הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

כפ"ס חזרה ל-2:3 ונצמדה לרמה"ש בפסגה

החבורה של תומר קשטן הפכה פיגור 2 שערים לניצחון מדהים על נצרת עילית. 0:1 למכבי הרצליה על רעננה

מערכת אתר ערוץ הספורט
מערכת אתר ערוץ הספורט  14.03.11 - 21:08
אוהדי כפ"ס, קיבלו קאמבק ענק

עד לדקה ה-79 הייתה הפועל כפר סבא בפיגור ביתי מול נצרת עילית, אבל אז התעורר ג'ורג' בייסה ועם שלושער בתוך 13 דקות השלים קאמבק ענק ומקום בצמוד למוליכת הלאומית רמת השרון. מכבי הרצליה השיגה ניצחון חשוב על הפועל רעננה והיא במקום השלישי. אחרי הניצחון על מכבי ב"ש בשבוע שעבר, החבורה של משה סיני עדיין חזק בתמונת העליה.

כפר סבא - נצרת עילית 2:3
רק במחזור הקודם נחלצו הבחורים של תומר קשטן מרצף שני מחזורים בלי ניצחון עם 0:1 על נס ציונה וגם הפעם הם שמרו על רשת נקיה. טוב, לפחות עד הדקה ה-51. בן מרטין הדהים את הירוקים עם שער חוץ ובדקה ה-69 היה זה אמוס קולי שהכפיל את היתרון. גמור? עדיין לא.

בדקה ה-79 החל הקאמבק המופלא של המארחים. ג'ורג' בייסה, בהתעוררות מדהימה, כבש שלושער בתוך 13 דקות בלבד והשאיר את הנקודות באיצטדיון לוויטה. כפ"ס עם 56 נק', בדיוק כמו רמת השרון שבפסגה, ובמחזור הבא מחכה לה ביקור אצל מכבי הרצליה.

הפועל רעננה - מכבי הרצליה 1:0
מה יהיה עם רעננה? לא ברור אם לאייל לחמן יש את התשובות. הקבוצה מהשרון לא מצליחה לנצח כבר 6 משחקים ברציפות ומאבדת גובה. מי שנראתה בעמדת זינוק מצוינת עד לפני כמה שבועות, נמצאת במקום השביעי עם 40 נקודות. המשמעות: כרגע הקבוצה מחוץ לפלייאוף העליון.

כבר אחרי 13 דקות, מסאיי דגו העלה את האורחת ליתרון חשוב לאחר כדור חופשי. בדקה ה-16, עמרי עטיה ספג כרטיס אדום לאחר עבירה על אסף בכר. זו לא הייתה ההרחקה האחרונה של המארחת, המאמן אייל לחמן נכנס לתחומי המשחק וראה את הדקות האחרונות מהיציע. בסיום, 0:1 חשוב להרצליינים.

מכבי ב"ש - עירוני בת ים 0:0
שתי הקבוצות הגיעו לאחר הפסדים ולפחות השיגו השבוע נקודה. הן נשארו במקומות 11 ו-12, כאשר לקבוצה מבירת הנגב יש 26 נקודות ואילו לבת ים 23 נק'.