הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

צפו באשדוד מדיחה את מכבי פ"ת עם 0:1

גביע: שריקי הבקיע (39) את השער הבודד שהדיח את הקבוצה של פרדי דוד, ארבעה ימים בלבד לאחר שהמלאבסים ניצחו 1:3 בליגה. גרגורי: "זה היה ניצחון קשה"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  02.02.11 - 21:32

הקלישאה אומרת שקשה לנצח קבוצה פעמיים בתוך מספר ימים. זה נכון לגבי הפועל פ"ת שהדיחה את מכבי ת"א, 4 ימים לאחר ההפסד בליגה ונכון גם באשר למ.ס אשדוד שגברה הערב (רביעי) על מכבי פ"ת 0:1 בר"ג והעפילה לשמינית גמר גביע המדינה. זאת לאחר שהקבוצה של ג'ון גרגורי הפסידה למלאבסים במסגרת הליגה בשבת 3:1. האורחים הופיעו ללא דימיטאר מקרייב, שיטוס מחר לחתום בקריליה סובטוב הרוסית, אבל הסתדרו יפה גם בלעדיו בזכות שער ניצחון של שותפו לחוד עידן שריקי.

"זה היה ניצחון קשה", הודה בסיום המאמן המנצח ג'ון גרגורי, "היה עלינו לחץ וציפינו למשחק קשה. שילבנו הרבה צעירים והם עדיין צריכים לעבוד קשה. אני מרוצה שעלינו ולא ספגנו ומרוצה גם בשביל השוער שלנו. הייתה הופעה טובה של הקבוצה שלנו".

מהלך משחק
אחרי 25 דקות של כדורגל קיבל עומר גולן כדור עומק נהדר ובמקום לגלגל את הכדור לרשת, הצליח להחמיץ ברשלנות. בדקה ה-39 כדור קרן מצד ימין של אשדוד הגיע לעידן שריקי שמשלושה מטרים דחק פנימה, 0:1 לאשדוד.

הרכבים
מכבי פ"ת: איבן מאנצ'ה, קובי גנון, מוראד מגמאדוב, ג'ו ביסארה, אסי משיח, סבסטיאן סנסוני, יוסי אופיר, מיכאל זנדברג, דני פרדה, עומר דמארי, עומר גולן.

אשדוד: יוסי שקל, עופר ורטה, אפא אמברוז, ישראל ראש, רחמים צ'קול, ניר ביטון, סטפן קינג, משה אוחיון, עמנואל סארקי, נבו מזרחי, עידן שריקי.