסחר של פולין ונציגת "ארנסט אנד יאנג" פולין. למשלחת הצטרפו גם מספר תעשיינים בכירים, שבינהם נשיא קבוצת Zasada לרכב וציוד תעשייתי, יו"ר Bartimpex, תעשיות תשתית וקונסטרוקציות ונשיא Metaloexport מתכות מיכון וכלים תעשייתיים.
המבקרים דנו בעתיד שיתוף הפעולה התעשייתי והיחסים הכלכליים בין ישראל לפולין על רקע שינוי מעמדה של פולין בשווקים הבינלאומיים, בפוטנציאל לשיתוף פעולה עם התעשיות הפולניות שבתחום אחריותה של הסוכנות לפיתוח תעשייתי בתחומים הצבאיים, כמו גם בתחומי הספנות, המתכות והציוד התעשייתי.

תאריך:  24/06/2003   |   עודכן:  24/06/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
יקיים פגישות עם ראש מממשלת בריטניה טוני בלייר, ויבקר גם בבירת סקוטלנד
מירב לוי
המערכת של נייס היא בין המערכות הראשונות בשוק המסוגלת לבצע הקלטות VoIP; טכנולוגיית ה-VoIP מבטלת את הצורך במרכזייה הרגילה ומספקת פלטפורמה אחת לכל סוגי התקשורת
הדר פרבר
מדובר בחברת טרובוביץ-בלטנר המקימה את 'לב הפארק' בפ"ת; תשלם שכ"ד עד לתקופה של שנתיים - תקופת המקסימום לקבלת מפתחות לדירה החדשה
הדר פרבר
בבייג'ין דווח עד כה על 2,521 מקרים ובהם 191 מקרי מוות
הדר פרבר
בחודשים אפריל-מאי 2003 - ירידה ריאלית של 13% ביצוא התעשייתי - הסתכם בכ-2.8 מיליארד דולרים; נסיגה חדה של 23% ביצוא ההיי-טק ושל 13.5% ביצוא התעשיות המסורתיות; מעמיקה השחיקה בריווחיות היצוא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il