X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יורוצ'לנג': הפורוורד כיכב עם 21 נגד האקסית. 26 נק' מבראון לא הספיקו
▪  ▪  ▪
ניצח את האקסית, שוב. קילינגסוורת' (אתר המנהלת). צפו בסיום ובתגובות

על מכבי חיפה עוברת עונה לא פשוטה, אבל בכל פעם שהיא פוגשת את נתניה היא יוצאת מחוייכת. אחרי שניצחו את החבורה של אריק אלפסי פעמיים במסגרת הליגה, עשו זאת הערב (שלישי) הירוקים בפעם השלישית, הפעם במסגרת היורוצ'אלנג'. המפגש היה צמוד לכל אורכו, אבל רבע אחרון מדהים של מרקו קילינגסוורת' (14 נק' מתוך ה-21 שלו היו ברבע הזה), אקס נתניה, סידר לחיפה 73:80 בסיום. 26 נקודות של אלטון בראון לא הספיקו לקבוצה של אריק אלפסי. אגב, זה היה המשחק הראשון בין ישראליות באירופה אחרי 20 שנים.

במשחק הנוסף בבית ניצחה ספרטק סנט פטרסבורג של צביקה שרף 63:71 את אקדמיק סופיה ועלתה למאזן 0:2. הנרי דומרקאנט הצטיין עם 23 נקודות, פונקראשוב הוסיף 21. סטויאנובסקי בלט אצל הבולגרים עם 16 נקודות.

מהלך המשחק
אריק אלפסי הציב בחמישייה את שמוליק ברנר, אדריאן בנקס, טוני וושהאם, רומאו טראוויס ואלטון בראון. עמי נאווי פתח עם פרנק רובינסון, ג'רמיין ג'קסון, סילבן לנדסברג, אלישי כדיר ומרקו קילינגסוורת'.

המשחק נפתח בצורה מפוזרת מאוד, כאשר נתניה איבדה שלושה כדורים (שניים מהם של בראון) כבר בדקות הראשונות. ג'אמפ שוט של בנקס קבע 4:6 למארחת אחרי 3 וחצי דקות של כדורסל. קילינגסוורת' העלה את חיפה ל-6:7, אבל ירד מיד אחר כך לספסל אחרי שספג עבירה שניה כבר בתוך הרבע הראשון. מהלך של 3 נקודות של בראון הציב את נתניה ב-11:15. המשחק הוסיף להיות צמוד וסל עם הבאזר של רות'בארט קבע 18:21 לנתניה אחרי 10 דקות.

רות'בארט קלע פעמיים מהקו וקבע מהפך (23:25 לחיפה), אבל בראון השיב עם עוד מהלך של 3 נקודות בדרך ל-25:26 לנתניה. נתון מעניין: עמוק בתוך המחצית הראשונה 8 שחקני חיפה כבר קלעו, בעוד שבנתניה רק 4 שחקנים עלו על הלוח. ריצת 0:6 של האורחים העלתה אותם ל-26:31. ברבע השני זה הפך להיות קרב ישיר בין רות'בארט (15 נק' עד ההפסקה) לבראון (17 נק' עד ההפסקה). לחדרי ההלבשה ירדה חיפה ביתרון 35:39.

חיפה עלתה כבר לפלוס שבע (37:44) בתחילת המחצית השניה, אבל המארחת לא נשברה ובזכות פעולות גדולות של בראון וטראוויס היא חזרה לעניינים. ליי-אפ של בראון קבע מהפך (51:52 לנתניה). סל של רות'בארט עם הבאזר הציב את לוח התוצאות על 53:54 לנתניה בסיום הרבע השלישי.

טראוויס העלה ל-53:56 בפתיחת הרבע המכריע, אך מהלך של 3 נקודות מרובינסון קבע שוויון. טראוויס הגיב עם עוד שתיים וקבע 56:58. רובינסון שוב השווה, אבל שלשה של בנקס נתנה לנתניה מעט אוויר לנשימה - 58:61. 4 דקות לסיום המותחן נתניה היתה ביתרון 62:67.

ריצת 0:9 של חיפה, כולל שלשה גדולה של אבי בן שימול, הציבה את הירוקים ב-67:71 כשנותרו 2 דקות לשחק. קילינגסוורת', אקס נתניה, היה האיש של חיפה במאני-טיים. סל שלו העלה לפלוס שמונה (69:77) עם 50 שניות לסיום. מזה נתניה לא הצליחה לחזור, 73:80 לחיפה בסיום.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/208292.jpg

תאריך:  25/01/2011   |   עודכן:  25/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסף אפל
הרכז לאתר ערוץ הספורט: "מתרגש לחזור אחרי חודש בחוץ. רוצה לנצח"
אלעזר לוין
ישקיעו 580 מיליון שקל בבניית מגדל המשרדים הגבוה ביותר בעיר    ב.ס.ר. קיבלה מהאחים ברונר אופציה לחצי שנה לארגן קבוצה, שתקנה את המגרש ב-120 מיליון שקל    האחים ברונר נחשפו לראשונה ב-News1
איתמר לוין
אושרה יהדותה של עולה מטשקנט, על סמך עדות הסבתא-רבה על יהדותה, נישואי האם כדת משה וישראל ועריכת ברית מילה במשפחה
עופר וולפסון
כך עולה מנתוני מרכז המחקר של הכנסת שהוצגו בדיון הוועדה לקידום מעמד האישה    כ-20% מהגברים במחוז הדרום משתכרים 10,000 ש"ח או יותר, לעומת 7% בלבד מהנשים    חלק מהסיבות למצב: מרחק רב של מקום העבודה ממקום המגורים, היצע עבודות נמוך ופחות איכותי והשכלה כללית נמוכה יותר בקרב נשות המחוז
איתמר לוין
קובע: מצבה הקשה של הרשות מחייב קבלת החלטות, כולל צמצום לוח השידורים ופיטורי עובדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il