הצטרפו אלינו
ברשתות החברתיות:

"הזרים שלנו לא הביעו חשש עקב הפיגוע"

בהפועל ירושלים ניסו לחזור לשגרה. דרור כהן: "ההנהלה שוחחה עמם על האירוע". על הסגל: "נלך איתו עד הסוף"

אסף אפל  24.03.11 - 16:14
דרור כהן. חזרה לשגרה
דרור כהן. חזרה לשגרה

הפועל ירושלים חזרה להתאמן היום (חמישי), יממה אחרי הפיגוע בבנייני האומה. בקבוצה של עודד קטש בחרו שלא להתייחס יתר על המידה לאירוע ולנסות ולשוב לשגרה. אנשי ההנהלה, גידי דודי וניר פס, שוחחו עם הזרים על מרתון ירושלים שיערך בשיש, שבו המועדון יקח חלק, והסבירו להם שהאירוע יהיה מאובטח, אבל באותה נשימה הדגישו שזו המציאות וחלק מהחיים במדינת ישראל.

כל הזרים של ירושלים כבר שיחקו בארץ ומכירים את המציאות הביטחונית, במיוחד וויל סולומון שהיה בבירה בעונת 2003/4, עונה בה היו לא מעט פיגועים בישראל. הצוות המקצועי לא הרחיב את העניין מעבר ועוזר המאמן, דרור כהן, אמר לאתר ערוץ הספורט: "הצוות המקצועי לא דיבר עם הזרים על הפיגוע וזה לא היה חלק משיחת היום שלנו. המנהלים של המועדון שוחחו איתם על זה ולא ראינו אצל אף אחד חשש".
.
היום פג המועד להחתמת זרים וירושלים לא הצליחה למצוא מישהו בעמדה למרות שחיפשה שחקן גבוה תקופה ארוכה, בין היתר גם בגלל החזרה מהר מהצפוי של הפצועים בריאן רנדל ואורי קוקיה. "לאורך כל הדרך לא התפרשנו ותמיד אמרנו שאם נביא גבוה זה יהיה מישהו שישדרג אותנו", אמר כהן, "מצב השוק השנה לא אפשר את זה. בריאן רנדל חזר ואורי קוקיה ישוב בשבוע הבא לאימונים ונראה טוב. זה הסגל ואיתו נלך עד הסוף". קוקיה, אגב, עורך בימים אלה אימונים אישיים עם כהן ועם מאמן הכושר, יורם מנחם.

ירושלים תשתתף מחר (10:40) במירוץ מיוחד למען ילדי "שלוה" בצוותא עם שחקני בית"ר ירושלים בכדורגל במסגרת המרתון הבינ"ל הראשון של העיר.