X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בין ההנחיות: בדיקת דברי דואר, רכבים ושינוי שיגרה; נשקלת האפשרות להתקין מצלמות; ח"כ גדעון עזרא: קיים מידע על עלייה באיום על רה"מ, סירב להתייחס אם מדובר ברבנים
▪  ▪  ▪
מתריע

בשל האיומים ההולכים וגוברים על חברי הכנסת הוצאו להם הנחיות להתנהגות ביטחונית. ממסמך פנימי שהופץ לחברי הכנסת נדרשים אלו לנקוט בזהירות מירבית על-פי ההנחיות הבאות:
בדיקת דברי דואר נכנס, בדיקת מכוניות ותכולתם בעיקר לאחר חניה ארוכה - מחשש למלכודם, שבירת שגרה - שינוי שעות יציאה וכניסה מהמשכן, שינוי בתי המלון והחדרים בו הם שוכנים בישיבות הכנסת, תיאום מעבר בקו הירוק או בחו"ל עם יו"ר הכנסת.
בין היתר נשקלת האפשרות להתקין מצלמה שתקיף את כל הבית, השטח הפתוח, כולל דרכי הגישה למשכן. הצעה זו העלה ח"כ אהוד יתום, יועץ ביטחוני ליו"ר הכנסת.
"מערכת פיקוח על-ידי מצלמות נותנת מענה ממוכד לתוך חדר בקרה ומאפשרת פיקוח על כל המרחבים הפתוחים. מתפקידה לתת תשובה לכל אירועי הסדר. המערכת יעילה אמינה וחוסכת כסף משום שאין צורך בכח אדם". דברי ח"כ יתום.
מפכ"ל המשטרה, רב ניצב שלמה אהרונישקי, אמר בראיון (יום ה', 26.6.03) לרשת ב' של קול ישראל: "המשטרה תמיד נערכת ותפקידה לתת ביטחון. בנושא רה"מ זה לא תחום הטיפול של משטרת ישראל, אלא של השב"כ, אך עלינו להיות ערוכים לאיומים על רקע התקופה. אנו פועלים תחת התרעות והערכות מצב שהטרור לא הסתיים ויש להיערך דווקא בתקופה כזו בניסיון ליצור הסדר מדיני". כך לדבריו.
השר המתאם בין הממשלה והכנסת, גדעון עזרא (ליכוד), אמר (יום ד'), בתשובה לשאילתה שהגישה ח"כ גילה פינקלשטיין (מפד"ל), כי לידי מערכת הביטחון הגיע מידע מודיעיני, גלוי וחסוי, המעיד על כך ש"רמת האיום על שרון עלתה".
המידע הגלוי, אמר עזרא, הוא הסיסמאות והקריאות שאנו עדים להן לאחרונה, נגד ראש הממשלה. השב"כ מתייחס בחומרה לכל קריאת תמיכה, עידוד ושידול לפגיעה בראש הממשלה, אמר מי שהיה בעבר סגן ראש השב"כ.
עם זאת, הוסיף עזרא, כי "אזרחי ישראל הפיקו לקחים, ואני משוכנע שאריק שרון איננו מטרה שכרגע מישהו חושב כיצד 'להוריד אותה' שלא בדרכים דמוקרטיות". והסביר כי הידיעות שבידי מערכת הביטחון הן כלליות בלבד.
פינקלשטיין שאלה מהו מקור הידיעות האנונימיות שהופצו לעיתונות בנושא הסכנה לחייו של שרון, ומי הרבנים שנתנו לכך הכשר, כנטען בפרסומים אלה.
עזרא התחמק משאלתה של פינקלשטיין, וסירב לאשר כלל כי מדובר ברבנים. פינקלשטיין הקשתה ושאלה האם אין מדובר בהטלת כתם על ציבור שלם, אולם גם שאלתה זו נותרה מיותמת.

תאריך:  25/06/2003   |   עודכן:  26/06/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
שיטת המשחק היא על-ידי שימוש באלמנט הגירוד אשר הופכת אותו לחווית משחק מתמשכת המאפשרת ללקוחות גם לקחת איתם את הכרטיס ולשחק לא רק בנקודות המכירה אלא גם בשעות הפנאי
מירב לוי
לדבריו, התופעה צמחה באירופה בימי הביניים; טוען: הדבר מתקיים גם כיום - שרון מעודד את החיסולים כדי לעורר נקם נגד היהודים ומספק לו תירוץ לפעול נגד העם הפלשתיני
נועם שרביט
מדובר במערך מתנדבים אשר יגייס, ירכז ויפנה מתנדבים למאבק על המשך פינוי המאחזים; היוזמה - של סיעת 'תקומה', חברה בקואליציה
גלית יצחק
בעקבות כך צפויים שיבושים קשים בשירותי בריאות כללית; הארגון השיג בקשה לצו מניעה נגד פגיעה בעובדים
אילת אטיאס
מנהל בתי המשפט: מערכת בתי המשפט קורסת תחת העומס ולכן רק שני שליש מכלל העדויות נגבות; חברי ועדת החקירה יקיימו סיור בשבוע הבא במכוני ליווי כדי לבחון את הנושא מקרוב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il