פריגת עולה השבוע (יום א', 29.6.03) בקמפיין רחב היקף לקטגוריית המשקאות הקלים בכיכובם של ליהי אלון ורועי פריי. הקמפיין החדש של המותג פריגת יעלה בטלוויזיה, עיתונות ושלטי חוצות. את הקמפיין באמצעות פרסום אריאלי תלווה הססמה: "פריגת - תבוא טבעי". הקמפיין בהשקעה של 3 מיליון ש"ח.
עלילת קמפיין הפרסום מתרחשת בשדה פתוח בצפון הארץ. רועי וליהי נהנים מחיק הטבע כאשר לפתע חולף על פניהם סוס פראי... ליהי חושקת בסוס ורועי מחליט לנסות להשיג לה אותו. הוא יוצא למרדף אחרי הסוס, וכאשר הוא משתלט עליו הוא מגיע חזרה אל ליהי רכוב עליו, כמו אביר, ובידו בקבוק משקה קל תפוזים של פריגת.
הבחירה בסוס אינה מקרית, פריגת רואה בסוס - חיה המסמלת מנהיגות, אצילות, רעננות וחיוניות. הקמפיין של פריגת מיועד לכל המשפחה והוא עולה לאוויר לקראת חום יולי-אוגוסט והעליה בצריכת משקאות קלים.
סמנכ"ל שיווק של פריגת, אירית מזור מסרה: "הקמפיין החדש של המותג פריגת נבנה על-פי אסטרטגיה שנועדה לחזק את ערכי הליבה של המותג, שמוביל את שוק המשקאות מבוססי הפרי ונשען על ערכים של טבעיות, כיף, טעם ורעננות".
בנוסף, משיקה בימים אלה פריגת ארבעה טעמים חדשים בקטגוריית המיצים בקרטוניות. שנה אחרי ההשקה המוצלחת של הסידרה שהכפילה את המכירות של הקטגוריה, מציגה פריגת ארבעה טעמים חדשים: אשכוליות אדומות, דיאט לימון נענע, דיאט תפוחים ואגס קיווי.