X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מלצר ופאוול סידרו לדני פרנקו נצחון שני רצוף. 26 נקודות ו-15 ריב' למגי
▪  ▪  ▪
מגי מול ניר כהן (אתר המנהלת) צפו בתקציר המשחק

הפועל חולון ממשיכה לנצח ושוב כנגד כל הסיכויים. מכבי ראשל"צ, שניצחה בארבעת משחקיה האחרונים, הגיעה לאולם הפחים וכבר הובילה ב-15 נק' ברבע האחרון. השחקנים של דני פרנקו נתנו את כל מה שיש להם והצליחו לכפות הארכה ובהמשך לנצח 81:88.

קאסיב פאוול הוביל את הקלעים של חולון עם 24 נק' ו-12 ריב'. ריץ' מלצר הוסיף 23 נק', 13 ריב' ו-6 אס'. גם מורן רוט רשם דאבל דאבל עם 14 נק' ו-11 אס'. שאר הקלעים: עמית בן דוד 10, ניר כהן 9 נק' ו-10 ריב', עידו סטולרו 8 נק'.

ארון מגי היה מצוין במדי מכבי ראשל"צ עם 26 נק' ו-16 ריב'. שאר הקלעים: דווין מיצ'ל ואייזיאה סוואן 12 נק' כ"א, יהוא אורלנד וניצן חנוכי 9 כ"א, ריימר מורגן 8 ואייל שולמן 5 נק'.

מהלך המשחק
דני פרנקו העלה את מורן רוט, ניר כהן, עמית בן דוד, קאסיב פאוול וריץ' מלצר בחמישייה. אפי בירנבוים המשיך ללכת עם החמישייה המנצחת שלו שכללה את ניצן חנוכי, דווין מיצ'ל, ריימר מורגן, ארון מגי ואייל שולמן.

המארחים פתחו יוצא מן הכלל ועלו ליתרון דו ספרתי כבר אחרי שלוש דקות. שלשה של ניר כהן קבעה 7:17. השחקנים של בירנבוים לא איבדו את העשתונות וניצן חנוכי הוביל אותם לקאמבק ראשון עם ריצת 0:10 ולשיוויון 17:17 בתום הרבע הראשון.

הריצה עלתה ל-0:14 בזכות נקודות של חנוכי וארון מגי, שקבעו 17:21 לאורחים מעיר היין. המומנטום עבר לחולון, כאשר שתי שלשות של מורן רוט ועידו סטולרו סידרו ריצת 0:9 וקבעו 21:26 לחולון, 5 דקות וחצי לסיום המחצית. היתרון עבר מצד לצד והפעם הגיעה תורה של ראשל"צ לפתוח פער. שלשה של יהוא אורלנד ושתיים של מורגן השלימו ריצת 2:11 והורידו את בירנבוים להפסקה ביתרון 4 נק', 28:32.

הזרים של ראשון לציון יצאו חדים מחדר ההלבשה. נקודות של מורגן, מגי ומיצ'ל הקפיצו את בירנבוים ליתרון בדאבל פיגרס 28:38. חולון שוב חזרה, לאחר שקאסיב פאוול וריץ' מלצר הקטינו למינוס 4 נק' בלבד, 43:39. נקודות של אייזיאה סוואן עם סיום הרבע השלישי קבעה 39:48.

אורלנד פתח את הרבע השלישי עם שלשה נהדרת שקבעה 40:53. הכתומים המשיכו לרוץ בכל הזדמנות ואסיסט נהדר של שולמן למגי העלה את ראשון ליתרון שיא, 42:57, 6 דקות לסיום. נגמר? עוד לא. שתי שלשות נהדרות של קאסיב פאוול במאני טיים הקטינו לפיגור 7 נק' בלבד, 57:50. פאוול המשיך לקלוע מכל מצב ושתיים נהדרות שלו צימקו ל-57:55.

שלשה של סוואן נתנה מעט אוויר וקבעה 58:63. מגי העלה את ראשל"צ ל-63:66, אך 24 שניות לסיום הגיע ריץ' מלצר וקבר שלשה ענקית. שיוויון 66:66. מיצ'ל ורוט הלכו לקו, וכל אחד קלע רק זריקה אחת. ראשל"צ יצאה להתקפה שש שניות לסיום. הכדור הגיע לשולמן, שהחטיא עם הבאזר. 67:67, הולכים להארכה.

המארחים פתחו את ההארכה מצוין, כאשר שתי שלשות מדהימות של עמית בן דוד וקאסיב פאוול סידרו לפרנקו יתרון 6 נק', 69:75 והקפיצו את הקהל באולם הפחים עד לתקרה. מבול השלשות נמשך כאשר מיצ'ל הקטין ל-76:74. עמית בן דוד הוסיף עוד שלשה גדולה (74:79) ומכאן חולון כבר לא הסתכלה לאחור. רוט ופאוול דייקו מהקו וסגרו את המשחק. 81:88 לחולון.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/6/212706.jpg

תאריך:  19/02/2011   |   עודכן:  19/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי פשכצקי
מאמן הנבחרת: הכסף הופקד. המועדון בקטאר לא הגיש נגדי תלונה פלילית מעולם
יואב יצחק
מועמר קדאפי מפעיל את צבאו באכזריות נגד המפגינים    ארגון זכויות אדם דיווח על 84 הרוגים    הדיכוי האכזרי מופעל גם נגד שופטים ועורכי דין
מערכת אתר ערוץ הספורט
המירוץ בנסיכות אמור לפתוח את העונה במרץ. אקלסטון: 'החלטה בתוך ימים'
אייל גרוסברד
הרכז מסר 22 אס', סנטר סקרמנטו קלע 33 ב-140:148 על השנה השניה
יואב יצחק
הצעת-החלטה שיזמו הרשות הפלשתינית ומדינות ערב לגינוי ישראל בשל המשך ההתנחלויות נהדפה בווטו אמריקני שהוטל במועצת הביטחון    חנן עשראווי: האמריקנים מוטים לטובת ישראל    שגרירת ארה"ב באו"ם, סוזן רייס הסבירה: הדרך היחידה להשגת המטרה היא במו"מ ישיר בסיוע ארה"ב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il