X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
לפי אימון מכבי, פאביצ'ביץ', אלברמן וייני ע"ח סבן, סידיבה וישראלביץ'
▪  ▪  ▪
שחקני מכבי חוגגים על אשדוד. מי מהם יפתח? צפו באיוניר מדבר

שש נק' משני משחקים, שש נק' מהמקום הראשון, ולא פחות חשוב - פער בן 4 נקודות מהפועל ת"א  – זהו הסיפתח של מוטי איווניר, מאמן מכבי תל אביב, מאז שהחליף את אבי נמני על הקווים. בשבת מחכה לאיוניר הפועל פתח תקוה העסוקה במאבקי התחתית, כשברקע הולך ומתקרב הדרבי התל אביבי הגדול מול הדאבליסטית.

לפי התרגול באימון הערב, איוניר מתכנן מספר שינויים בהרכב לקראת הפועל פ"ת בשבת, כאשר קלמי סבן, ג'יבריל סידיבה וגיז'רמו ישראלביץ' יאבדו את מקומם ועל חשבונם ישחקו סאבו פאביצ'ביץ' (ישחק כבלם ויפנה את מלול להמשיך כמגן ימני), גל אלברמן ושרן ייני. החלק הקדמי יישאר זהה כאשר אלירן עטר ומאור בוזגלו בצדדים והאריס מדוניאנין יתופקד מתחת לחלוץ היחיד - רוברטו קולאוטי. דימיטאר ראנגלוב לא יכול לשחק 90 דקות בגלל שכשירותו עדיין לקויה. אגב, האימון הופסק כרבע שעה לפני סיומו המתוכנן בשל הפסקת חשמל.

"זה שכולם מדברים על הדרבי ומנסים להתעסק בו זה נחמד וזה טוב אבל לא משנה את הדרך שלי ושל הקבוצה", אמר איוניר לקראת המשחק בשבת וזה שאחריו, "אנו לא מתעסקים בדרבי אלא רק בהפועל פתח תקווה. גם משחק הגביע בשבוע הבא עוד לא נמצא כרגע בתכניות שלנו. המשחק עם פ"ת   הוא עוד אחד מהמשחקים החשובים עבורינו, מסוג המשחקים שאולי חושבים מבחוץ שהוא קל אבל אנחנו לוקחים אותו כקשה ומתכוננים אליו כמו שהתכוננו לאשדוד".
 
איוניר מסרב להיסחף אחרי האופוריה שהביאו נצחונות הליגה המשכנעים על סכנין ואשדוד, משחקים בהם כבשו הצהובים 7 שערים במצטבר. "כמו שאמרתי, התפקיד שלי הוא לגרום לשחקנים לשכוח מנצחונות מהר. יש את הלילה של השעות אחרי המשחק ואז מותר להם להנות מהנצחון. ביום ראשון בבוקר שאחרי הוא לא מעניין כי הוא כבר עבר. אני מדבר עם השחקנים על רעב. יש הרבה דוגמאות שהם מקבלים ממני על קבוצות באירופה כמו יונייטד, ריאל ובארסה. כמה משחקים טובים זה אף פעם לא מספיק לשחקנים של הקבוצות הללו. הם תמיד רוצים עוד ויותר, ולכן מדובר בקבוצה מקצוענית שיש לה ציפיות. השחקנים שלי צריכים להבין שזו הציפיה גם מהם, ואם אדם בא ונתן משחק טוב הוא לא יוצא עכשיו חודש לפגרה, אלא מתכונן למשחק הבא וצריך להיות יותר טוב ממה שהוא היה. אחד הדברים שאני הוגה ומראה להם זה את כריסטיאנו רונאלדו ודויד ויה, כמו גם צ'אבי ומסי, שמובילים 0:4 ועדיין חוזרים להגנה, חוזרים למקום ועושים את זה כי ככה משחקת קבוצת כדורגל. ביום שמכבי תל אביב תדע לעשות את זה  אדע שאני משיג את המטרה שלי".

"במשחקים שיש לנו עדיפות על היריבות, במיוחד במשחקי בית, אנחנו משתדלים לשחק עם קשר אחורי אחד שיתפוס את האמצע ולפחות חמישה שחקנים התקפיים ומגינים שהם חלק בלתי נפרד מההתקפה", התייחס איוניר למערך המועדף עליו, "ככה נראית קבוצה שמשחקת כדורגל התקפי ומודרני וזה מה שאנחנו מנסים לעשות". גם על יריבותיו לצמרת היה למאמן מה לומר אולם הוא סירב להיכנס להשוואות: "אני לא חושב שלמכבי חיפה או להפועל תל אביב יש סגל פחות טוב משלנו. יש לנו סגל מצויין ויש לנו איזה יתרון, אולי לא על שתיהן, אבל מכבי ת"א שילמה הרבה כסף לשחקנים שהגיעו לכאן וזה יצר רושם שיש לנו סגל אדיר. יש לנו סגל טוב ומכבי חיפה והפועל ת"א לא נופלות מאיתנו בשום עמדה במגרש.

"בעקרון אמרתי כשהגעתי שננסה לשמור על שלד קבוע ושיהיו שינוי אחד או שניים. לגבי רוברטו קולאוטי, אם הוא היה טוב או לא היה טוב - אין על מה לדבר. הירידה במשחק שלו גורמת לחשוב מי השחקן הכי חם באותו משחק. כרגע אבל זה לא אומר שהוא לא ישחק בשבת".

תאריך:  27/01/2011   |   עודכן:  27/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
האירוע יתקיים ב-3 ביוני באגם גני יהושע בתל אביב    רד בול משקיעה במהלך למעלה מ-4 מיליון שקלים
אלעזר לוין
הערכה: דקל עובר לעסקי נדל"ן פרטיים    הוד עובר מקבוצת דנקנר לאפריקה-ישראל של לבייב
אלעזר לוין
הנתונים מתייחסים לאמיתו של דבר למכירות אוקטובר מול ספטמבר    "ירידה חדה של 48% במכירות בת"א"    ירידה גם בדירות חדשות וגם ביד שנייה
מירב ארד
התואר יוענק לאנגלה מרקל על מעמדה כמנהיגת עולם למופת ועל תמיכתה העקבית במדינת ישראל
מחלקה ראשונה
מפגינים נשארו בלילה ברחובות הבירה ובסואץ והעלו באש בניין ממשלתי    פוזרו באמצעות גז מדמיע וכדורי גומי    עדי ראייה סיפרו כי שוטרים היכו מספר מתפרעים באלות    מזכירת המדינה האמריקנית קראה לממשלת מצרים לא לחסום אתרים בהם מתארגנים המפגינים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il