X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גארד מכבי נלחם על דקות ורק מחכה לקריאה. הערב הוא מול ראשל"צ (ב-5LIVE+)
▪  ▪  ▪
רק מחכה להזדמנות. בורשטיין (gettyimages)

במכבי תל אביב של העונה יש לא מעט כישרון, אבל גם שם יודעים שברגעים המכריעים של העונה האופי והניסיון עושים את ההבדל. למשבצת הזאת צריך להיכנס טל בורשטיין, שיחד עם דריק שארפ מחזיק בקילומטראז' הרב ביותר במדים הצהובים.

הגארד בן ה-31 זכה עם מכבי ב-3 גביעי אירופה, 7 אליפויות מדינה ו-6 גביעים, רזומה שמעטים השחקנים שיכולים להתהדר בו. בורשטיין נושא על גבו משחקי יורוליג רבים, כשלזכותו לא מעט קרדיט בכמה מהניצחונות המפוארים בזירה האירופית.

"טוב שטל בורשטיין לאט לאט חוזר לכושרו. הוא יהיה חשוב לנו בסדרה מול קאחה לבוראל", אמר עליו עוזר מאמן מכבי. טל, שעבר שתי פציעות קשות וחזר אחרי ניתוח לא פשוט, רוכש אט אט את אמונו של דייויד בלאט לקראת המאני טיים של העונה.

"אני תמיד מוכן לשחק, תמיד מתאמן הכי חזק שאני יכול ובא מוכן לכל משחק", אמר טל בורשטיין לאתר ערוץ הספורט בנושא:  בתקופה האחרונה לא שיחקתי יותר מדי, זו החלטה של המאמן, אבל זה בסדר, כבר עברנו את הדברים האלה".

"אני מאוד מקווה שאוכל לתרום מהניסיון שלי בסדרה", הוסיף בורשטיין, "הרבה זמן לא שיחקתי וזה לא הוקוס פוקוס, זה לא קורה ברגע, אבל אם יתנו לי לשחק אשתדל לעשות את זה הכי טוב שאני יכול וכמובן לעזור לקבוצה לנצח".

הגארד, שחזר בתחילת העונה מפואנלברדה הספרדית, התייחס לקהל הרב שצפוי ללוות את מכבי: "שמענו על זה עוד לפני ההצלבה ואנחנו שמחים שמאמינים בנו. כמובן אי אפשר להבטיח שום דבר, מה שכן נבטיח זה שניתן את הכל כדי לנצח ולעלות לפיינל פור".

מכבי תארח הערב את מכבי ראשל"צ באולם הפחים בחולון (היכל נוקיה תפוס), בהכנה אחרונה לפתיחת הסדרה מול קאחה. "אנחנו כרגע מרוכזים במשחק מול ראשון", אמר בורשטיין, "אנחנו יודעים את החשיבות של ויטוריה אבל אנחנו חושבים על הערב. אח"כ יש מספיק זמן להתכונן לספרדים".

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/2/217922.jpg

אנשי מכבי בישיבת ההנהלה: השביתה ב-NBA תוריד מחירים
במכבי ת"א כבר מתכננים את העונה הבאה. על הפרק: הצעות להארכת חוזיהם של השחקנים בסגל הנוכחי וכן מבט לעבר רכש חדש. בישיבות האחרונות עלתה השביתה המתקרבת ב-NBA, שתגרום להצפת שוק השחקנים ולהרבה שחקנים חופשיים שיחפשו בית חם ביורוליג. מדובר בהגדלת היצע השחקנים שיביא לירידה מסויימת במחירים, וכמובן לירידה בגובה השכר של הזרים.

תאריך:  17/03/2011   |   עודכן:  17/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
במכתבה מבקשת התנועה ממבקר המדינה לפתוח בבדיקה יסודית לגבי התנהלות השר מיסז'ניקוב המעלה חשד בארץ ובחו"ל לפגיעה במינהל תקין ובטוהר המידות    תגובת משרד התיירות: שיתוף פעולה מלא מצידנו
ראובן לייב
ברב-שיח עם תלמידים בוועדת המדע והטכנולוגיה הוטחו דברים קשים של הח"כים על צביונה הנוכחי של התקשורת, משמעות עבודתה ותפקידה, כשהיא בוחרת לסקר ועדה "דקלרטיבית", כמו ועדת החוץ והביטחון, במקום להישיר מבט לוועדת המדע
עופר וולפסון
נציגי האיגוד הביעו את עמדתו בנושא חסימת גישה לאתרי אינטרנט בהוראת המשטרה, בדיון שנערך אתמול בנושא בביהמ"ש לעניינים מנהליים    "מתן הכשר לצו למניעת גישה לאתרים, יפגע אנושות בחופש הביטוי והמידע, ויפתח פתח עתידי למשטרה לפעול באופן דומה במקרים אחרים"
איתמר לוין
לפחות תשעה חברי כנסת הוציאו אשתקד אלפי שקלים מתקציב הקשר עם הבוחר על ציוד קבוע, בעיקר מחשבים, שנה בלבד לאחר שהוציאו סכומים דומים על אותו ציוד ממש
אלעזר לוין
בחולון משלמים רק 130 שקל למ"ר לחודש    שכרו משרדים במרכז העסקים של בני ברק ב-100 שקל למ"ר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il