הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

קלינגר: "גם אני הייתי שורק לנו בוז היום"

מאמן הפועל ב"ש אחרי ה-0:0 אצל הפועל רמת גן: "אני מאוכזב, אך כמו שלא היה מקום לאופוריה אין עכשיו שום סיבה לפאניקה". דוד רביבו נפצע ובספק לגביע מול הפועל ק"ש

עידן חגי וזיו אברג'יל  26.02.11 - 21:35

אחרי ההפסד המפתיע להפועל פ"ת (3:1) והתבוסה להפועל ת"א (3:0), בהפועל ב"ש התנחמו בעובדה שהערב (שבת) מצפה להם מפגש מול נועלת הטבלה, הפועל ר"ג, קבוצה שעל הנייר כבר איבדה תקווה בכל הנוגע להישארות בליגה. אבל ציפיות ומציאות לחוד, המשבר של האדומים מבירת הנגב לא נעצר באיצטדיון וינטר. שרשרת ההפסדים נעצרה אמנם, אבל עם 0:0 מול החבורה של ירון הוכנבוים אף אוהד שעשה את הדרך מהדרום לא יחזור הביתה מרוצה. את שריקות הבוז בסיום, שהופנו כלפי הקבוצה ולא כלפי המאמן ניר קלינגר, כל אנשי הפועל ב"ש שמעו.

הוכנבוים: "מרוצה מההגנה, צריך להמשיך להאמין שנישאר"

"אני מבין את האוהדים", אמר קלינגר בסיום המשחק, "ולמען האמת קשה לי להאשים אותם. אם הייתי יושב איתם ביציע, כנראה שהייתי מתנהג בצורה דומה".

"לא שיחקנו טוב", הוסיף המאמן, "זה באמת היה משחק חלש שלנו. אי אפשר להגדיר מטרות וזהו, אי אפשר רק לדבר, צריך גם לשחק. את זה אנחנו לא עושים בזמן האחרון. אבל אני לא נלחץ. ככה זה במדינה שלנו, יש פה רק שתי מגמות: או אופוריה או פאניקה. אני מקווה להגיע לאמצע".

דוד רביבו, שמתח את השריר והוחלף במחצית הראשונה, צפוי להחמיץ את המשחק בגביע המדינה מול קרית שמונה. בב"ש אמרו: "למרות התוצאה הלא טובה לא ויתרנו על הפלייאוף העליון". בקבוצה מקווים שדרך ניצחון על ק"ש יחזרו טוב לליגה לקראת המפגש מול הפועל חיפה.

מהלך המשחק
ניר קלינגר בחר להשאיר את סיראג' נסאר על הספסל וכבר בדקה השניה הגיע דובב גבאי למצב מצוין מול השער, אבל לא הצליח להכניע את איתי ארקין בבעיטה לעבר החיבורים.

בדקה השביעית הגביה דוד רביבו כדור חופשי וליאור אסולין נגח לא מדויק מעל השער. בדקה ה-30 הצליח גבאי להשתלט על הכדור וניסה להקשית לעבר הפינה הרחוקה... והחוצה.

בדקה ה-38 נרשם המצב המשמעותי היחיד של רמת גן. בוקסנבוים מסר לדיאמנט, שבעט כדור שפגע בשחקן הגנה של באר שבע. שחקני המארחת דרשו פנדל בעקבות נגיעת יד, לטענתם, אבל נותרו בידיים ריקות. לקראת ההפסקה הוחלף רביבו בסיראג' נסאר בגלל פציעה. 

אחרי כמה דקות נוספות של שעמום במחצית השניה, החליט ירון הוכנבוים לערוך שינוי והכניס את אאורליוס סטפונקה ושחר סימנטוב במקום דיאמנט ובוקסנבוים. מנגד, שלח קלינגר את צגאי למגרש על חשבון קידר. בדקה ה-71 הגיע מצב יוצא דופן. קרן של הפועל רמת גן הובילה למספרת של אוקוצ'ה, אך הכדור חמק סמוך לקורה השמאלית של אוהד כהן.

בדקה ה-90 קיבל שחר סימנטוב המחליף הזדמנות מצוינת בכדור חופשי בטווח של 18 מטרים מהשער. את הכדור קלט אוהד כהן. חלוקת נקודות באיצטדיון וינטר, הפועל ב"ש לא ניצחה כבר 3 מחזורים ברציפות וגם הפלייאוף העליון מתחיל להתרחק.

הרכבים
הפועל ב"ש: אוהד כהן; אבי יחיאל, עודד גביש, נדב קידר (יחיאל צגאי/60), אופיר דוידזאדה; איברהים עבד א-ראזק, ראיין אדליי, דוד רביבו (סיראג' נסאר/43), יוסי תורג'מן; דובב גבאי, ליאור אסולין.

הפועל ר"ג: איתי ארקין, עודד אלקיים, טל חן, אלין טופוזאקוב, תמיר בן עמי, קרלוס צ'קאנה, ציון צמח, תמיר פור, עומר בוקסנבוים (שחר סימנטוב/59), לירון דיאמנט (אאורליוס סטפונקה/59), אובודו אוקוצ'ה שלומי אדרי/80).