לקראת הגעתה של סדרת שברולט החדשה לישראל במהלך חודש יולי, החלה יבואנית הרכב UMI, יוניברסל מוטורס ישראל בע"מ, במבצע שיווק של קדם השקה.
במסגרת המבצע יוצע תנאי רכישה מועדפים ללקוחות שיזמינו מכונית בין התאריכים 8-11 ליולי 2003. ללקוחות אלה יוצעו מבצעי היכרות מיוחדים, לרבות הנחות והטבות בזמן רכישת המכונית.
סדרת שברולט החדשה, מבית ג'נרל מוטורס - GM - יצרנית הרכב הגדולה בעולם, תושק בישראל בתחילת חודש יולי והיא כוללת ארבעה דגמים חדשים: ה-Aveo הקומפקטית, Vivant - מיני ואן, Optra המשפחתית וה-Epica "מכונית מנהלים".
סדרת שברולט החדשה מתוצרת דייהו - GM הדרום קוריאנית, מתמקדת בפלחי השוק הפופלאריים ביותר, והיא מצטרפת למערך הדגמים האמריקני הקיים של שברולט בישראל, הכולל את הקאווליר, האלרו, האימפלה והסוואנה.
לדברי דוד עיני, מנכ"ל UMI, "דגמים אלו מהווים עדכון חשוב לדגמי שברולט הקיימים. הם מצטיינים במראה צעיר שהוענק להם בבתי העיצוב המובילים של איטליה, ומצויידים במנועי ג'נרל מוטורס מתקדמים וחסכוניים". לדבריו, "אחת המטרות העיקריות של UMI בשנת הדגם 2004 היא להגדיל את היצע המכוניות ולפנות למגוון רחב יותר של לקוחות. סדרה זו היא למעשה הסנונית הראשונה ברצף של השקות של UMI, שיבוצעו במהלך השנה".
בכך מתכוונת UMI להגיע למקום הראוי ל-GM בשוק הרכב המקומי.
מזה שבועות ארוכים מציעים אנשי המכירות של UMI את המכוניות (בעיקר את הבינוניות שבסדרה) לציי רכב גדולים, במטרה להעלות על הכביש לקראת ההשקה הרשמית, מספר רב ככל האפשר של מכוניות.