X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אינייסטה וברסה דרוכים לפני ארסנל (רביעי, חי באתר): "אנחנו לא מכונות"
▪  ▪  ▪
מוכנים לארסנל (GETTYIMAGES)

הליגה הספרדית חלשה? ברצלונה דורסת כי אין לה תחרות? אפשר להתווכח על זה עד הלא נודע, אבל למעשה כבר מחר (רביעי, 21:45, שידור ישיר באתר) נקבל תשובה ראשונה לגבי השאלות האלה, כאשר אלופת ספרד תתארח אצל ארסנל (להזכירכם, מדורגת שניה בפרמייר-ליג) במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. פרט פיקנטי שכדאי לשים לב אליו - ברצלונה עדיין לא ניצחה משחק חוץ בשלב נוק-אאוט בעידן פפ גווארדיולה.

ברצלונה תגיע ללונדון אחרי שנכשלה בניסיון להשיג ניצחון ליגה 17 ברציפות (סיימה ב-1:1 אצל ספורטינג גיחון), אבל זה לא מה שאמור לגרום לה להיכנס למשברון. לרשות המאמן פפ גווארדיולה יעמוד סגל מלא, למעט הקפטן קרלס פויול. מי שצפוי לפתוח במקום "טרזן" במרכז ההגנה הוא אריק אבידאל כאשר מקסוול יתפוס את עמדת המגן השמאלי. בהתקפה ישחק כמובן ליאו מסי, שינסה לכבוש לראשונה במשחק באנגליה.

"המומחים" לא נותנים הרבה סיכוי לארסנל בהתמודדות הזו, אבל את אנדרס אינייסטה זה לא מרשים. "אנחנו לא מכונות ואנחנו לא בלתי מנוצחים", אמר המהנדס לקראת המפגש הכפול. "הדברים שונים מאשתקד, כי ארסנל תרצה להוכיח שהיא טובה יותר כעת. הם יבואו חדורי מוטיבציה וצפוי לנו משחק קשה מאוד".

מי שמשדר על אותו גל כמו אינייסטה הוא פדרו רודריגס: "זה מפגש קשה מאוד. יהיה קרב שונה מהשנה שעברה כי הם מסוכנים יותר כעת. ארסנל קבוצה נהדרת עם שחקנים טובים מאוד, בעיקר בחלק הקדמי. אני צופה שיהיה משחק פתוח. אנחנו באים כדי לנצח. להוציא תוצאה סבירה בחוץ זה תמיד טוב ואנחנו מקווים שנוכל לסגור עניין בבית".

הרכב משוער: ויקטור ואלדס; דני אלבס, אריק אבידאל, ג'רארד פיקה, מקסוול; סרחיו בוסקטס, צ'אבי, אנדרס אינייסטה; פדרו, ליונל מסי, דויד וייה.

תאריך:  15/02/2011   |   עודכן:  15/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
חברת פלאפון ורמי לוי הודיעו על חתימת הסכם שיתוף פעולה במסגרתו תחל רשת "רמי לוי" למכור שירותי סלולר על גבי רשת פלאפון
עופר וולפסון
בלטו בעלייה מחירי הדלק והשמנים, שזינקו ב-6.6%    מנגד, מחירי ההלבשה וההנעלה צנחו ב-5.2%    האינפלציה ב-12 החודשים האחרונים עומדת על 3.6% - מעל היעד של בנק ישראל    הצפי: לאור המדד תישאר הריבית למרס ללא שינוי
עידן יוסף
נתיבי תחבורה ציבורית יסומנו ברחובות אבן גבירול, המלך ג'ורג', קרליבך ויצחק אלחנן    ראש העירייה עוקץ את המשנה למנכ"ל משרד התחבורה
עופר וולפסון
ביהמ"ש: התשתית הראייתית כנגד דוד ואנונו, מנהל יחידת מודיעין שטח, משמעותית ביותר ומתייחסת גם לכיוונים נוספים שיש לחקור    הוארך גם מעצרו של יואל מוגמי, מבכירי קדימה, החשוד בתיווך לשוחד    מנכ"ל קדימה ונשיא לשכת רואי חשבון לשעבר נשלחו למעצר בית
עופר וולפסון
כך אמר מנהל אגף קליטת עולי אתיופיה במשרד הקליטה בדיון של ועדת הקליטה של הכנסת    "ראש עירייה גדולה בצפון נתן הוראה לא לאפשר לאוטובוסים שהסיעו עולים לעצור ולבדוק אפשרויות דיור בתחום הרשות שלו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il