X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האורחות כבר הוליכו ביתרון דו ספרתי, אך השחקניות של עדן ענבר סחטו תיקו
▪  ▪  ▪
ווילינגהאם מפלסת דרכה לסל מול הצרפתיות. 23 נק' לסנטרית. צפו בתקציר המשחק

כדורסל גדול לא היה הערב (חמישי) באולם בקריית מנחם, אבל מלחמה ענקית והמון נשמה היו ועוד איך. השחקניות של אליצור רמלה חזרו מפיגור דו ספרתי וסחטו שיוויון 61:61 מארס במסגרת המשחק הראשון מבין שניים בגמר היורוקאפ לנשים. ההכרעה תהיה בעוד שבוע במשחק הגומלין בצרפת.

לקו ווילינגהאם הצטיינה אצל רמלה עם 23 נקודות (9 מ-16 מהשדה). טנישה רייט הוסיפה דאבל דאבל נהדר של 17 נק' ו-12 ריב'. שי דורון הוסיפה 9 נק', ריבי גרינבוים 5, גאנה זאריצקה 4 ולייני סלווין 3 נק'.

אולסיה מלשנקו בלטה אצל ארס עם 18 נקודות. מריאל אמאן קלע 8 נק' והורידה 11 ריב'. עוד קלעו לאראס: פאולין אקונגה 11 נק', יוהאם גומיס 9, קריסי באד 6, שרה מישל 5, איה פוטנינה וליילני מיצ'ל 2 כ"א.

מהלך המשחק
עדן ענבר פתח בחמישייה עם שי דורון, נטאשה איבאנוביץ', לייני סלווין, לקו ווילינגהאם וטנישה רייט. האורחות עלו ליילני מיצ'ל, יוהאן גומיס, קריסי באד, פאולין אקונטה ומריאל אמאן. שתי הקבוצות היו מאוד לא מדויקות בפתיחה כאשר קלעו ביחד 5 מ-21 מהשדה בשבע הדקות הראשונות. זריצקה נכנסה למשחק והעלתה את רמלה ל-6:8, אך אז הגיע המפנה. שי דורון נפצעה וירדה לחדר ההלבשה. האורחות מצרפת השתלטו על המשחק ורצו 0:7 כולל שלשה של אולסיה מלשנקו עם הבאזר. 8:13 לאראס בסיום הרבע הראשון.

הדקות הראשונות ברבע השני היו המשך ישיר לסיום הרבע הראשון. מלשנקו השמיכה לצלוף ונקודות של מריאל אמאן הקפיצו את ארס ליתרון מבטיח 13:24. רמלה סוף סוף התעוררה. השחקניות של עדן ענבר חזרו למשחק עם ריצת 0:8. נקודות של איה פוטנינה הורידו את האורחות להפסקה ביתרון 26:33. מלשנקו סיימה כקלעית הבולטת עם 11 נק'. ווילינגהאם ורייט רשמו 9 כ"א עבור רמלה.

שי דורון חזרה בפתיחת הרבע השלישי ויחד עם ווילינגהאם הובילה את רמלה לריצת 4:10, שצימקה את ההפרש לפיגור נקודה בלבד, 37:36. המארחות היו יכולות לעלות ליתרון, אך איבדו שוב את המומנטום. יוהאן גומיס קלעה סל חשוב, שקבע 36:43. בסיום הרבע השלישי הובילה ארס 37:45.

טנישה רייט הקטינה לפיגור 6 נק' ברבע הרביעי, אך שלשה של מלשנקו עזרה לארס לשמור על היתרון. 47:56 לצרפתיות, שלוש דקות וחצי לסיום. השחקניות של עדן ענבר לא נשברו והמשיכו להילחם עד הסוף. רייט הוסיפה שתיים נוספות והקטינה ל-56:49. שלשה נהדרת של סלווין הקטינה ל-58:55.

שי דורון קלעה שתיים נוספות מהקו והדליקה את הקהל בקריית מנחם, רק 58:57 לאראס, 35 שניות לסיום. ארס קלעה רק אחת מהקו ורמלה יצאה להתקפה מכרעת. רייט סחטה עבירה ודייקה פעמיים מהקו. הצרפתיות יצאו להתקפה 7 שניות לסיום אך לא הגיעו למצב זריקה. 61:61 בסיום, ההכרעה עוברת לצרפת.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/1/218001.jpg

רמלה: הדרך לגמר
זו העונה הטובה ביותר של רמלה, שזכתה רק לפני ארבעה ימים בגביע המדינה אחרי שניצחה את מכבי רמת חן ושיקי פלח. רמלה עברה דרך ארוכה ביורוקאפ, זה החל בבית עם האטיס ירבאן מארמניה ועם דינמו נובוסיבירסק. בהמשך בשלב 32 הגדולות ניצחו השחקניות של עדן ענבר את ספרטק נוגינסק פעמיים בהפרש כולל של 36 נק'.

בשמינית הגיעו שני ניצחונות גדולים על דינמו מוסקבה וברבע היא דילגה מעל גראן קנאריה, אותה קבוצה שמנעה גביע מרמת השרון ב-1999. בחצי הגמר פגשה רמלה את מחזיקת הגביע, אתינייקוס. הישראליות ניצחו במשחק הראשון 59:74 והצליחו לשמור על הפער גם בגומלין ביוון למרות שנכנעו 88:81.

http://www.sport5.co.il/SIP_STORAGE/FILES/3/218003.jpg
תאריך:  17/03/2011   |   עודכן:  17/03/2011
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
המשנה לראש הממשלה, השר סילבן שלום, הציג את תוכניתו למעבר לסופשבוע ארוך שיימשך גם ביום ראשון - כלומר שבתון של יומיים וחצי    במקביל, יוארכו בחצי שעה ימי העבודה בשני עד שישי    "המהלך יגדיל את הצמיחה, את התפוקה ואת מספר מקומות התעסוקה"
איתמר לוין
המדינה מבקשת למחוק על הסף את תביעת הדיבה של אולמרט נגד לדור בנימוק שחוק לשון הרע מעניק חסינות מוחלטת להתבטאויותיו בראיון להארץ    אומרת: אולמרט פועל ממניעים זרים
מוטי פשכצקי
למאמן אין סעיף שמציין זאת בחוזה: "אם יוסי יקבל, אז גם לאחרים מגיע"
איתמר לוין
פעיל שוק ההון לשעבר אריה שפיר לא התייצב לריצוי עבודות השירות שנגזרו עליו, ביקש מביהמ"ש העליון משפט חוזר - וכך אותר ונשלח לרצות את עונשו בכלא
מערכת אתר ערוץ הספורט
החבורה מהשרון תפגוש את מוצקין ותנסה להתברג ב-4 אחרונות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il