הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

נעם כץ: המטרה שלנו היא לקחת את הדאבל

מטה אשר מוכנים לחצי גמר הגביע מול רמה"ש. בר נצר: "כפ"ס יכולה להקשות עלינו" (שידורים באתר מ-17:00)

אסף אקרמן
אסף אקרמן  07.02.11 - 22:49
המשוכה: כפר סבא, המשימה: גמר. שחקני מכבי בפעולה

עונת הכדורעף בישראל מגיעה לשיא ראשון מחר (שלישי) עם משחקי חצי הגמר בגביע המדינה לגברים. שני המשחקים, שיתקיימו באולם מטרווסט ברעננה, יועברו בשידור ישיר באתר החל מ-17:00, כאשר במשחק הראשון תתמודד מוליכת ליגת העל, מטה אשר מול רמת השרון. המשחק השני יפגיש את מחזיקת הגביע, מכבי ת"א, עם הפועל כפר סבא.

"אנחנו יודעים שאנחנו אנדרדוג מובהק", אמר קפטן רמה"ש, אלי אפרתי, לקראת המשחק הראשון, "אבל אנחנו באים להילחם. יש לנו קבוצה יחסית חדשה וזו עונה ראשונה שלנו ביחד וכבר הצלחנו להפתיע את כולם".

מאמן מטה אשר, נעם כץ, אמר לאתר ערוץ הספורט: "נכון שאנו הפייבוריטים, אבל רמת השרון עשתה לנו הרבה צרות העונה, מדובר בקבוצה מצוינת שגררה אותנו לחמש מערכות (2:3). אם לא נעשה טעויות, ננצח את המשחק. אנחנו מקום ראשון בליגה והמטרה שלנו היא לקחת את הדאבל". במטה אשר מתכננים להוציא לפחות ארבעה אוטובוסים מלאים באוהדים למשחק ברעננה.

אחרי מסיבת העיתונאים הלוהטת אמש, שגיא ברעם נשמע היום יותר רגוע: "אי אפשר ללמוד הרבה מהניצחון שלנו עליהם בליגה. במשחק הקרוב יהיה הרבה יותר מתח ולחץ. מכבי עדיפה עלינו, אבל הגביע יכול לקחת אותנו לעונה הרבה יותר טובה".

השחקנים והצוות של מכבי ת"א היו היום בהלוויית אביו של עוזר המאמן ומאמן הכושר, גיל ריב, שהלך לעולמו. במכבי מאוד רוצים לנצח את המשחק עבור ריב. "עשינו לא מעט שינויים בסגל בתקופה האחרונה ואני מרגיש כעת שאנחנו מתחברים", אמר מאמן מכבי, זהר בר נצר, לקראת המשחק, "גם הזר החדש שלנו, פאביו דלה פרייה, מתחיל להראות סימנים של יכולת טובה ואני מקווה שבחצי הגמר הוא יהיה עוד יותר בולט. כפ"ס ניצחה אותנו העונה וזה אומר שהיא יודעת להקשות עלינו".