הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

שחר פאר: "אני בטוחה שתהיה אווירה טובה"

הנבחרת נחתה באילת לקראת גביע הפדרציה (שידורים ישירים באתר): "מקווה שיגיע כמה שיותר קהל שיתמוך". גלושקו: "יש התרגשות שתגבר בימים הקרובים"

לירון בכר
לירון בכר  30.01.11 - 22:42
פאר. אימון ראשון לנבחרת באילת (איגוד הטניס)

שלושה ימים לפני פתיחת מפגש גביע הפדרציה באילת, במסגרת הבית האירופאי אפריקני מספר אחת, כבר נחתו מרבית הנבחרות באילת ואף ערכו אימון פתיחה במתחם הטניס העירוני המשופץ שבעיר. היום (ראשון) נחתה באילת הנבחרת הישראלית ויחד איתה נחתו גם אנגליה, בולגריה, לטביה ורומניה. אתמול הגיעו לעיר הרדומית נבחרות דנמרק ושוויץ וביום שישי נחתה בלארוס. מוקדם יותר נחתו אוסטריה, לוקסמבורג, הונגריה והולנד כמו גם ויקטוריה אזרנקה שתצטרף לנבחרתה עוד הערב.

  • ישיר כאן באתר מה-2 בפברואר: נבחרת ישראל במשחקי גביע הפדרציה
  • הנבחרת הישראלית ערכה את אימונה הראשון בשעות הצהריים. מחר צפויה הנבחרת לערוך אימון וידאו בו היא תצפה ותנתח קטעי וידאו של משחקי זוגות שונים כדי להתכונן בצורה מיטבית למפגש.

    השחקנית הבכירה של ישראל, שחר פאר, אמרה: "התאמנו בערך שעתיים והיה אימון טוב בו גם התרגלנו למגרשים, לאווירה ולמקום. הטריבונות קרובות למגרש ואני בטוחה שתהיה אווירה טובה. אני מקווה שיבוא כמה שיותר קהל לתמוך בנו ולעזור לנו להשיג את הניצחונות".

    "היה אימון מעולה. המתחם נחמד מאוד ועושה רושם שהמגרש המרכזי ממש ביתי עם יציע שקרוב למגרש", אמרה יוליה גלושקו בסיום האימון. "המגרש קצת איטי והכדור קופץ יותר גבוה, אבל אנחנו מתרגלות וזה לא יפריע יותר מדי".

    על הצטרפותה של אגנסה רדוונסקה הפולניה לנבחרת, אמרה גלושקו: "זה ללא ספק הרבה יותר קשה, אבל אנחנו מוכנות גם לזה. אני מרגישה טוב וכבר עכשיו יש התרגשות לקראת היום הראשון שבטח תגבר בימים הקרובים".

    קפטן הנבחרת, ליאור מור: "ערכנו אימון טוב, אנחנו מתרגלים למגרש שמרגיש קצת שונה. האצטדיון נראה מעולה. הספקנו להסתכל קלות על הבולגריות והאנגליות, אבל ביום הראשון כולם מתאקלמים וקשה יותר להתרשם". על פתיחת המפגש, אמר מור: "מתחיל מתח חיובי ומרגישים אווירה ביתית. כולנו מצפים ליום רביעי".