X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בארסה בארץ לקראת מכבי. אנדרסון דרוך: "אין לי מה להוכיח"
▪  ▪  ▪
צ'אבי פאסקוול (GETTYIMAGES). צפו בשחקני ברצלונה

בחמישי בלילה, בערך ב-23:00, כולנו נדע האם מכבי ת"א תזכה לדרך נוחה, לפחות על הנייר, לפיינל פור היורוליג בברצלונה או שמא יהיו אלה דווקא הקטלונים שיזכו ביתרון הביתיות בהצלבה. הצהובים יארחו מחר (21:00, שידור ישיר באתר) את אלופת אירופה, ינסו למחוק את פער 10 הנקודות מהמשחק הראשון בין הקבוצות ולשים חותם רשמי על מה שנראית עד כה כעונה פשוט נהדרת.

  • חמישי ב-21:00, שידור ישיר כאן באתר: מכבי - ברצלונה

ראשון לדבר היה אקס הצהובים, אלן אנדרסון: "אין לי שום דבר להוכיח למכבי. כולנו רוצים לנצח את מכבי בהיכל מחר, אבל אני קצת יותר. איזן שחקן לא היה רוצה לנצח את הקבוצה שהוא שיחק בה? אני נמצא היום במועדון שכל שחקן אחר היה רוצה להיות חלק ממנו. ניפגש גם בפיינל פור? לא יודע מה יהיה, אנחנו חושבים קודם כל על המשחק מחר".

אקס נוסף של מכבי תל אביב, טרנס מוריס, הוסיף: "התאמנו חזק לקראת מכבי תל אביב, עשינו את ההתאמות הדרושות ואני מקווה שיהיה בסדר. האווירה בהיכל נוקיה? אנחנו חבורה של שחקנים בוגרים ומנוסים. היינו בסיטואציות כאלה בעבר, לכן אני לא חושב שזה ישפיע עלי ועל שחקנים אחרים". הפורוורד המצוין נשאל האם לדעתו מכבי מסוגלת לנצח ביותר מ-10 הפרש והשיב: "אנחנו לא חושבים על זה, אנחנו צריכים לשחק כמו שאנחנו יודעים ויהיה בסדר. סנטימנטים למכבי? אין לי כאלה".

מאוחר יותר, במסיבת העיתונאים אמר המאמן צ'אבי פסקוואל: "מכבי היא אחת מהקבוצות הטובות ביורוליג והיא ראויה לפיינל פור. זו אחת הקבוצות שהכי קשה לנצח אבל יש גם לנו קבוצה טובה. המחשבה הראשונה היא על ניצחון ולא על ההפרש"

חואן קרלוס נבארו הוסיף: "המשחק הזה מאוד חשוב כי הוא קובע מי תהיה במקום הראשון בבית. אנחנו יודעים שהאוהדים יהיו בטירוף כי אוהדי מכבי תמיד דוחפים את הקבוצה. שתי הקבוצות רוצות לנצח ולא חשוב לנו מי מהקלעים שלנו ייקלע".

תאריך:  23/02/2011   |   עודכן:  23/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
קובעת כי בעיית שכר הבכירים המופרז תיפתר באמצעות הגברת עצמאות הדירקטורים, הגברת פיקוח הדירקטוריון, שיפור מנגנוני האישור, והסדרת מבנה השכר בחברה הציבורית    ח"כ יחימוביץ': "מדובר בתקנות חסרות שיניים שיאפשרו המשך השתוללות בשכר המנהלים על חשבון הציבור"
איציק וולף
ארבעה נערים יהודים בני 16 ו-17 חשודים כי במהלך תגרה עם ערבי בירושלים דקר אותו אחד מהם למוות    החשוד המרכזי הסגיר עצמו לידי המשטרה    ככל הנראה יועמד לדין בגין הריגה ולא בגין רצח מכיוון שמכשיר הדקירה היה תער ולא סכין
מירב ארד
בשיא יחליף את יונתן מלמד מרמת יוחנן    בשיא היה מנכ"ל משרד החקלאות בתקופת השר יעקב צור, משמש כיו"ר חברת "מהדרין" ועמד בראש מנהלת ההינתקות
עופר וולפסון
עלייה של 4.6% נרשמה בסך הרכישות, לעומת 5.8% בחישוב שנתי בשלושת החודשים הקודמים    ההאטה בגידול - בעיקר בקטגוריה הכוללת דלק, חשמל וגז
עידן יוסף
בכיר במשרד התחבורה גילה את הדברים בישיבה שעסקה בחידלון משרד התחבורה בחקירות תלונות נוסעים    יו"ר הוועדה לפניות הציבור: מגיעות אלי יותר פניות מאשר למשרד התחבורה    תישקל הרחבת סמכויות והוספת תקנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il