הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"בכל מגרש יש קומץ שמנסה לערער אותי"

צפו בראיון מצולם שסיפק שוער מאיורקה לשליח אתר ערוץ הספורט בספרד, בו התייחס לתקרית עם אוהדי ריאל וגם לגורל קרב האליפות: "בארסה טובה בהרבה ותזכה". לאודרופ פירגן: "שוער פנטסטי, ואדם גדול"

נדב יעקבי, מדריד  24.01.11 - 16:00

"כבר עברו כמה שנים מאז המקרה שלי עם גוסטבו מונואה, אבל בכל מגרש יש קומץ שמנסה לערער אותי ללא הצלחה. יש לי את המעמד שלי במועדון, אני בין 2-3 השחקנים הבכירים גם בקבוצה וגם בליגה ואני גאה בזה", כך סיכם דודו אוואט את הפסד מאיורקה אמש (ראשון) 1:0 לריאל מדריד ואת התקרית שלו עם האוהדים של הבלאנקוס בראיון עם שליח ערוץ הספורט לברצלונה.

על מצבה של מאיורקה אמר אוואט: "בניגוד לעונה שעברה בה היו לנו ותיקים מצויינים שהיום גם משחקים בקבוצות הבולטות, כמו אדוריז שהלך לוולנסיה, כעת הפרוייקט של המועדון הוא לבנות על הצעירים והיום ראינו 5 מהם בהרכב. המטרה? להבטיח הישארות כמה שיותר מהר ולהמשיך משם".

על כובש שער הניצחון לסגנית האלופה, קארים בנזמה, שהכניע אותו בדקה ה-61 אמר אוואט: "הוא היה מצויין בזמן האחרון ורק סבל מחוסר מזל. היום לצערי הוא הבקיע, אבל אני נשאר עם מה שאנחנו עשינו על המגרש ולא עם מה שריאל עשתה. מבחינת סגנון משחק ולחץ, היינו טובים מהם, לפחות עד שנכנסו אוזיל וצ'אבי אלונסו. הגענו למצבים והיו לנו התקפות מצויינות".

ולעכברי הכדורגל הספרדי - ואיך אפשר בלי השוואה בין ברצלונה לריאל, שהפער ביניהן עומד כרגע על ארבע נקודות בלבד, כאשר עוד קלאסיקו עדיין בקנה, והפעם בברנבאו? "למרות שהפער הוא רק ארבע נקודות, בארסה הרבה יותר טובה, היא מדהימה ובכלל לא נותנת לך להניע כדור".

על מאמנו, מיכאל לאודרופ, אחד שכבר עשה דבר או שניים בכדורגל העולמי, סיפר שוער הנבחרת: "הוא נותן לנו לשחק כדורגל, גם כשחקן הוא היה כזה שלא מעיף כדורים. מחוץ למגרש הוא אדם שקט ומדהים שמדבר עם כולנו בגובה העיניים".

והפרגונים, כך מסתבר, הדדיים. "דודו שוער פנטסטי ואני מאושר שהוא נשאר איתנו. הרמה שלו גבוהה לאורך כל המשחקים, הוא גם חשוב חברתית ואדם נחמד", אמר לאודרופ שהתייחס למשחק: "אני מרוצה למרות שלהפסיד זה אף פעם לא טוב. נראינו טוב ואפילו החמצנו שני מצבים גדולים במחצית הראשונה. בארסה?  האליפות אמורה להיות שלה, אבל הגביע והצ'מפיונס זה משהו אחר כי זה יכול להיגמר בערב אחד רע שלך".

באדיבות קל נופש - חברת התיירות הותיקה בישראל