הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

רק 1:1 לרמה"ש בנצרת. זפרן: הליגה ארוכה

כפר סבא תעלה לפסגה? שחקניו של זפרן איבדו נקודות חשובות. המאמן: "המשחקים הופכים לקשים עם הזמן"

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  11.02.11 - 15:00

למרות ה-0:4 המרשים בשבוע שעבר, רמת השרון עלולה לאבד שוב את הפסגה ליריבתה הפועל כפר סבא. החבורה של מומי זפרן סיימה היום (שישי) ב-1:1 מול אחי נצרת בחוץ והפער בינה לירוקים של תומר קשטן עומד כעת על 2 נקודות. פרט למשחק שנערך בצפון, הפועל הרצליה סחטה נקודה מבית"ר שמשון תל אביב (1:1). מכבי באר שבע התקשתה מעט מול האחרונה אחווה עראבה, אבל ניצחה 0:1.

"במחצית הראשונה לא היינו טובים ולא הנענו את הכדור. בשניה שטפנו את המגרש, השגנו שוויון והגענו למספיק מצבים בשביל לנצח", סיכם מומי זפרן את ההתמודדות, "ידענו שאחי נצרת היא קבוצה טובה מאוד ואני בטוח שעוד מועדונים יאבדו כאן נקודות. יש עוד המון משחקים עד תום העונה, כך ששום דבר לא גמור. הליגה קשה מאוד ומרגישים את זה בכל מחזור שחולף".

בצד השני, מאמן אחי נצרת שמעון הדרי לא היה מרוצה מהחצי השני של חניכיו: "פתחנו טוב ונעלמנו אחרי ההפסקה. זזנו לאחור, זו לא הייתה ההוראה שלי, כנראה שזה פסיכולוגי. אני מקווה שבמשחק מול ג'ת נביא 3 נקודות".

אחי נצרת - רמת השרון 1:1
ההתקפה הרצינית הראשונה של רמת השרון הגיעה בדקה ה-11. אורן ניסים קיבל כדור טוב ומ-17 מטרים בעט החוצה. שבע דקות חלפו והמוליכה ספגה. כריסטיאנו דוס סאנטוס, אקס הפועל רעננה, פרץ יפה במרכז המגרש והשאיר את רן רול מול השער. גל ניר לא הצליח לעצור את הבעיטה, 0:1 לאחי נצרת. שוער רמת השרון ביצע יציאה אומללה בדקה ה-38 ואף תפס את הכדור בידו מחוץ לרחבה, אבל השופט והקוון קבעו שהיה בתוך ה-16, 0:1 בהפסקה.

זפרן נאלץ להחליף את ניסים שהיה לא כשיר ואחמד דיהב פתח את המחצית השניה והצדיק את הקרדיט. החלוץ הסתנן לרחבה, נשאר לבד מול תום אלמדון ולא התבלבל, 1:1. פסר היה יכול להכריע את המשחק עשר דקות לאחר הכיבוש אבל בעט מקרוב החוצה, 1:1 בסיום.

מכבי באר שבע - אחווה עראבה 0:1
אחרי מחצית ראשונה מאופסת הצליח רן מלכה לעלות את המארחת ליתרון מול נועלת הטבלה (72). התוצאה הזו נשמרה עד לסיום.

בית"ר שמשון ת"א - הפועל הרצליה 2:2
שער עצמי של משה משען (12) העניק יתרון למארחת. עידו לוי הצליח לאזן את התוצאה בתחילת המחצית השניה (49) אבל שרון גורמזנו החזיר את ההובלה לשמשון (65), אבל שתי דקות לסיום הצליח גיא עובדיה לחזור להרצליה עם נקודה.