X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סנטר בנה"ש על כוונת הבכירות ביורוליג. הספרדיות מוכנות לשלם כמיליון ד'
▪  ▪  ▪
ג'יימס מול סופו (אתר המנהלת). בעונה הבאה יחד בנוקיה? צפו ב-88:90 של מכבי על בני השרון

העונה השלישית של שון ג'יימס בבני השרון הביאה עימה שידרוג של ממש ביכולתו של הסנטר בן ה-27, דבר שלא נעלם מעיני קבוצות בכירות באירופה.

לאתר ערוץ הספורט נודע כי בשבועות האחרונים נציגיו של ג'יימס קיבלו פניות מלא פחות מ-5 קבוצות אירופיות שונות, בהן 3 קבוצות מספרד, קבוצה בכירה באיטליה וקבוצה בסדר גודל בינוני מהליגה היוונית. שתיים מהקבוצות שהביעו עניין רב בג'יימס הן ברצלונה, אלופת אירופה, וריאל מדריד. גורמים המקורבים לנושא מסרו לאתר ערוץ הספורט כי בארסה וריאל מציעות לג'יימס חוזה בשווי של מיליון דולרים לעונה, ועל פי הערכות, רוב הסיכויים הם כי השחקן ימצא עצמו באחת משתי הקבוצות או באיטליה.

 

אבל ייתכן ויעדו של ג'יימס יהיה אחר לחלוטין והוא יישאר בישראל. כזכור, כבר בשנה שעברה בדקה מכבי תל אביב אפשרות לצרף את ג'יימס לשורותיה, אך מאחר והיה תחת חוזה גם לעונה הנוכחית לא יצאה היוזמה לפועל. כעת, במכבי עוקבים מקרוב אחר יכולתו והשיפור במשחקו של ג'יימס, כאשר שמו נמצא ברשימת המועמדים לקראת העונה הבאה.

חשוב לציין כי בשלב זה לא נערכות שיחות בין מכבי ת"א לבני השרון מאחר וג'יימס עדיין תחת חוזה, ורק לאחר סיום העונה יבחנו במכבי את אופציית ג'יימס בצורה רצינית יותר. הסנטר, המסיים את חוזהו בבני השרון בקיץ, חי בישראל עם אישתו ותאומים בני מספר שבועות.

ג'יימס עצמו אמר לאתר ערוץ הספורט בסוף השבוע: "אחרי העונה הזאת, בה אני מרגיש שאני רק הולך ומשתפר כי אני שם הרבה פוקוס על כדורסל, אני מקווה לעשות את הצעד הנכון ביותר עבורי ועבור משפחתי. בעזרת האל והעבודה הקשה אני פה, ואני רק אלך ואשתפר עוד. אקח כל הזדמנות טובה שתהיה לי. אשתי אוהבת מאוד את ישראל, טוב לנו פה, אבל ניקח את ההחלטות הטובות ביותר עבור שנינו ועבור הילדים. היכן זה יהיה? אני לא יודע לומר. אבל אם לוקחים בחשבון את השיפור במשחק שלי בשלוש השנים האחרונות, אז אתם יודעים שעוד אתפתח לשחקן טוב בהרבה. אני רק בתחילת הדרך למעלה".

ג'יימס נחשב לאחד השחקנים המצטיינים בליגה בשנתיים האחרונות, ואוחז בממוצעים של דאבל דאבל העונה. בסיבוב הראשון העונה היה הבולט בניצחונה של בני השרון על מכבי תל אביב, וגם אתמול הצטיין בקבוצה של דן שמיר בהפסד 88:90 לאחר הארכה במותחן באולם היובל. הסנטר קלע במשחק 17 נקודות, הוריד 17 ריבאונדים וחסם 6 פעמים. למי ששכח, מדובר במלך החסימות של הליגה עם 3.2 חסימות בממוצע למשחק.

בבני השרון קיבלו ברגשות מעורבים את ההפסד למכבי ת"א. השרונים גאים במשחק הטוב והאופי שהראו כשחזרו מפיגור 12 עד לשיויון, אך כמובן האכזבה היא שלא הצליחו לתרגם זאת לניצחון. הקפטן ארז כץ, שקלע 6 נקודות במשחק, סיכם את התחושות ואמר לאתר ערוץ הספורט: "חבל כי פיספסנו הזדמנות. לא בכל יום יש הזדמנות לנצח את מכבי. שתי הקבוצות לא שיחקו מדהים, אבל ב-10 דקות האחרונות שיחקנו טוב, חזרנו למשחק והראינו הרבה אופי. מגיע לנו קרדיט על זה כקבוצה".

על האכזבה שחשו השחקנים אמר הגארד הוותיק: "זה מאוד מאכזב, אבל בסך הכל היה משחק טוב, היו מהלכים טובים ועשינו עבודה טובה. הראינו אופי וזה חשוב למאבקים בהמשך העונה".

על השאלה האם בני השרון הוכיחה שהיא הקבוצה שיכולה להילחם עם מכבי על האליפות אמר כץ: "היו לי עונות שניצחתי את מכבי 3 פעמים בעונה הסדירה והפסדתי במשחק הגורלי, כך שזה באמת לא אומר כלום. בשבוע הבא יש לנו משחק עונה בירושלים, ואם ניפגש עוד פעם עם מכבי נצטרך להוכיח שאנחנו יכולים לשחק איתם עוד פעם בצורה הזאת".

(בהכנת הכתבה השתתף אייל גרוסברד)

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/4/217224.jpg

תאריך:  14/03/2011   |   עודכן:  14/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
המו"מ נמשך בין הצדדים במשך חודשים    העסקה סוכמה למרות לחצי הרשות הפלשתינית שדרשה מהפטריארכיה היוונית להימנע ממכירת הזכויות לגורמים בישראל    העסקה כוללת זכויות חכירה לאלפי דירות ברחביה ואת המקרקעין של הכנסת    משפחת בן-דוד הינה אחת המשפחות האמידות בירושלים
מירב ארד
קרנבלים, מסיבות, תחפושות, הופעות, ריקודים, מאכלים ואינסוף סדנאות    רגע לפני שמגיע פורים, אנו מביאים בפניכם את כל מה שיש לעשות ברחבי הארץ, מתי, וכמה זה עולה
איציק וולף
אמר כי מראה של רצח פעוטות ואישה שנשחטת גורמים לכל אדם לכאוב ולבכות    העריך כי לא צפוי גל פיגועים ואמר כי אם הרשות הייתה יודעת על הכוונה לבצע את הפיגוע באיתמר היא הייתה פועלת לסכלו    טען כי אין הסתה במסגדים והציע לכנס ועדה ישראלית-פלשתינית-אמריקנית לבדיקת הטענות להסתה בספרי הלימוד הפלשתינים
עידן יוסף
התמונות יופצו בהסכמת המשפחות כשפני הנרצחים מטושטשות    שר ההסברה: רק כך ניתן להמחיש לעולם    ביקורת על סיקור הפיגוע ב-CNN
איציק וולף
בבניין מספר 3 של הכור הגרעיני שבצפון מזרח יפן אירע פיצוץ מימן    ליבת הכור לא נפגעה    הסוכנות היפנית לאנרגיה אטומית דיווחה על 11 נפגעים בפיצוץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il