X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חיתולים חדשניים הנמתחים לכל הכיוונים ומתאימים עצמם לגוף התינוק; החברה תשקיע בהחדרת המוצר כ-6 מיליון ש"ח
▪  ▪  ▪

חוגלה קימברלי תחל מהשבוע הבא בשיווק "האגיס סופרים" - חיתול סופר פרימיום אלסטי ובעל גמישות ייחודית, המתאים עצמו לטוסיק של התינוק. בהחדרת הסדרה לשוק הישראלי תשקיע החברה כ- 6 מיליון שקל.
לדברי ארי מלמוד, מנהל חטיבת מוצרי הספיגה בחוגלה קימברלי: "מהלך השקת האגיס סופרים הינו השלב הרביעי בתוכנית חוגלה לשינוי מבנה שוק החיתולים בישראל. השלבים הקודמים אותם יישמנו במהלך החודשים האחרונים כוללים את שדרוג מפעל החיתולים בעפולה, השקת טיטולים פרימיום, והעברת היצור של האגיס פרידום לישראל.
שוק החיתולים בישראל עבר בשנים האחרונות שינוי מהותי כאשר כיום קיימים בשוק שלושה מותגי פרימיום השולטים בכ-85% מהשוק וכוללים את האגיס, פמפרס וטיטולים פרימיום שעבר במהלך השנה האחרונה שדרוג, וממוצב כיום באיכויות דומות למתחרים תוצרת חוץ.
לדברי מלמוד, "המבנה הזה שדומה מאוד למבנה השוק האמריקני מאפשר לנו כיום בפעם הראשונה להביא לארץ את מוצר ה"סופר פרימיום" המוביל ולפתח קטגורית איכות נוספת מלמעלה. "האגיס סופרים" במתכונתו הנוכחית מושק במהלך החודשים האחרונים בארה"ב ומעתה גם בישראל".
להערכת ארי מלמוד שוק החיתולים בישראל ישתנה ויחולק לפירמידה המורכבת משלוש קטגוריות:
- קטגורית האקונומי התחתונה תתפוס כ-5% נתח שוק עם המותגים טיטולים דריי וליטופים.
- קטגורית ה- MARKET MASS (שוק האמצע המרכזי) תתפוס כ-80% נתח שוק עם המותגים האגיס, פמפרס וטיטולים פרימיום.
- קטגורית הסופר פרימיום העליונה תתפוס להערכת חוגלה כ-15% נתח שוק עם האגיס סופרים.
מה יש בהאגיס סופרים שאין באף חיתול אחר?
לדברי מלמוד, רוב החיתולים המובילים בשוק הם בעלי ספיגה ויובש טובים בהחלט. המלחמה על לב הצרכן עוברת למגרש הנוחות וההתאמה לגוף התינוק.
האגיס סופרים הוא החיתול המתקדם והראשון בעולם שנמתח לכל הכיוונים ומתאים עצמו לטוסיק התינוק בצורה מושלמת. החיתול מצטיין באלסטיות ובגמישות בלתי מתפשרת על-מנת שהתינוק יהנה מנוחות בכל רגע ובכל תנועה".
האגיס סופרים מציע יתרונות בכל קטגוריה:
- יכולות ספיגה ואווריריות בהתאם לסטנדרט הגבוה של האגיס.
- 8 מערכות אלסטיות לגמישות מרבית כולל מעטפת דמוית בד אלסטית.
- גזרה צרה במיוחד לנוחות מירבית.
- מערכת סגירה רחבה ונמתחת.
- דמויות אהובות של פו הדב והחברים על גבי החיתול
להאגיס סופרים אריזות חדשות ומרהיבות בגוונים בולטים של אדום וזהב. לסדרה החדשה מגוון של חמש מידות שונות המתבססות על משקלי הילדים: 6-3 ק"ג (מיני), 9-5 ק"ג, 11-7 ק"ג, 16-10 ק"ג ו-22-12 ק"ג.
המחיר המומלץ לצרכן של "האגיס סופרים" יהיה: 65.99 ש"ח.
בנוסף, מעדכנת חוגלה את קו חיתולי האגיס הקיימים ומכנסת את כל הסדרה תחת המותג HUGGIES Freedom (האריזה הירוקה), כך שמעתה יעמדו על המדף 2 סדרות של חיתולי האגיס:
- HUGGIES Supreme (אריזה אדומה).
- HUGGIES Freedom (אריזה ירוקה)
שוק החיתולים בישראל:
שוק החיתולים בישראל מהווה את הקטגוריה הגדולה ביותר בתחום מוצרי הצריכה שאינם מזון ומוערך בכ-450 מיליון שקל בשנה עם קצב גידול של כ-2% בשנה.
על-פי נתוני סטור נקסט לחודש מאי האחרון במונחים כספיים תופס המותג האגיס כ-43% נתח שוק, פמפרס 28% טיטולים 20% ואחרים 9%.
על הקמפיין:
חוגלה קימברלי יוצאת בקמפיין רחב היקף שהוכן על-ידי משרד הפרסום מקאן קשר בראל. הקמפיין יכלול טיזר שיעלה ל- 4 ימים, פרסום בטלוויזיה, בעיתונות, דיוור ישיר ושת"פ עם מועדוני לקוחות.
הטיזר שיעלה: "בקרוב תגלו חיתול מעולם אחר...."
בסרט הטלוויזיה רואים ילד קטן רוקד עם החייזרים שמייצרים את החיתול בעולם אחר. סלוגן הקמפיין: "האגיס - חיתול מעולם אחר".
הסרט החדש הינו סרט אמריקני שעבר שינויים והתאמה לשוק הישראלי. בנוסף, מתוכננת פעילות קד"מ רחבת היקף ברשתות, דיוור ישיר מסאיבי הכולל דוגמיות ועוד.

תאריך:  30/06/2003   |   עודכן:  30/06/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אילת אטיאס
היקף מתן המענקים לעידוד השקעות הון בפריפריות על-פי איזורי עדיפות א' וב' נאמדים בכ-3 מילארד ש"ח; במקום זאת, יבוטלו המענקים ובמקומם יפחיתו את מס החברות בין 10% ל20%, כיום המס עומד על 36%
עמוס באר
מרכבים השלימה ייצור ומסירת 92 אוטובוסים מדגם מרקיורי העסקה שהיקפה כ-90 מיליון; העיצוב נעשה על-ידי פינאנפארינה
הדר פרבר
הואשמו בשיתוף פעולה ברצח איש ביטחון
נועם שרביט
בית המשפט עקבי בהחלטותיו: הקריטריון היחיד הקובע את תנאי הסף ואת הבסיס לחיוב באגרה הוא קריטריון ההחזקה במקלט
מחלקה ראשונה
משרד יח"צ רימון-כהן-וובר-שנדוויק ימשיך לטפל בתדמית החברה ובמותג סודה קלאב; משרד בר תקשורת יטפל בכל מוצרי בריטה, שיעברו מיצוב מחדש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il