X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המשטרה תחקור את אלו שקראו לכאורה נגד מפקדת תחנת חיפה שנספתה בכרמל
▪  ▪  ▪
אוהדי הפועל תל אביב. צפו ב-0:7 על קרית אתא

משטרת מחוז הצפון העבירה הבוקר (חמישי) להתאחדות לכדורגל חומר חקירה בנוגע לאוהדי הפועל תל אביב שנכחו אתמול במשחק בקרית אתא, וחלקם קיללו בין היתר את תנ"צ אהובה תומר ז"ל, מפקדת תחנת חיפה אשר נספתה באסון הכרמל הנורא לפני כחודשיים בעת שניסתה לסייע בחילוץ כבאים מהאוטובוס הלכוד.

בין היתר הודיעו במשטרה כי הם מתכוונים לפתוח בחקירה פלילית נגד שני אוהדי הפועל, אשר עצורים מאתמול בשל הפרות סדר במשחק הגביע בו גברה קבוצתם 0:7 על קרית אתא. האוהדים נקשרים לכאורה גם לאירוע החמור והמכוער הזה.

דובר מחוז הצפון, סנ"צ יהודה ממן, אמר לאתר ערוץ הספורט: "אנחנו רואים בחומרה רבה את המעשה, ואת קריאות הגנאי כלפי קצינת המשטרה אשר נספתה יחד עם קציני משטרה אחרים באסון הכרמל, בעת ניסיון לסייע ולהציל את חייהם של אחרים. מקומם של אוהדים כאלה הוא לא במגרשי הספורט. נעביר את הנושא להתאחדות לכדורגל, ובנוסף ננהל חקירה בהיבט הפלילי נגד אותם אוהדים".

גורם בהתאחדות הגיב על הדברים ואמר: "לא קיבלנו את התלונה. אם הדברים נכונים, זה מביך ומביש. חבל שמספר מצומצם מאוהדי הפועל פוגע באוהדים החיוביים".

גבע תלם, דובר הפועל ת"א, מסר: "המועדון מגנה את הקריאות שיוחסו לחלק קטן מאוהדיו בגנות אהובה תומר ז"ל שחרפה נפשה בניסיון להציל חיים באסון הכרמל".

מי שגינה את התופעה היה מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק שאמר לרדיו ת"א: "ברור לי שלא כל אוהדי הפועל קיללו את אהובה תומר, אך כל דרך לגנות את התופעה הזו תהיה טובה. אני לא מקבל את הקללות במגרשים ועושה אבחנה בין קריאות גנאי שלא תמיד מכוונות לגורמים מסוימים, לבין הדברים שנאמרים על לוזון ועד לקריאות נגד אהובה. במועדון שלנו עושים הכל על מנת להילחם בתופעה".

תאריך:  03/02/2011   |   עודכן:  03/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
החוקרים גילו כי רצוי לעבור מקלייה בינונית לקלייה רצינית משום שהמרכיבים המועילים שנוצרים בתהליך הקלייה מתחילים להתפרק במצב של קלייה קיצונית בחום גבוה
עופר וולפסון
שרי האוצר והתקשורת החליטו כי בקרוב יאפשר ממיר ה-DTT שידור של 13-12 ערוצים רגילים ועוד 4-3 ערוצי HD    ההצעה תובא להחלטת ממשלה ביום א' הקרוב
איציק וולף
בית המשפט העליון דחה את עתירת 'יש גבול' נגד מינוי אלוף נוה לסגן הרמטכ"ל ולממלא-מקום הרמטכ"ל בפועל    השופטת ארבל: לא נמצא ו כי עלה בידי העותרים להצביע על כל עילה אשר תצדיק את ביטול מינויו של האלוף נוה לסגן הרמטכ"ל
עופר וולפסון
פרקליטות מחוז ת"א הודיעה לביהמ"ש כי בעקבות הליך גישור, חלה התקרבות בינה לבין הנאשמים המשניים בפרשה, בה הנאשם המרכזי הוא מנחם פרידמן, שניהל את הסניף המרכזי של הבנק בעת ביצוע העבירות
איציק וולף
דיווח: במקצת המקרים שבהם התבקש לדווח על נכסיו לא מסר יואב גלנט את האמת - כך עולה מבדיקת היועמ"ש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il